AndroidHealthClinic

In wat geloven de DBB'ers

Peiling Peiling In wat geloof jij?

• Totaal stemmers
    160
  • Topic Starter Topic Starter
Wat is jouw definitie precies van bewijs, want ik denk dat daar het grote probleem zit van deze topics

Bewijs is objectief

Het is toetsbaar, observeerbaar, verifieerbaar, falsifeerbaar,

Ofwel de "scientific method". (testen, veriferen, etc.)

Jij kan volgens de "scientific method" NOOIT bewijzen dat de big bang heeft plaatsgevonden of dat de evolutietheorie een feit is.

(het is niet observeerbaar en toetsbaar bijv.)

De "scientific method" kan je niet toepassen binnen de tijdsframe waar wij over praten (het begin van de universum, de big bang, evolutietheorie, etc.).

Je hebt geen bewijs je hebt alleen hypotheses en komt reden.

Ik vraag alleen om bewijs (feiten).

Bewijs dat jij helaas niet hebt.

Jij hebt dus geen feiten en gelooft blind in van alles en nog wat.

Kijk aub in de spiegel en leer jezelf te begrijpen.

Leer wat bewijs is en of jij dat wel hebt.

Het antwoord is nee, jij hebt geen bewijs.

Bewijs Allah ff dan, thedeen.

wat :roflol:

---------- Toegevoegd om 17:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:49 ----------

Je bent een hypocriet en een debiel TheDeen. :)

Het kan gewoon niet meer erger.

Bewijs is objectief

Het is toetsbaar, observeerbaar, verifieerbaar, falsifeerbaar,

Ofwel de "scientific method". (testen, veriferen, etc.)

Jij kan volgens de "scientific method" NOOIT bewijzen dat de big bang heeft plaatsgevonden of dat de evolutietheorie een feit is.

(het is niet observeerbaar en toetsbaar bijv.)

De "scientific method" kan je niet toepassen binnen de tijdsframe waar wij over praten (het begin van de universum, de big bang, evolutietheorie, etc.).

Je hebt geen bewijs je hebt alleen hypotheses en komt reden.

Ik vraag alleen om bewijs (feiten).

Bewijs dat jij helaas niet hebt.

Jij hebt dus geen feiten en gelooft blind in van alles en nog wat.

Kijk aub in de spiegel en leer jezelf te begrijpen.

Leer wat bewijs is en of jij dat wel hebt.

Het antwoord is nee, jij hebt geen bewijs.

je hebt het over 'bewijzen' dat iets zo is buitenom dingen als wiskunde/logica etc

je snapt de wetenschappelijke methode niet, topic kan dicht

srs je snapt 1 van de belangrijkste principes uit de wetenschappelijke methode niet, alles wat je zegt is zojuist nog irrelevanter geworden

ITT:

TheDeen geeft bewijs een nieuwe betekenis zodat hij kan bewijzen dat zijn bewijs bewijs is.

only allah(jwz) weet.

Topic mag inderdaad dicht.

ITT:

TheDeen geeft bewijs een nieuwe betekenis zodat hij kan bewijzen dat zijn bewijs bewijs is.

only allah(jwz) weet.

Wat is de definitie dan van wetenschappelijk bewijs?

---------- Toegevoegd om 17:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:31 ----------

je hebt het over 'bewijzen' dat iets zo is buitenom dingen als wiskunde/logica etc

je snapt de wetenschappelijke methode niet, topic kan dicht

srs je snapt 1 van de belangrijkste principes uit de wetenschappelijke methode niet, alles wat je zegt is zojuist nog irrelevanter geworden

Gast jij begrijpt de wetenschappelijke methode niet.

Wat klopt er niet aan mijn definitie?

Accepteer het gewoon niet huilen.

46 paginas in en thedeen vraagt even wat wetenschappelijk bewijs nou eigenlijk precies is, want hij snapt het niet

lel

Heb je het filmpje zelf wel bekeken?

Yes, hij bouwt het op en gaat op rationele wijze ieder keer in op de tegenargumenten van de atheisten (die veel meer weten dan de atheisten op dit forum).

Atheisten blijven rondspringen van de ene argument naar de andere. (Omdat ze zien dat ze bij de ene argument aan het verliezen zijn, ze snel overgaan op het andere argument)

Midden in het discussie kan hij pas aanbod komen met het inhoudelijke bewijs uit de Koran. En dan nog beginnen die atheisten rond te springen van de ene vers naar het andere. Hij blijft rustig en blijft op rationele wijze de tegenargumenten weerleggen van de atheisten.

In short: Aheisten (yasmine) denken alles over de Koran en islam te weten. Terwijl zijn in feite alleen aannames en opinie hebben over de islam (en zelfs wetenschap). (ze hebben geen bewijs)

Echt een aanrader.

---------- Toegevoegd om 17:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:37 ----------

46 paginas in en thedeen vraagt even wat wetenschappelijk bewijs nou eigenlijk precies is, want hij snapt het niet

lel

Ik wacht nog op jouw reactie.

Ik begrijp het wel ik vraag aan jouw alleen waar ik fout in ben in met mijn definitie over wetenschappelijk bewijs.

Yes, hij bouwt het op en gaat op rationele wijze ieder keer in op de tegenargumenten van de atheisten (die veel meer weten dan de atheisten op dit forum).

Atheisten blijven rondspringen van de ene argument naar de andere. (Omdat ze zien dat ze bij de ene argument aan het verliezen zijn, ze snel overgaan op het andere argument)

Midden in het discussie kan hij pas aanbod komen met het inhoudelijke bewijs uit de Koran. En dan nog beginnen die atheisten rond te springen van de ene vers naar het andere. Hij blijft rustig en blijft op rationele wijze de tegenargumenten weerleggen van de atheisten.

In short: Aheisten (yasmine) denken alles over de Koran en islam te weten. Terwijl zijn in feite alleen aannames en opinie hebben over de islam (en zelfs wetenschap). (ze hebben geen bewijs)

Echt een aanrader.

Ik zit op een half uur en tot nu toe gaat het tot ontkrachten van bewijs van de atheïsten en niet van de islam.
Kijk het wel ff af.

Ik geloof in Eckhart.

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven