AndroidHealthClinic

In wat geloven de DBB'ers

Peiling Peiling In wat geloof jij?

• Totaal stemmers
    160
tumblr_m9dtkhP8eX1ryquz8o1_500.gif

• Topic Starter Topic Starter
Stop the politics stay on topic svp.

Ga niet meer in op jullie. Praat maar onderling over jullie geloof: Atheisme etc.

oh we weten genoeg manieren om te winnen hoor.:roflol::roflol: wij zijn echter niet zoals jullie moslimgekkies bereid allemaal onschuldige mensen te slopen.

anders hadden we echt al lang met bommen lopen strooien

Dit, binnen de maand is het klusje klaar.

---------- Toegevoegd om 01:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:59 ----------

Stop the politics stay on topic svp.

Ga niet meer in op jullie. Praat maar onderling over jullie geloof: Atheisme etc.

Ben geen atheïst jij dikke vette racist.

---------- Toegevoegd om 02:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:59 ----------

Wat zien we nu? Waarom? Wat hebben jullie veroverd?

Zoek wel 10 homo's om jou te veroveren.

Nog eens voor jou TheDeen.

image.png

Vraag me af hoe correct dat tabelletje is Cools. :o

En wat zien we nog meer.

Kijk naar het totaalplaatje.

Taliban bestaat nog steeds. Al Qaida blijft groeien. Je schiet hun neer met van alles en nog wat. Maar bereikt niet veel.

Jullie hebben de midellen en alles maar weten niet eens hoe jullie moeten winnen.

If you cant win the battle for the soul. You will never win the war. Mensen zullen je blijven haten en bevechten.

Is alleen maar door die stomme morele waardes en principe van ons westerlingen. Die verschuiven wel door terroristische aanslagen, dus wie weet.

---------- Toegevoegd om 02:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:08 ----------

Vraag me af hoe correct dat tabelletje is Cools. :o

Vraag ik me ook af :o Is geen recente.

De Navo zou ook ergens vanboven nu staan, alhoewel geen land. En China zat boven Rusland nu dacht ik.

Nederland en België, tja..Die kunnen vooral vliegen.

Zoek jij dan eens een correcte ipv mijn zoekwerk af te kraken. Is trouwens van buisness insider hoor.

manpower zegt niks

ik bedoel kunnen die mensen wel heel veel kipping handstand pushups en kipping pullups en high rep snatches en touwtjespringen? NEE

geen functionele fitness

manpower zegt niks

ik bedoel kunnen die mensen wel heel veel kipping handstand pushups en kipping pullups en high rep snatches en touwtjespringen? NEE

geen functionele fitness

Inderdaad. Het gaat om vooral de technologie (budget) en het aantal voertuigen in verhouding met die technologie tov de anderen.

Transport en bereikbaarheid is een grote factor. US staat toch mijlen ver van de rest in dit alles gezien ze een groot deel van hun vliegtuigen ook ter plaatse kunnen brengen. Om nog niet te spreken van die drones dan.

Kernwapens aantal is meer voor het afschrikkingseffect, want wie gaat dit nou (eerst) inzetten? Behalve als je de hele wereld wil vernietigen.

Onderzeeërs aantal is ook weer belangrijk, maar de technologie moet weer goed zitten. Alsook de tanken als je het transport hebt. Strategisch gezien ligt de US weer perfect.

Vraag ik me ook af :o Is geen recente.

De Navo zou ook ergens vanboven nu staan, alhoewel geen land. En China zat boven Rusland nu dacht ik.

Nederland en België, tja..Die kunnen vooral vliegen.

Zoek jij dan eens een correcte ipv mijn zoekwerk af te kraken.

Manpower in die tabel is de populatie van een land gehalveerd? lol
Een correcte tabel/cijfers ga je nooit vinden, dat wordt nooit publiekelijk gemaakt en kwa technologie hebben wij stervelingen ook geen idee op welk niveau ze zitten.
Dat US/RUS/CHI de grootmachten zijn lijkt me vrij duidelijk.

dus volgens die tabel heeft nederland bijna 8 miljoen aan mankracht?

:lol::lol:

Terug
Naar boven