AndroidHealthClinic

In wat geloven de DBB'ers

Peiling Peiling In wat geloof jij?

• Totaal stemmers
    160
  • Topic Starter Topic Starter
owh ja die metgezellen waren wel betrouwbaar

jullie profeet was analfabeet hoe triest is dat eigenlijk ?

Triest of wonderbaarlijk?

Metgezellen waren zekers betrouwbaar.

---------- Toegevoegd om 23:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:29 ----------

Dude, hoezo ''zelfde tijd leefde''? Wil je nou zeggen dat de tien geboden ook bullshit zijn, omdat Mozes die geschreven heeft?
Namen staan er, doe ermee wat je wilt.

Nee, maar als ik nu uit mijn duim de tien geboden schrijven en zeg dat die door Mozes (v.z.m.h.) zijn geschreven.

Zou jij mij dan geloven? Ik ben geen Mozes (v.z.m.h.). Alleen een profeet acht ik betrouwbaar.

Iedereen kan iets claimen. Je moet wel weten of diegen betrouwbaar is. Dus voornaam en achternaam.

---------- Toegevoegd om 23:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:32 ----------

ja lezen en schrijven kan ik niet maar ik ga jullie wel ff de gronslag van een religie vertellen die nog honderdeeen jaren gaat bestaan, thrust me I'm Mumahhed swt

En de mensen volgden hem (v.z.m.h.) omdat hij de waarheid sprak. En nu nog volgen mensen de profeet (v.z.m.h.)

Triest of wonderbaarlijk?

Metgezellen waren zekers betrouwbaar.

---------- Toegevoegd om 23:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:29 ----------

Nee, maar als ik nu uit mijn duim de tien geboden schrijven en zeg dat die door Mozes (v.z.m.h.) zijn geschreven.

Zou jij mij dan geloven? Ik ben geen Mozes (v.z.m.h.). Alleen een profeet acht ik betrouwbaar.

Iedereen kan iets claimen. Je moet wel weten of diegen betrouwbaar is. Dus voornaam en achternaam.

---------- Toegevoegd om 23:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:32 ----------

En de mensen volgden hem (v.z.m.h.) omdat hij de waarheid sprak. En nu nog volgen mensen de profeet (v.z.m.h.)

want iedereen die een voornaam en achternaam heeft is betrouwbaar

Mozes (Hebreeuws: מֹשֶׁה Mosje, Oudgrieks: Μωυσῆς Mōysēs of Μωσῆς Mōsēs, Latijn: Moyses of Moses, Arabisch: موسى Moesa) was volgens de Tenach, op grond van Numeri 12:6-8, Deuteronomium 34:10 en Exodus 24:12, de grootste profeet en tevens ook leraar en wetgever. Volgens de Koran is Mozes een boodschapper en profeet.

Nou, betrouwbaar dus.

Ik ben de profeet van Mat, of telt dat niet vanwege zijn geaardheid?

want iedereen die een voornaam en achternaam heeft is betrouwbaar

Nee, dan kan je nagaan of hij betrouwbaar is, omdat je dan namelijk weet met wie je te maken hebt!

Niemand weet wie de Bijbel heeft geschreven alleen de voornamen zijn bekend.

De gospels van Mathew, Mark, John en Luke niemand weet bijvoorbeeld wie dit zijn. Achternamen zijn niet bekend!

Wat de f**k doet de naam van de kinderverkrachtende, analfabetische, op een paard vliegende baard er eigenlijk toe?

Als een verhaal een morele waarde heeft dan luister ik. Omdat ik namelijk zelf kan beoordelen wat goed en kwaad is omdat ik rationeel ben en over emphatisch vermogen beschik. Ik ben niet zo amoreel dat ik mij moet laten vertellen wat goed is door een zogenaamde profeet.

Behalve als het om treu natty bodybuilding gaat, dan luister ik naar mijn profeet mr10 (vrede zij met hem) Mr10 Akhbar!!

Mozes (Hebreeuws: מֹשֶׁה Mosje, Oudgrieks: Μωυσῆς Mōysēs of Μωσῆς Mōsēs, Latijn: Moyses of Moses, Arabisch: موسى Moesa) was volgens de Tenach, op grond van Numeri 12:6-8, Deuteronomium 34:10 en Exodus 24:12, de grootste profeet en tevens ook leraar en wetgever. Volgens de Koran is Mozes een boodschapper en profeet.

Nou, betrouwbaar dus.

Ja Mozes (v.z.m.h.) is betrouwbaar.

MAAR HIJ (v.z.m.h.) HEEFT NIET DE BIJBEL GESCHREVEN HIJ WAS NAMELIJK DOOD.

een religie die een analfabete moordlustige pedofiel verheerlijkt

lel

Nee, dan kan je nagaan of hij betrouwbaar is, omdat je dan namelijk weet met wie je te maken hebt!

Niemand weet wie de Bijbel heeft geschreven alleen de voornamen zijn bekend.

De gospels van Mathew, Mark, John en Luke niemand weet bijvoorbeeld wie dit zijn. Achternamen zijn niet bekend!

Intradesting. En hoe wil je nagaan of hij inderdaad een lijntje met God had? Ik ben namelijk een moderne profeet en ik hoor net van mijn gabber Allah dat Mo uit zijn nek lulde. Hij wilde graag aandacht omdat hij geen vrienden had en hij dacht chicks te kunnen hosselen met zijn verhaal een rondje rond de aarde te hebben gevlogen op zijn vliegende paard en door zijn ruige baard te laten staan. Tsja je moet wat als analfabetische geitenhoeder.

DE BIJBEL IS GESCHREVEN IN EEN TIJDPERK VAN 1500 JAAR, HIJ WAS NIET DOOD.

Kan je makkelijker lezen als het in hoofdletters is?

Ok hetgeen dat Mozes heeft geschreven in de bijbel kan betrouwbaar zijn. (oude testament)

Het nieuwe testament:

Maar hoe zit het met de gospels van Mark, John, Paul, Peter, Luke & Mathews.

En waarom hebben jullie geen Gospel van Jezus (v.z.m.h.)?

Intradesting. En hoe wil je nagaan of hij inderdaad een lijntje met God had? Ik ben namelijk een moderne profeet en ik hoor net van mijn gabber Allah dat Mo uit zijn nek lulde. Hij wilde graag aandacht omdat hij geen vrienden had en hij dacht chicks te kunnen hosselen met zijn verhaal een rondje rond de aarde te hebben gevlogen op zijn vliegende paard en door zijn ruige baard te laten staan. Tsja je moet wat als analfabetische geitenhoeder.

:roflol:

Ok hetgeen dat Mozes heeft geschreven in de bijbel kan betrouwbaar zijn. (oude testament)

Het nieuwe testament:

jullie? De meesten hier zijn atheist en agnost.

jullie? De meesten hier zijn atheist en agnost.

Niemand praat tot jou. Blijf vooral tegen jezelf praten met je haatvolle en disrespectvolle teksten.

Misschien als je respectvoller of begripsvoller bent dat je dan wat aandacht krijgt.

TheDeen ff serieus, waarom die 8 puntige ster.

Het nieuwe testament:

Gospel?
Dat is christelijke muziek.

Veel woorden die zijn geschreven zijn vanuit de woorden van Jezus Christus geschreven.
Laten we het erop houden dat hij niet zelf kon schrijven, dan staat Hij gewoon gelijk met jullie profeet :)

Gospel (Engelse taal) = evangelie

Terug
Naar boven