AndroidHealthClinic

In wat geloven de DBB'ers

Peiling Peiling In wat geloof jij?

• Totaal stemmers
    160
Waarom reageer jij nu zoals je hebt gereageerd?
Beantwoord mijn vraag, dan kan ik kijken of je over de capaciteit beschikt om te begrijpen waarom ik gelovigen mentaal gehandicapt vind, en waarom ze dat ook zijn. Ofwel, dan kan ik je uitleg verschaffen.

• Topic Starter Topic Starter
Beantwoord mijn vraag, dan kan ik kijken of je over de capaciteit beschikt om te begrijpen waarom ik gelovigen mentaal gehandicapt vind, en waarom ze dat ook zijn.

Grapjas leer eerst jezelf te begrijpen.

Je duikt ieder keer weg als ik aan jouw vraag waarom jij de dingen zegt zoals jij die zegt.

Waarom wil jij jezelf niet begrijpen? Waar ben je bang voor? Wil je niet weten waarom je praat/denkt zoals je praat/denkt? Of kan je het niet?

Grapjas leer eerst jezelf te begrijpen.

Je duikt ieder keer weg als ik aan jouw vraag waarom jij de dingen zegt zoals jij die zegt.

Waarom wil jij jezelf niet begrijpen? Waar ben je bang voor? Wil je niet weten waarom je praat/denkt zoals je praat/denkt? Of kan je het niet?
Beantwoord mijn vraag gewoon, dan kan ik direct de jouwe beantwoorden. :rolleyes:

Iemand die niet eens de moeite doet om zichzelf te begrijpen. Wilt en/of zal niks (van anderen) kunnen begrijpen.

Ik stelde jouw als eerst de vraag.
Het is jou, zonder de w. En ik reageerde met een vraag, zodat ik, afhankelijk van het antwoord op die vraag, jouw (dit keer wel met een w) vraag beter kan beantwoorden.

Het is jou, zonder de w. En ik reageerde met een vraag, zodat ik, afhankelijk van het antwoord op die vraag, jouw (dit keer wel met een w) vraag beter kan beantwoorden.

Negeer jezelf en ik zal jouWWWWW negeren. (met 5 w's because I JUST DONT care that much about grammar).

• Like
Waarderingen: mat
Deen, ik ben even serieus nu. Ik begrijp wat je bedoelt. Echt.

Jij denkt dat je het totaalplaatje ziet, maar je ziet niet het hele plaatje.

Probeer nog beter te kijken naar je aannames en hoe alles verband houd met elkaar.

Je moet ook durven je ego aan de kant te zetten. Durf te accepteren dat je een beperkte blik op de wereld hebt en arrogant bent. Ik probeer je te helpen. Als je oprecht jezelf durft te ondervragen dan zul je het wel inzien.

Je bent gewoon soms koppig bezig hier. WORDT EENS WAKKER!! Je begrijpt jezelf niet eens. Denk eens na. Je leeft wel, maar je hebt geen bewustzijn. Als je bewust bent dan kan je pas uitvinden wat waar is en wat niet.

01-robgeus-e1420995470659.jpg

Ik hou van jouw gun je het beste.

Jammer dat je zo denkt.

Ik hoop dat je ooit gelukkig wordt en jezelf leert te begrijpen.

Ik hou ook van jou.

En als ik iets wens dan is het dat je door zelfinzicht vrede vind. We zijn allemaal mensen en jij bent niet minder dan ik, ook al ben je nog onwetend, kun je minder goed Nederlands en geloof je in verwerpelijke ideeen. Als het aan mij ligt wordt mensen zoals jij nooit het stemrecht ontnomen. Wij zijn gelijk.

galemus je bent nu bijna net zo laag aan het zinken als die religious nut job.

Ik hou ook van jou.

En als ik iets wens dan is het dat je door zelfinzicht vrede vind. We zijn allemaal mensen en jij bent niet minder dan ik, ook al ben je nog onwetend, kun je minder goed Nederlands en geloof je in verwerpelijke ideeen. Als het aan mij ligt wordt mensen zoals jij nooit het stemrecht ontnomen. Wij zijn gelijk.

mwa, hij trollt

tenzij je hem nu terug zit te trollen, dan is het ok

Deen, ik ben even serieus nu. Ik begrijp wat je bedoelt. Echt.

Jij denkt dat je het totaalplaatje ziet, maar je ziet niet het hele plaatje.

Probeer nog beter te kijken naar je aannames en hoe alles verband houd met elkaar.

Je moet ook durven je ego aan de kant te zetten. Durf te accepteren dat je een beperkte blik op de wereld hebt en arrogant bent. Ik probeer je te helpen. Als je oprecht jezelf durft te ondervragen dan zul je het wel inzien.

Je bent gewoon soms koppig bezig hier. WORDT EENS WAKKER!! Je begrijpt jezelf niet eens. Denk eens na. Je leeft wel, maar je hebt geen bewustzijn. Als je bewust bent dan kan je pas uitvinden wat waar is en wat niet.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Broer,

Ik heb totaal geen ego. Mijn excuses als ik soms zo overkom.

Trust me ik heb alles gezien en bestudeerd (waar onder ook het atheïsme). Ik heb het totaalplaatje gezien ik begrijp jullie, maar jullie kunnen zelf niet met zekerheid zeggen of hetgeen dat jullie claimen 100% vast staat. Wetenschap veranderd en laat alleen zien hoe dingen werken.

Wetenschap kan de gat die ik heb nooit opvullen, namelijk de WAAROM en GEVOEL.

Wij mensen zijn spirtueel en gevoelsmatig. Het leven kan alleen en wordt alleen verklaard door religie. En alleen die verklaring/spirtualiteit kan mensen compleet maken gelukkig.

