Fitness Seller

In wat geloven de DBB'ers

Peiling Peiling In wat geloof jij?

• Totaal stemmers
    160
Waarheid is hard.

Sommige zijn gewoon blind het kan niet anders. Of je bent echt dom.

Hoe kan je anders accepteren dat je een mutatie bent. En dat alles uit het niets door niets met niets tot stand is gekomen?

? + 1 = 2

2 = het leven

1 = de oorzaken en gevolgen

? = ................

Het antwoord is heel simpel.

? = 1 god (swt)

Het is gewoon irrationeel en onlogisch om te denken dat je hier voor niks bent en van niks bent gekomen.

argument/10

:roflol:

:D

:roflol:

god of the gaps: https://www.youtube.com/watch?v=ytaf30wuLbQ

dit topic gaat nu over het op een irrelevante manier toepassen van logica

de koran = waarheid

een p**mel is soms hard

conclusie: de koran is soms een p**mel
Mister10 is true natti
Phil Heath is niet true natti
Conclusie: TheDeen is zwaar mentaal gehandicapt

Laatst bewerkt:
hallo TheDeen, waarom sla je mij over? :( Ben ik soms niet 1 van Allah's (swt) creaties? :(

wel nee, want geloof is afhankelijk van een geest, en zelfs properly basic beliefs zijn afhankelijk van een geest.

Ik dacht dat ik duidelijk was met mn punt over Descartes. Blijkbaar niet.

Ms omdraaien, welk geloof is volgens jouw niet afhankelijk van een geest?

Je moet eigenlijk nog een stapje terug Calyptus, ik bedoel het namelijk in deze simpele context:

'Voor de mens valt de geest niet te bewijzen/meten'

'Voor de mens valt objectiviteit niet te bewijzen/meten'

In die zin is er toch echt een vergelijking (losstaande of er een geest is of niet), daarnaast moeten we streven naar een zo groot mogelijk intersubjectiviteit en dus niet ''zo dicht mogelijk bij de objectiviteit'', dat is namelijk onmogelijk.

Net zoals het voor een gelovige onmogelijk is om zo dicht mogelijk bij god te komen (het in zijn ogen de ware objectiviteit), terwijl de gelovige wel een zo groot mogelijk uitvoering kan hebben in zijn geloof (de menselijke godsdienst/wetenschap van het geloof, te vergelijken met intersubjectiviteit).

Ben ik nu de enige die een vergelijking zie?:scratch:

• Topic Starter Topic Starter
Mister10 is true natti
Phil Heath is niet true natti
Conclusie: TheDeen is zwaar mentaal gehandicapt

Jongens jongens alsjeblieft.

Hoe jullie denken te weten dat er geen god is denk ik te weten dat er wel een god (swt) is. Ik vind het bestaan van een god "common sense". Net zoals jullie weten dat je over over over over grootouders hebt gehad. (je hebt die niet gezien maar je wel dat die er geweest moet zijn)

Jullie moeten mijn argumenten niet afzonderlijk bekijken, maar de context erbij trekken. (Dus wat er vooraf aantoe ging.)

En alsjeblieft wees respectvol. Waarom kunnen jullie niet gewoon op een normaal en vriendelijke toon met mij praten. (zijn jullie slecht of goed? Geef het goede voorbeeld als je jezelf dan toch beter vindt).

"Oh you who turn away
I do not worship what you worship,
nor do you worship what I worship.
And I will not worship what you worship,
Nor will you worship what I worship.
Your way is yours, and my way is mine."

Al-Kafirun (The Unbelievers)
Surah 109

Jij volgt jouw weg en ik volg mijn weg.

Als je geïnteresseerd bent in mijn weg verzoek ik je te antwoorden op mijn andere topic:islam Q&A

Voor degene die oprecht zijn en het bestaan van een maker wil geloven geef ik het volgende advies:

Leer eerst jezelf kennen.
Leer het leven kennen.
Leer je God (swt) kennen.

Begrijp jezelf, begrijp het leven en jezult het bestaan van God (swt) inzien. (Als Allah (swt) het wilt)

Allah (swt) knows best.

dat 'logica' argument werkte niet zo goed

nu maar 'common sense'

Terug
Naar boven