- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En alsjeblieft wees respectvol. Waarom kunnen jullie niet gewoon op een normaal en vriendelijke toon met mij praten. (zijn jullie slecht of goed? Geef het goede voorbeeld als je jezelf dan toch beter vindt).

Omdat jij dit topic hebt gemaakt met de leugen dat het gaat om religies en geloven van DBB'ers, maar het enige dat je wilt doen is op een debiele manier jouw geloof door iedereen zijn strot duwen
Jij bent hier absoluut niet respectvol, je hebt het uiteindelijk 1 nachtje volgehouden om het eventjes over het Christelijke geloof te hebben, maar daarna schoot je weer gelijk terug in je eigen sprookje..

''Omdat jij dit topic hebt gemaakt met de leugen dat het gaat om religies en geloven van DBB'ers, maar het enige dat je wilt doen is op een debiele manier jouw geloof door iedereen zijn strot duwen
Jij bent hier absoluut niet respectvol, je hebt het uiteindelijk 1 nachtje volgehouden om het eventjes over het Christelijke geloof te hebben, maar daarna schoot je weer gelijk terug in je eigen sprookje..
Matig TheDeen.
Laatste stuiptrekkingen voor je vertrekt?
Sorry hoor ik beantwoord alleen de vragen van anderen.
Laat maar zien waar ik de islam heb doorgeforceerd.
Ik heb je trouwens nog een vraag gesteld over het Christendom maar daar heb jij niks meegedaan.
Hou alsjeblieft je ogen open en beschuldig me niet zomaar van dingen.
Precies, je laat alle andere dingen totaal langs je heen gaan en drukt overal islam in door. Gaat het over de Bijbel? Neeeee, maar de Koran!!!
Gaat het over het geloven in totaal iets anders dan een God: Neeeee, Allah!!!
Ik heb jou allang antwoord gegeven, maar jij hebt daar niks mee gedaan:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f99/geloven-dbbs-380351/index11.html#post8968214
Lees je bericht maar nog eens door.
IK vraag om dingen die je niet kunt geven. Ik vraag om namen en die kan je me niet of wil je me niet geven.
Dus ben ik maar gestopt met vragen.
Dus bij deze nogmaals wie heeft de bijbel geschreven? Voornaam en achternaam alsjeblieft. En hoe weet jij of zij betrouwbaar zijn?
IK vraag om dingen die je niet kunt geven. Ik vraag om namen en die kan je me niet of wil je me niet geven.
Dus bij deze nogmaals wie heeft de bijbel geschreven? Voornaam en achternaam alsjeblieft. En hoe weet jij of zij betrouwbaar zijn?
Hoe weet jij of heel die Koran betrouwbaar is?
Weet je niet.
Genesis, Exodus, Leviticus, Numeri, Deuteronomium = Mozes - 1400 v.C.
Jozua = Jozua - 1350 v.C.
Rechters, Ruth, 1 Samuël, 2 Samuël = Samuël/Natan/Gad - 1000 - 900 v.C.
1 Koningen, 2 Koningen = Jeremia - 600 v.C.
1 Kronieken, 2 Kronieken, Ezra, Nehemia = Ezra - 450 v.C.
Ester = Mordechai - 400 v.C.
Job = Mozes - 1400 v.C.
Psalmen = diverse schrijvers, vooral David - 1000 - 400 v.C.
Spreuken, Prediker, Hooglied = Salomo - 900 v.C.
Jesaja = Jesaja - 700 v.C.
Jeremia, Klaagliederen = Jeremia - 600 v.C.
Ezechiël = Ezechiël - 550 v.C.
Daniël = Daniël - 550 v.C.
Hosea = Hosea - 750 v.C.
Joël = Joël - 850 v.C.
Amos = Amos - 750 v.C.
Obadja = Obadja - 600 v.C.
Jona = Jona - 700 v.C.
Micha = Micha - 700 v.C.
Nahum = Nahum - 650 v.C.
Habakuk = Habakuk - 600 v.C.
Zefanja = Zefanja - 650 v.C.
Haggai = Haggai - 520 v.C.
Zacharia = Zacharia - 500 v.C.
Maleachi = Maleachi - 430 v.C.
Matteüs = Matteüs – 55 n.C.
Marcus = Johannes Marcus - 50 n.C.
Lucas = Lucas – 60 n.C.
Johannes = Johannes – 90 n.C.
Handelingen = Lucas – 65 n.C.
Romeinen, 1 Korintiërs, 2 Korintiërs, Galaten, Efeziërs, Filippenzen, Kolossenzen, 1 Tessalonicenzen, 2 Tessalonicenzen, 1 Timoteüs, 2 Timoteüs, Titus, Filemon = Paulus – 50-70 n.C.
Hebreeën = onbekend, waarschijnlijk Paulus, Lucas, Barnabas of Apollos – 65 n.C.
Jakobus = Jakobus – 45 n.C.
1 Petrus, 2 Petrus = Petrus – 60 n.C.
1 Johannes, 2 Johannes, 3 Johannes = Johannes – 90 n.C.
Judas = Judas - 60 n.C.
Openbaring = Johannes – 90 n.C.
Het staat in de Bijbel dus is betrouwbaar.
Gast ik vraag om de voornaam en achternaam van de letterlijke schrijvers van de Bijbel.
De koran is letterlijk geschreven door de metgezellen van de Profeet Muhammad (v.z.m.h.). De profeet zelf was analfabeet, dus instrueerde hij zijn metgezellen om de koran verzen te memoriseren en schriftelijk vast te leggen. De profeet (v.z.m.h.) liet zijn metgezellen altijd de opgeschreven verzen meerdere malen na te gaan (zowel schriftelijk als verbaal). In short de Koran komt letterlijk uit de mond van de Profeet Mohammed (v.z.m.h.) en is schriftelijk vastgelegd door zijn volgelingen.
Hoe en op welk manier is de bijbel geschreven en door wie precies. Je kan niet zeggen Mozes (v.z.m.h.) omdat hij niet in diezelfde tijd leefde.
Dus bij deze nogmaals wie heeft de bijbel geschreven.
Gast ik vraag om de voornaam en achternaam van de letterlijke schrijvers van de Bijbel.
De koran is letterlijk geschreven door de metgezellen van de Profeet Muhammad (v.z.m.h.). De profeet zelf was analfabeet, dus instrueerde hij zijn metgezellen om de koran verzen te memoriseren en schriftelijk vast te leggen. De profeet (v.z.m.h.) liet zijn metgezellen altijd de opgeschreven verzen meerdere malen na te gaan (zowel schriftelijk als verbaal). In short de Koran komt letterlijk uit de mond van de Profeet Mohammed (v.z.m.h.) en is schriftelijk vastgelegd door zijn volgelingen.
Hoe en op welk manier is de bijbel geschreven en door wie precies. Je kan niet zeggen Mozes (v.z.m.h.) omdat hij niet in diezelfde tijd leefde.
owh ja die metgezellen waren wel betrouwbaar
jullie profeet was analfabeet hoe triest is dat eigenlijk ?

Voornaam en achternaam van de schrijvers svp.
En de profeet was een analfabeet? Nou dat is wel een beetje.. Jezus niet +1 Bijbel.
---------- Toegevoegd om 00:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:05 ----------
Heel triest dat ze een analfabeet op zijn woord geloven![]()