Fitness Seller

In De Moderne Sportschool...

DBC01 zei:
" Vind je eigenaardig genoeg geen allochtonen (zijn net de toffe mensen)"
Wat is er zo tof aan mensen die je, als je ze 1-tiende seconde in de ogen kijkt, je de rest van het uur met argusogen volgen....je duidelijk willen maken dat er wat te vechten valt..diepersoonlijke hygiene op een nulpunt hebben staan...die meisjes op apparatuur lastig vallen...
Ik denk dat er hier iemand es héél snel uit z'n boomhut moet komen en de realiteit ingesleurd moet worden.
Of ze zeggen tegen elkaar "wat een uitslover/patser" als je normaal een oefening aan het doen bent en kijken je constant boos aan :)
En precies diezelfde personen gaan heel breed lopen met de bedoeling dat je maar voor hun aan de kant moet als je elkaar tegemoet komt lopen :)
Zal wel komen doordat ze jaloers zijn :) ( zijn nl dunne latjes :P)

• Topic Starter Topic Starter
Laten we wel on-topic blijven. Het gaat weer helemaal de bekende irritatie-kant op (nu zie je maar weer hoeveel irritatie alleen die enkele ene bevolkingsgroep oplevert) maar het gaat dus om In De Moderne Gym....

De moderne gym..........

-Waar de instucteurs niet trainen maar entert(r)ainen.

-waar niemand kan deadliften of squatten(de meeste instucteurs ook niet)

-waar 10 minuten buikspiertraining gegeven wordt en de mensen nog steeds denken dat het helpt en dan ook 2 keer meedoen!

- bodybuilding een vies woord is.

- mensen bang zijn om gespierd te worden.

- Waar er iedere dag de meest idiote nieuwe oefeningen uitgevonden worden, die nergens goed voor kunnen zijn. ( ja ok op zijn minst een dikke blesure )

DBC01 zei:
Laten we wel on-topic blijven. Het gaat weer helemaal de bekende irritatie-kant op (nu zie je maar weer hoeveel irritatie alleen die enkele ene bevolkingsgroep oplevert) maar het gaat dus om In De Moderne Gym....

Excuseer maar ik moet me altijd even laten gaan als ik mensen tegenkom die dit gedrag goedkeuren en zelfs 'cool' vinden, terug on-topic nu :)

In de moderne gym heb je geen apparaten meer waar echt gewicht in zit, maar apparaten wat op luchtdruk ofzo werken, scheelt enorm in de vervoerskosten!
En Dumbbells, barbells bestaan dan ook niet meer.
Je kan je gewicht zelf niet instellen, want door alle hypermoderne apparatuur, wordt door middel van een pasje je gewicht in gesteld.

Nee als die tijd aangebroken is, dan ga ik wel thuistrainen.

" Vind je eigenaardig genoeg geen allochtonen (zijn net de toffe mensen)"
Wat is er zo tof aan mensen die je, als je ze 1-tiende seconde in de ogen kijkt, je de rest van het uur met argusogen volgen....je duidelijk willen maken dat er wat te vechten valt..diepersoonlijke hygiene op een nulpunt hebben staan...die meisjes op apparatuur lastig vallen...
Ik denk dat er hier iemand es héél snel uit z'n boomhut moet komen en de realiteit ingesleurd moet worden.

Waar woon jij dan, kennen ze daar de zin niet van kom voor je zelf op.
Heb je ook geen last van zulke mensen meer.

in de moderne sportschool..
.. houden de instructeurs zich meer bezig met de nieuwe vrouwtjes die komen trainen, dan advies te geven aan iemand die dat vraagt
.. kijken mensen je gek aan als je die laatste rep eruit probeert te persen
.. zijn er mensen die een half uur op een apparaat zitten en als je vraagt of ze klaar zijn, moeten ze nog 3 setjes :@
.. kunnen breezahboys met dunne armpjes wel mouwloze shirts dragen, maar de hardcore mensen die ook echt grote armen hebben niet, want dat is patserig

- Gaan de dumbbells tot 30 ( bij kneets gym gaan ze tenminste tot 70 :))
- Vinden ze je maar raar met je shake beker met poedertjes

RobbieH zei:
- Waar er iedere dag de meest idiote nieuwe oefeningen uitgevonden worden, die nergens goed voor kunnen zijn. ( ja ok op zijn minst een dikke blesure )

Nah dat valt best mee, hoe kun je je nou blesseren als je oefeningen doet met 10 kilo (of minder) gewicht ?

