Fitness Seller

In De Moderne Sportschool...

• Topic Starter Topic Starter
Waarom denk je dat er gemiddeld/te weinig gewicht aan zit?
Om figuren zoals jij en ik het sporten in die gym oninteressant te maken!

zijn halterhempjes verboden

gebruikt iedereen die meer dan 80kg kan drukken anabolen

kent niemand elkaar

pff ben blij dat mijn gym: je halterhemjes mag dragen, dat iedereen elkaar kent, dat als een apparaat bezet is je mee kan trainen, de eigenaar zelf ook bodybuilder is, we een squat rek hebben, we zware dubels hebben, de eiwit shakes per halve liter gaan en niet een een miezerig longdrinkglas, gaat de muziek soms lekker hard, mag je grommen schreeuwen gillen, krijg je complimenten als je vooruitgang boekt, en trainen de brede mannen samen met de beginende mannen

Laatst bewerkt:
Fuk, klinkt als een ideale gym Martijn!

Heerlijk. Enne, wat die shakes betreft nog even een aanvulling:
...In de moderne sportschool schenken ze shakes in miezerige longdrinkglazen waarvan de shake zelf zuinig is gemaakt met halfvolle/volle melk en de kwaliteit eersteklas suikerbagger is! :thumbd:

Tis ook een topgym dbc! was ng vergeten te zeggen dat ie ook nog eens op zondag 2 uurtjes open is voor de echte hardcore mensen. En de shakes zijn zo dik dat dat je er een lepel rechtop in kan zetten! oh jah de koffie is 9 van de tien keer voor de zaak

WAAR TRAIN JIJ MARTIJN OF BEN JE AL JAREN DOOD EN ZIT JE AL IN DE HEMEL?

jou sportschool klinkt niet als het paradijs, het IS het paradijs! :bow::bow::bow:

sportschool fysiek in leeuwarden, zo zwaar als bij kneets gym gaan de dumbbells niet..maar toch zeker tot 50kg en voor 32 eurotjes in de maand kan je onbeperkt trainen en gerbuik maken van een kleine sauna. En sinds een jaar is alle appartuur vervangen voor de nieuwe lijn van pannatta--------> need i say more?

Nooit zo bij stil gestaan dat jullie het allemaal zo slecht hebben :rolleyes:

een minpuntje is dat er maar weinig vrouwen rondlopen :(

In de moderne gym:

-hebben ze dumbbells tot 20 kg allemaal dubbel (dus 4x)
-hebben ze dumbbells tot 40 kg enkel (dus 2x)
-hebben ze schroef dumbbells voor hoger gewicht
-Ligt voor meer dan 6000 kg aan schijven
-Hebben ze eiwitten, weightgainers, glutamine, creatine, ultra ripped, diet ripped, fatblocker, cromax, L-carnithine, etc.
-Weegt de eigenaar 130 kg
-Mag je schreeuwen, zweten, janken en schelden
-Worden binnenkort op de parkeerplaats powerlift wedstrijdjes georganiseerd
-Komt een 'animalhok' om in te squatten en deadliften met bijbehorende geluiden
-Mag je alles dragen waar je je lekker in voelt
-Is goede begeleiding
-Word de hardcroe instelling aangemoedigd
-Gaan de meeste van de startrac machines tot de 150 kg
-Staat een zonnebank waar coleman en ruhl nog samen onder kunnen
-Betaal je geen inschrijfgeld
-Betaal je 29,50 per maand onbeperkt trainen
-Is getiteld XXL
[Abeelding niet meer beschikbaar]

....

Oh nee, nu haal ik de moderne sportschool door de war met mijn eigen gym :D:p

Rob aso :P ;)

Bij mij huidige sportschool hebben ze als losse barbells alleen de 2 van de benchpress. Best ...squaten dan maar in de smith( = k*t maar goed moet maar) en dl +variaties met die barbells dan.
Maandag avond as you all know standaard borstavond, maar wij niet wij zijn hardcore ;) en doen dus benen 's maandags.

Benches waren bezet en ik wilde keystone dl doen (oftewel romanian) dus ik vraag aan die knakker, die stond te ouwehoeren hoeveel setjes nog ? Hij zegt 4.... ikkuh: K dan
En ik wacht 5min en hij stond nog te ouwehoeren dus **** it dan maar geen rdl. Gewoon andere dingen gedaan en hij heeft zeker na mij vraag nog 40min bij die benchpress staan ouwe h**ren en zijn setjes gemaakt (wat ie overigens 3per wee kdoet ).
Ik heb een partij staan schelden(in mezelf uiteraard wil er nog niet gekicked worden)...echt als ie het volgende week weer flikt word ik wat minder vriendelijk!

Rob G zei:
In de moderne gym:

-Hebben ze eiwitten, weightgainers, glutamine, creatine, ultra ripped, diet ripped, fatblocker, cromax, L-carnithine, etc.
-Is goede begeleiding
-Is getiteld XXL

....

