AndroidHealthClinic

In wat geloven de DBB'ers

Peiling Peiling In wat geloof jij?

• Totaal stemmers
    160
Niet per se.

Ik zeg alleen dat we niet de kant van de extremen moeten kiezen. Ik zie Calyptus en Yasmine bijv. als extremistische wetenschappers.

Wetenschap is 100% waar (wetenschap veranderd continu = dit is een feit die jullie moeilijk kunnen accepteren he bangerds). Ze negeren hun gevoel/ziel en het leven om hun heen.

Wetenschap geeft ALLEEN antwoord op de hoe en niet op de WAAROM.

Ons gevoel (godsgeloof) geeft antwoord op de WAAROM.!!!

Moslims worden aangespoord om kritisch te zijn en aan wetenschap te doen. Maar wij moeten wel beseffen dat wetenschap nooit het antwoord heeft op alle dingen in het leven (ons - veranderende - ratio is niet perfect wij mensen hebben tekortkomingen).

De moslim wordt in de edele Koran aangespoord om de middenweg te volgen.

(niet te veel spiritualieteit, en ook niet te veel wetenschap maar een combinatie van de twee, balans). Alleen dan begrijp je namelijk het leven en alles om je heen. En zul jij je compleet kunnen voelen.

Met wetenschap wordt de methodiek bedoeld. Maar dat snap jij natuurlijk wel, WO student.

Wat en waar studeer je eigenlijk?

je troll was eerst wel een stuk geloofwaardiger

of je hebt een hersenbloeding gehad ofzo

• Topic Starter Topic Starter
Met wetenschap wordt de methodiek bedoeld. Maar dat snap jij natuurlijk wel, WO student.

Wat en waar studeer je eigenlijk?

De methodes en methodiek varieert.

Waarom wil je dat weten? Als je me niet wilt geloven dan doe je dat toch niet. Ik hoef me niet te bewijzen God (swt) weet wat de waarheid is en dat is voor mij genoeg.

Fun fact:

Ibn al-Haytham (Alhazen), 965–1039 Iraq. The Muslim scholar who is considered by some to be the father of modern scientific methodology due to his emphasis on experimental data and reproducibility of its results.

Wetenschap is NIET 100% waar hoor

Als moslims superieur zijn aan ongelovigen. Waarom hebben ze dan gemiddeld een lagere positie op de sociaal-economische ladder hier in Nederland?

Als moslims superieur zijn aan ongelovigen. Waarom hebben ze dan gemiddeld een lagere positie op de sociaal-economische ladder hier in Nederland?

"De liefde voor deze wereld is de bron van al het kwaad."

Materialisme is iets waar je niks aan hebt.

Wat is succes? Wat maakt ons gelukkig?

Rijk zijn staat niet gelijk aan succes/geluk.

Spiritueel zijn wij superieur.

Arm, honger, etc.

Hoe dan ook wij zijn gelukig, omdat ons ziel rijker is dan die van de atheist.

Dit is wat wij bedoelen met superier. Hoe we ook zijn wij voelen ons goed, wij verliezen nooit.

Je kan alleen winnen met god (swt).

Wat maakt ''jullie'' spiritueel superieur vraag ik me af.
Wat maakt jou spiritueel hoger dan bijv. Khenpo A-chos?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

lmao spiritueel superieur

ik ben fysiek superieur

do you even lift deen

Wat maakt ''jullie'' spiritueel superieur vraag ik me af.
Wat maakt jou spiritueel hoger dan bijv. Khenpo A-chos?

Our balance. And the truth of it.

De kant van extremen is niet uitvoerbaar reel.

Voorbeeld: Celibataire levenswijze katholiek kerk. Monikken in Azie (heel weinig die het volhouden niet realiseerbaar voor de gehele mensheid)

Islam is niet zomaar de sterkst groeiende religie ter wereld.

ik groei sterker dan de islam

islam lift niet eens

De methodes en methodiek varieert.

Waarom wil je dat weten? Als je me niet wilt geloven dan doe je dat toch niet. Ik hoef me niet te bewijzen God (swt) weet wat de waarheid is en dat is voor mij genoeg.

Fun fact:

Ibn al-Haytham (Alhazen), 965–1039 Iraq. The Muslim scholar who is considered by some to be the father of modern scientific methodology due to his emphasis on experimental data and reproducibility of its results.

Er zijn verschillende methodes. Dat is wat anders dan dat er variatie is in wat als een wetenschappelijke methode wordt beschouwd.

Aristoteles was toch echt eerder al bezig met empirisme als methodiek. En negeer vooral de lange lijst veel prominentere filosofen in de verlichting uit Frankrijk, Italie, Engeland en andere Europese, maar ook Aziatische landen. Cherry pick alleen die baard die toevallig wel zelfstandig kon nadenken als dat je dogma ondersteunt. Bovendien een drogreden om beroep op autoriteit; bekende baard geloofde in Allah, dus Allah bestaat.
Volgens diezelfde redenering bestaat Asklepius ook.

waarom worden er nou nooit dit soort topics aangemaakt door mensen die echt t*fus fanatiek fan zijn van de wetenschappelijke methode?

[/SIZE]
lmao spiritueel superieur

ik ben fysiek superieur

do you even lift deen

Ik zeg niks...

Weet je dat zeker? Weet je wel wie ik ben?

Ik zeg alleen dit: face 2 face zouden jullie heel anders praten en denken over mij.

Degene die spiritueel sterker is geeft nooit op. (kijk maar naar de slagveld.) (;) galen)

Laatst bewerkt:
Our balance. And the truth of it.

De kant van extremen is niet uitvoerbaar reel.

Voorbeeld: Celibataire levenswijze katholiek kerk. Monikken in Azie (heel weinig die het volhouden niet realiseerbaar voor de gehele mensheid)

islam is niet zomaar de sterkst groeiende religie ter wereld.

Atheisme groeit veel en veel harder r*tard. De Islam groeit alleen door bevolkingsgroei in regios waar Islam de meestvoorkomende godsdienst is.
Dat argument faalt ook weer erg hard.

Ik zeg niks...

Weet je dat zeker? Weet je wel wie ik ben?

Ik zeg alleen dit: face 2 face zouden jullie heel anders praten en denken over mij.

Degene die spiritueel sterker is geeft nooit op. (kijk maar naar de slagveld.)

de slagveld

kijk maar naar de slag, veld!

Terug
Naar boven