Als gellovige voel je je compleet en gelukkig. Ik ben in harmonie met mezelf. Mijn gevoel sluit aan op mijn denken. Dat is wat Geloof doet. En wetenschap nooit zal kunnen doen. Het gevoel is in balans met het denken. (ik geloof/weet dat Islam dit het best doet)

Jullie focussen teveel op het intelect en negeren het gevoel. Je hect te veel waarde aan je intelect en vergeet je gevoel. Je vergeet om gelukkig te leven. Your missing the point of life.

Begrijp dat ons intellect continu aan het veranderen is wat we vandaag normaal vinden vinden we over 100 jaar abnormaal. Het intelect veranderd de Koran niet.

Mijn advies aan jouw is begrijp jezelf wees kritisch op het rationeel denken en negeer niet je gevoel. Als je honger hebt moet je eten. Niet altijd luisteren naar je hersens soms moet je luisteren naar je gevoel.

Hoe weten we of het juist hebben. Als we gelukkig zijn en een compleet gevoel hebben. Ik heb geen honger kan alles loslaten en heb geen problemen met de dood of het leven.

islam geeft mij zoveel meer dan wetenschap/atheisme. Het maakt mij superieur. Waardoor ik WEET dat islam de waarheid is.

Broer,

Ik heb totaal geen ego. Mijn excuses als ik soms zo overkom.

Trust me ik heb alles gezien en bestudeerd (waar onder ook het atheïsme). Ik heb het totaalplaatje gezien ik begrijp jullie, maar jullie kunnen zelf niet met zekerheid zeggen of hetgeen dat jullie claimen 100% vast staat. Wetenschap veranderd en laat alleen zien hoe dingen werken.

Wetenschap kan de gat die ik heb nooit opvullen, namelijk de WAAROM en GEVOEL.

Wij mensen zijn spirtueel en gevoelsmatig. Het leven kan alleen en wordt alleen verklaard door religie. En alleen die verklaring/spirtualiteit kan mensen compleet maken gelukkig.

Als gellovige voel je je compleet en gelukkig. Ik ben in harmonie met mezelf. Mijn gevoel sluit aan op mijn denken. Dat is wat Geloof doet. En wetenschap nooit zal kunnen doen. Het gevoel is in balans met het denken. (ik geloof/weet dat islam dit het best doet)

Jullie focussen teveel op het intelect en negeren het gevoel. Je hect te veel waarde aan je intelect en vergeet je gevoel. Je vergeet om gelukkig te leven. Your missing the point of life.

Begrijp dat ons intellect continu aan het veranderen is wat we vandaag normaal vinden vinden we over 100 jaar abnormaal. Het intelect veranderd de Koran niet.

Mijn advies aan jouw is begrijp jezelf wees kritisch op het rationeel denken en negeer niet je gevoel. Als je honger hebt moet je eten. Niet altijd luisteren naar je hersens soms moet je luisteren naar je gevoel.

Hoe weten we of het juist hebben. Als we gelukkig zijn en een compleet gevoel hebben. Ik heb geen honger kan alles loslaten en heb geen problemen met de dood of het leven.

islam geeft mij zoveel meer dan wetenschap/atheisme. Het maakt mij superieur. Waardoor ik WEET dat islam de waarheid is.

Zucht, ik weet dat je dat denkt, maar je bent ziek alleen weet je dat zelf nog niet. Ik zou je willen helpen, maar jij kan alleen jezelf helpen. Neem afstand, denk na en kijk naar het brede plaatje. Misschien dat je dan kan inzien waarom je juist inferieur bent onder andere doordat je gelooft dat je superieur bent. Je denkt dat je gelukkig bent, maar dat is niet meer dan een illusie. I hope you die happy and truly peaceful. I really hope that happens sooner than later my friend.

Zucht, ik weet dat je dat denkt, maar je bent ziek alleen weet je dat zelf nog niet. Ik zou je willen helpen, maar jij kan alleen jezelf helpen. Neem afstand, denk na en kijk naar het brede plaatje. Misschien dat je dan kan inzien waarom je juist inferieur bent onder andere doordat je gelooft dat je superieur bent. Je denkt dat je gelukkig bent, maar dat is niet meer dan een illusie. I hope you die happy and truly peaceful. I really hope that happens sooner than later my friend.

Ik ben ziek, weet zelf niks, ben inferieur en denk dat ik gelukkig ben?

Je hoopt dat ik eerder dan later sterf?

Begrijp jij zelf wel waarom jij dit tegen mij zegt. Ik denk namelijk wel te weten waarom jij zo denkt.

In tegenstelling tot jouw neem ik andere niks kwalijk. Ik zeg alleen wat mij superieur maakt. En wat IK weet.

Wij zien wat we willen/kunnen zien en weten wat we willen/kunnen weten.

Ik accepteer Allah (swt) net zoals ik het leven accepteer.

God heeft het zo gewild iedereen is anders en sommige zullen nooit zichzelf en het leven kunnen begrijpen.

Ik gun jouw het beste van het leven. En gun jouw wat ik mezelf ook gun.

---------- Toegevoegd om 00:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:26 ----------

En waardoor wij WETEN dat jij mentaal gehandicapt bent.

Ik ben gelukkig en voel me compleet.

Alles gaat elhamdullilah goed met mij (school,werk,sociaal) in het leven heb geen problemen niks.

Gelukkig zijn is ''gelukkig'' nog altijd iets subjectief..

De vraag is ben je liever gelukkig door in een fantasiewereld te leven.
Of ongelukkig in de ''realiteit'', maar je gaat toch maar door met ''de sleur'' van het leven, vanwege angst voor de dood.

Leven is grotendeels illusie btw.

Terug
Naar boven