- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
dus volgens die tabel heeft nederland bijna 8 miljoen aan mankracht?
![]()
50 % van die ''mankracht'' is vergrijsd

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()

![]()
Waarschijnlijk gewoon alle mannen (hence manpower) van de populatie. Alle zeilen bij noemen ze dat geloof ikdus volgens die tabel heeft nederland bijna 8 miljoen aan mankracht?
![]()

ralf sinds wanneer praat jij in wikipedia termen?Waarschijnlijk gewoon alle mannen (hence manpower) van de populatie. Alle zeilen bij noemen ze dat geloof ikRalf
Waarschijnlijk gewoon alle mannen (hence manpower) van de populatie. Alle zeilen bij noemen ze dat geloof ik
Ralf
?Bewijs heb jij niet nodig.
De een accepteert de waarheid al na 10 bewijzen te hebben gezien de ander keurt de waarheid af na 10000 bewijzen te hebben gezien.
Wat jij nodig hebt is begrip. Jij kan het totaalplaatje niet zien. Leef kijk om je heen en begrijp.
Neem een stap terug.
Begrijp jezelf.
Bevraag jezelf.
Waarom denk jij zoals je nu denkt. Probeer kritisch te zijn op je eigen ratio. Hoe is jouw manier van denken tot stand gekomen?
Jullie denken altijd alles beter te weten, dit VERBLIND jullie.
---------- Toegevoegd om 23:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:37 ----------
Waarom voel jij "verbonden" met het universum. (aangeboren godsgeloof je geeft het zelf onbewust toe).
Spirtualitiet is afkomstig van religie. Probeer dat ook maar te kapen net zoals jullie atheisten wetenschap proberen te kapen.
GEEF MIJ AUB 1 MAAR 1 VOORBEELD VAN EEN SPIRITUEEL ATHEISTISCHE STROMING DIE NATUURLIJK IS GEVORMD. SPIRITUALIET GAAT HAND IN HAND MET RELIGIE.
Je kan niet de een erkennne en de ander ontkennen. Je houdt jezelf voor de gek.
1 man of 1000000 man
wie heeft er gelijk?
Grote kans dat die 100000 man gelijk hebben. Maar ik blijf wel luisteren naar die 1 man, maar tot nu toe hoor ik niks overtuigends.
Het is veiliger om de meerderheid te volgen.
Dus ''Ralf'' zou zelf ook opgeroepen kunnen worden?
Niet per se.
Ik zeg alleen dat we niet de kant van de extremen moeten kiezen. Ik zie Calyptus en Yasmine bijv. als extremistische wetenschappers. (en zien mij vast uit onbegrip als een religeuze gek)
Ik begrijp jullie.
Wetenschap is 100% waar (wetenschap veranderd continu = dit is een feit die jullie moeilijk kunnen accepteren he bangerds). Ze negeren hun gevoel/ziel en het leven om hun heen. (en ik niet het leven is 100% echt en God dus ook,)
Wetenschap geeft ALLEEN antwoord op de hoe en niet op de WAAROM. Jullie begrijpen mij niet, (probeer wat meer te begrijpen!!)
Ons gevoel (godsgeloof) geeft antwoord op de WAAROM.!!!
Moslims worden aangespoord om kritisch te zijn en aan wetenschap te doen. Maar wij moeten wel beseffen dat wetenschap nooit het antwoord heeft op alle dingen in het leven (ons - veranderende - ratio is niet perfect wij mensen hebben tekortkomingen).
De moslim wordt in de edele Koran aangespoord om de middenweg te volgen.
(niet te veel spiritualieteit, en ook niet te veel wetenschap maar een combinatie van de twee, balans). Alleen dan begrijp je namelijk het leven en alles om je heen. En zul jij je compleet kunnen voelen.

?? n**ga please, who are you trying to fool?De methodes en methodiek varieert.
Waarom wil je dat weten? Als je me niet wilt geloven dan doe je dat toch niet. Ik hoef me niet te bewijzen God (swt) weet wat de waarheid is en dat is voor mij genoeg.
Fun fact:
Ibn al-Haytham (Alhazen), 965–1039 Iraq. The Muslim scholar who is considered by some to be the father of modern scientific methodology due to his emphasis on experimental data and reproducibility of its results.
Fun fact number two: el Ghazali destroyed te persuit of knowledge in the islamic world. Na de 12 de eeuw stortte het islamitische rijk in elkaar omdat ze zijn idee volgden:" men mag geen andere kennis nastreven dan diegene die reeds in de koran staat" en daardoor evolueerden ze niet meer.
"De liefde voor deze wereld is de bron van al het kwaad."
Materialisme is iets waar je niks aan hebt.
Wat is succes? Wat maakt ons gelukkig?
Rijk zijn staat niet gelijk aan succes/geluk.
Spiritueel zijn wij superieur.
Arm, honger, etc.
Hoe dan ook wij zijn gelukig, omdat ons ziel rijker is dan die van de atheist.
Dit is wat wij bedoelen met superier. Hoe we ook zijn wij voelen ons goed, wij verliezen nooit.
Je kan alleen winnen met god (swt).
Islam is de sterkts groeiende religie omdat ze in de armere islamitische landen kweken als konijnen.Our balance. And the truth of it.
De kant van extremen is niet uitvoerbaar reel.
Voorbeeld: Celibataire levenswijze katholiek kerk. Monikken in Azie (heel weinig die het volhouden niet realiseerbaar voor de gehele mensheid)
islam is niet zomaar de sterkst groeiende religie ter wereld.
Blij maar de ander kant op kijken uit angst.
We moeten overal kijken en het hele PLAATJE zien.
Ik zeg alleen dit:
Je zal in de toekomst zelf het aantal moskeen in je eigen land zien stijgen. En het aantal bekeerlingen. In sha Allah.
Vraag zal blijven stijgen. Jullie atheïsten maken geen/weinig kinderen jullie sterven vanzelf wel uit. En de kinderen die jullie maken zullen waarschijnlijk nog bekeerd kunnen worden.
Dude, jouw opleiding moet wel heel erg makkelijk zijn. Dat iemand met zo'n beperkte visie hogere studies aankan zegt meer over het niveau van de opleiding dan over het jouwe.En wat zien we nog meer.
Kijk naar het totaalplaatje.
Taliban bestaat nog steeds. Al Qaida blijft groeien. Je schiet hun neer met van alles en nog wat. Maar bereikt niet veel.
Jullie hebben de midellen en alles maar weten niet eens hoe jullie moeten winnen.
If you cant win the battle for the soul. You will never win the war. Mensen zullen je blijven haten en bevechten.
Gooi die bommen waar is je olie? geld? brah. Bereid zijn jullie zeker hoor.
Heb je Irak vergeten?
http://en.wikipedia.org/wiki/Casualties_of_the_Iraq_War
Jullie kunnen niet. Iedereen zal protesteren etc. Want het is verkeerd.
Stop the politics stay on topic svp.
Ga niet meer in op jullie. Praat maar onderling over jullie geloof: Atheisme etc.
Ik citeerde hem nu net omdat ie 'de slagveld' schreef.Je zeikt dat Galen "de slagveld " schreef maar zelf maak je constant schrijffouten. Ook hier ben je weer hypocriet.
Hoog geleid, altijd goed geleid, veel verstand van de slagvelden.
Ik citeerde hem nu net omdat ie 'de slagveld' schreef.
Deen wanneer ga je naar Mekka of ben je al geweest?