MuscleMeat

In wat geloven de DBB'ers

Peiling Peiling In wat geloof jij?

• Totaal stemmers
    160
Agnostisch atheisme. De mogelijkheid van een vliegend spaghetti monster kan in theorie niet uitgesloten worden en het is vanuit dat opzicht daarom niet wetenschappelijk het atheistisch standpunt in te nemen. Als we het vanuit falsifieerbaarheid gaan bekijken is god eigenlijk uberhaupt geen goede wetenschappelijke these.

Dat gezegd hebbende lijkt me de waarschijnlijkheid van een of andere deïteit of een hiernamaals dusdanig klein, dat deze in de praktijk te verwaarlozen is. Voor de twijfelkonten is er altijd nog Pascal's methode (maar als god almachtig is, doorziet hij dat gemanipuleer ook wel).

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Agnostisch atheisme. De mogelijkheid van een vliegens spaghetti monster kan in theori niet uitgesloten worden en het is daarom niet wetenschappelijk het atheistisch standpunt in te nemen.

Klopt.

Dit probeer ik de hele tijd te vertellen aan de atheïsten op dit forum.

Je kan niet wetenschappelijke beweren dat er geen God is.

Je weet het simpel gezegd niet, omdat je geen bewijs hebt.

Doe je dit wel dan geloof je blind.

Dus zeg niet dat er geen god is, maar zeg dat je het niet weet.

Lees en begrijp de Koran (in zijn geheel) en je zal je bewijs vinden.

je kunt niet bewijzen dat het niet zo is + wat bullshit non-argumenten + een hoop verifieerbaar foute shit -> het is waarschijnlijk dat het zo is

lel goeie logica en argumentatie

je kunt niet bewijzen dat het niet zo is + wat bullshit non-argumenten + een hoop verifieerbaar foute shit -> het is waarschijnlijk dat het zo is

lel goeie logica en argumentatie

En nog heb je geen bewijs.

Ik kan je met logica en argumentatie laten zien dat god wel bestaat.

als we toch full r*tard gaan kunnen we net zo goed:

[Link niet meer beschikbaar]

God is niet falsifieerbaar. Vliegende roze olifantjes zijn dat ook niet. Dat het niet falsifieerbaar is betekent alleen dat het een niet wetenschappelijk, oninteressante these is. En is zeker geen argument voor het bestaan van iets.

Niet wetenschappelijk. Maar wel wetenschappelijk met de Koran.

potato.jpg

Terug
Naar boven