You must spread some Reputation around before giving it to Rob G again.

het was voor mij bijna een dream that came true !!.. serieus wat een relaxte gym is dat daar.. enigste nadeel is dat t wat krap is, maar dat neem ik maar voor lief.

- Hele vriendelijke en vooral behulpzame instructeur die zelf jaren trainingservaring heeft en daardoor veel kennis over beschikt.
- kan zonder problemen binennstappen en direct beginnen met proefles.
- proberen ze de grote jonges te lokken om NOG groter/sterker te worden, ipv ze weg te jagen.

kortom.. een natte droom voor elke die-hard bb-er :D

/me gaat vanavond gelukkig voor het laatst bij zn huidige commerciele k*t gym trainen.

on-topic blijven kan je ook niet hé?

Laatst bewerkt door een moderator:
martijn23 zei:
sportschool fysiek in leeuwarden, zo zwaar als bij kneets gym gaan de dumbbells niet..maar toch zeker tot 50kg en voor 32 eurotjes in de maand kan je onbeperkt trainen en gerbuik maken van een kleine sauna. En sinds een jaar is alle appartuur vervangen voor de nieuwe lijn van pannatta--------> need i say more?

Als ik s in de buurt ben van Leeuwarden kom ik ff shakie drinken...kom vandaag nog in Drachten dus who knows :)

Rob G zei:
In de moderne gym:

-Is goede begeleiding
-Is getiteld XXL

....

WAAR!? WAAR!? WAAR!? WAAR!? WAAR!? WAAR!?

"Maar aan andere kant als een jongen je aankijkt wat wilt dat zeggen dat ie of 1) jarloes is op je uiterlijk (spieren gezicht watever) 2) dat ie door je is geintimideerd waarop hij niet meer opvalt 3) Hij is GAY<--meestalniet het geval.Wat doen ze dan gaan ze herrie schoppen om te "bewijzen" dat hun wat zijn altijd zo geweest zal altijd zo blijven in zo een multicultureel maatschapij.In sommigen cultuuren is dat teken van manelijkheid of zo maar anderen kijken teveel MTV tupac westside shit denken ze dat ze THUG zijn wat dat ook betekent.In welvaart land als NL is er geen straatleven dus ze moeten wat."

:thumbs:

- heb je een overgroot deel cardio

is bij mij gelukkig niet zo...

we hebben : wel meer dan een halve ton aan gewichten, 2 squatstanden, 1 deadliftplateau (enkel gereserveerd om te deadliften), 6 banken (ja ok, je moet het publiek ook wat geven lol),16m² met dumbbells en zo, slechts een 4-tal machines, 6 pulleys, waaronder de mogelijkheid bestaat om crossovers te doen, 2 spinningfietsen, en een aantal liggende fietsen

ik gebruik daar slechts een klein deel van lol :D het squatrek, de bank, en het deadliftplateau :D en natuurlijk de gewichten (niet de volle halve ton maar een deel ervan ;)

Chewie zei:
Rob aso :P ;)

Bij mij huidige sportschool hebben ze als losse barbells alleen de 2 van de benchpress. Best ...squaten dan maar in de smith( = k*t maar goed moet maar) en dl +variaties met die barbells dan.
Maandag avond as you all know standaard borstavond, maar wij niet wij zijn hardcore ;) en doen dus benen 's maandags.

Benches waren bezet en ik wilde keystone dl doen (oftewel romanian) dus ik vraag aan die knakker, die stond te ouwehoeren hoeveel setjes nog ? Hij zegt 4.... ikkuh: K dan
En ik wacht 5min en hij stond nog te ouwehoeren dus **** it dan maar geen rdl. Gewoon andere dingen gedaan en hij heeft zeker na mij vraag nog 40min bij die benchpress staan ouwe h**ren en zijn setjes gemaakt (wat ie overigens 3per wee kdoet ).
Ik heb een partij staan schelden(in mezelf uiteraard wil er nog niet gekicked worden)...echt als ie het volgende week weer flikt word ik wat minder vriendelijk!

Klagen over je huidige sportschool???
Je woont toch in DEN HAAG??
Waarom ga je niet gewoon naar kneet?? Ik weet zeker dat je daar niks te klagen hebt :-)

Tja reistijd...
Zat eerst bij Panatta (in het laakkwartier) +- 45min met de bus...klote dus, als je weinig tijd had ofzo
Toen gekeken bij Aphrodite +- 10min lopen... klein, kwa muziek lijkt het meer een hardcore feest (sry not my style) + je wordt naar buiten gekeken door de big guys (erg irri)
Waar ik nu zit: 15tot20 min bus....muziek rustig op de achtergrond(mag nou wel weer wat harder maar goed), ruim opgesteld, sfeer uitermate relax, alleen dat kleine eufel van vorige week he :P
+ bij kneet traint het "rivaliserende" football team voornamelijk en tja hun hoefi k niet tegen te komen :P

Klopt echt als een huis! Ik zie t op mijn eigen gym

Terug
Naar boven