Staat er vanochtend een knul naast me met 2 halters van 20 kilo in zijn handen kwart squats te maken.... laten we het maar een warmup noemen, want na wat db-curls (nee, niet met diezelfde 20 kilo db's natuurlijk) ging hij verder op de loopband.

In de moderne sportschool trainen er van die magere ventjes die voor de zomer nog ff 'breed' willen worden en tegen iedereen zeggen die armen van 40+ heeft, dat het vet is :S Traint iedereen minimaal 3 x per week de buikspieren en borst (pec deck is hot volges mij) Personen die meer dan 70 kilo bankdrukken, squaten of deadliften oid worden raar aangekeken. Komen veel oma'tjes en huisvrouwtjes de hometrainers en buikspier apparaten verkrachten om vet kwijt te raken. Ohja, instructeurs leidden de vrouwen die willen afvallen naar een ab-machine, want zo raken ze hun vet kwijt ??? Yeah right! en nog meer van die ongein... wat een frustratie zeg

Zullen we een boek uitbrengen? :P Titel: BB'ers ergenissen in de hedendaagse sportschool :D

goud! wat kostie? exemplaren te koop op sportscholen en moet op de boekenlijst van de middelbare school :D

Iek voelen beetje anti allochtonen vibe hier.Ben zelf allochtoon en val nooit iemaand lastig al volgens verhalen zijn wij ex-joegoslaven zeer agresief en gevaarlijk.Ik denk elke actie vraagt om een reactie waarom zou iemaand zomaar je aankijken en met je vechten slaat nergens op.Tuurlijk als je groot en mooi gespierd bent gaan sommigen mensen zich beetje geintimideerd voelen omdat hun dat niet zijn.Maar wat DBC01 zegt vind ik onzin wat is nou tof aan buitenlanders?Wat is nou tof aan jullie Nederlanders kan ik ook zeggen,Onzin.

in de moderne sportschool staat geen squatrek en al helemaal geen power reck. De benentraining bestaan uit eindeloze reps leg extensions.......

-hangt er voor een kapitaal aan televisie's en ander amusument en is er geen geld
voor dumbbells.

• Topic Starter Topic Starter
Bosnjic zei:
Maar wat DBC01 zegt vind ik onzin wat is nou tof aan buitenlanders?Wat is nou tof aan jullie Nederlanders kan ik ook zeggen,Onzin.

Lees nog es een keer Bos. Ben het met je eens:
Net zo goed als dat je niet kan zeggen dat 'juist buitnelanders de tofste zijn' kun je ook niet zeggen dat 'juist Nederlanders of Belgen de tofste zijn'.

Het is generaliseren in positieve zin en dat is inderdaad onzin :D

Wat ik wél kwalijk neem is dat als je iemand 1,1 seconde in z'n ogen kijkt, hij meteen de rest van de straat die hij moet lopen achterom blijft kijken, of de resterende tijd in de gym je op blijft zoeken met zijn ogen.
Wat willen ze nou? Wat moeten ze dan? Altijd dat semi-agressieve wannabe-Rambo-gedrag! Ga lekker je eigen oorlog spelen maar niet tussen normale mensen.

Back on topic:
In de moderne sportschool zie je niemand trainen met een gewicht dat hem/haar progressie oplevert maar wat hij/zij precies kan dragen zonder buiten adem te komen
:D

waar ik me zo aan erger op de sportschool is 1. als je wilt bankdrukken b.v dan heb je een paar van die gasten wat bezig zijn en die aleen maar met elkaar zitten te praaten inplaats van te trainen 2. dat met de meeste aparaten het gewicht te weinig is en dat je er ook nog niets kan opfl*kkeren omdat er een plastic kap voor zit 3.macho's wat helemaal niet breed zijn en ze lopen alsof ze 2bloemkolen onder de armen hebben

Terug
Naar boven