Fitness Seller

In wat geloven de DBB'ers

Peiling Peiling In wat geloof jij?

• Totaal stemmers
    160
  • Topic Starter Topic Starter
Atheisme groeit veel en veel harder r*tard. De islam groeit alleen door bevolkingsgroei in regios waar islam de meestvoorkomende godsdienst is.
Dat argument faalt ook weer erg hard.

Blij maar de ander kant op kijken uit angst.

We moeten overal kijken en het hele PLAATJE zien.

Ik zeg alleen dit:

Je zal in de toekomst zelf het aantal moskeen in je eigen land zien stijgen. En het aantal bekeerlingen. In sha Allah.

Vraag zal blijven stijgen. Jullie atheïsten maken geen/weinig kinderen jullie sterven vanzelf wel uit. En de kinderen die jullie maken zullen waarschijnlijk nog bekeerd kunnen worden.

Ik zeg niks...

Weet je dat zeker? Weet je wel wie ik ben?

Ik zeg alleen dit: face 2 face zouden jullie heel anders praten en denken over mij.

Degene die spiritueel sterker is geeft nooit op. (kijk maar naar de slagveld.)

Ik kijk naar het slagveld en ik zie de zogenaamd spiritueel sterkere met een AK47 kapotgeblazen worden door een satelietgestuurde raket van een f16.

Ik zeg niks...

Weet je dat zeker? Weet je wel wie ik ben?

Ik zeg alleen dit: face 2 face zouden jullie heel anders praten en denken over mij.

Degene die spiritueel sterker is geeft nooit op. (kijk maar naar de slagveld.)

Spiritueel is niet perse godsdienstig

OF leer een woordenboek te gebruiken OF stop met herhaaldelijk termen door elkaar te halen.

Blij maar de ander kant op kijken uit angst.

We moeten overal kijken en het hele PLAATJE zien.

Ik zeg alleen dit:

Je zal in de toekomst zelf het aantal moskeen in je eigen land zien stijgen. En het aantal bekeerlingen. In sha Allah.

Vraag zal blijven stijgen. Jullie atheïsten maken geen/weinig kinderen jullie sterven vanzelf wel uit. En de kinderen die jullie maken zullen waarschijnlijk nog bekeerd kunnen worden.

ja als je iedereen opzettelijk dom houdt dan grijpt men wel naar goden ja, top top top

Ik kijk naar het slagveld en ik zie de zogenaamd spiritueel sterkere met een AK47 kapotgeblazen worden door een satelietgestuurde raket van een f16.

En wat zien we nog meer.

Kijk naar het totaalplaatje.

Taliban bestaat nog steeds. Al Qaida blijft groeien. Je schiet hun neer met van alles en nog wat. Maar bereikt niet veel.

Jullie hebben de midellen en alles maar weten niet eens hoe jullie moeten winnen.

If you cant win the battle for the soul. You will never win the war. Mensen zullen je blijven haten en bevechten.

En wat zien we nog meer.

Taliban bestaat nog steeds. Al Qaida blijft groeien. Je schiet hun neer met van alles en nog wat. Maar bereikt niet veel.

Jullie hebben de midellen en alles maar weten niet eens hoe jullie moeten winnen.

Dus de "wij" is Taliban

AIVD kom maar binnen

MODS MODS MODS

oh we weten genoeg manieren om te winnen hoor.:roflol::roflol: wij zijn echter niet zoals jullie moslimgekkies bereid allemaal onschuldige mensen te slopen.

anders hadden we echt al lang met bommen lopen strooien

En wat zien we nog meer.

Is generaliseren ook 1 van de leerwegen binnen de islam?
Damn son.

:roflol:

Kan Dietser dit topic niet gewoon even eindigen door te concluderen dat TheDeen illumi tru natty is en opzettelijk zo vreemd overkomt?

oh we weten genoeg manieren om te winnen hoor.:roflol::roflol: wij zijn echter niet zoals jullie moslimgekkies bereid allemaal onschuldige mensen te slopen.

anders hadden we echt al lang met bommen lopen strooien

indirect zijn het wel de rijke intellectuele CEO 10k/day tattas die veel slachtoffers maken pleur

Terug
Naar boven