Fitness Seller

In wat geloven de DBB'ers

Peiling Peiling In wat geloof jij?

• Totaal stemmers
    160
  • Topic Starter Topic Starter
hoe komt het dan dat bijna alle wetenschappers die naar de waarheid zoeken niet gelovig zijn?

FALSE

Gast er zijn genoeg wetenschappers die gelovig zijn. Je moet niet in jezelf geloven. Maak jezelf niet dingen wijs die niet kloppen. Kijk naar anderen en begrijp het leven.

FALSE

jij bent gewoon dom bezig en loopt met oogkleppen op!

FALSE

Gast er zijn genoeg wetenschappers die gelovig zijn. Je moet niet in jezelf geloven. Maak jezelf niet dingen wijs die niet kloppen. Kijk naar anderen en begrijp het leven.

voor jou genoeg is nogsteets de kleine minderheid.

genoeg is subjectief.

is 1% genoeg?
is 99% genoeg?

het feit is dat hoe meer opgeleid en succesvol de wetenschapper hoe minder kans dat hij/zij gelovig is.

FALSE

jij bent gewoon dom bezig en loopt met oogkleppen op!

Waar baseer jij dit op? Wat is je bewijs?

---------- Toegevoegd om 18:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:59 ----------

voor jou genoeg is nogsteets de kleine minderheid.

genoeg is subjectief.

is 1% genoeg?
is 99% genoeg?

het feit is dat hoe meer opgeleid en succesvol de wetenschapper hoe minder kans dat hij/zij gelovig is.

Kom met bewijs anders doei

---------- Toegevoegd om 18:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:59 ----------

de 826 posts van jou hiervoor is genoeg bewijs lijkt mij

ook mooi dat je anderen steeds vraagd om bewijs maar zelf niets lees, deze post laat ook wel weer zien dat je oogkleppen op hebt.

Thx, ga mss eens wat opzoeken over die sufi teachings.

Yw, effe erbij zeggen sufi/tassawuf is geen secte in de islam maar een aspect/dimensie. (ieder moslim (overgrote meerderheid) volgt dit. De een is hier alleen wel dieper in dan de ander.)

Ja man kom met bewijs!

Only Allah(swt) knows.

Scientists-and-Belief-1.gif

http://www.pewforum.org/2009/11/05/scientists-and-belief/

wel grappig dat jij tegen mij zegt dat ik met bewijs moet komen maar zelf nog geen korreltje bewijs hebt gegeven.

( wel alleen amerika maar het zal je tegenvallen hoe moeilijk het is om de goede links te vinden tussen alle hits met '' why scientists have to believe in god'' en dan gemaakt door bvb '' Christianity magazine'' ofzo)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hurrr ik ben thedeen ik bedenk mijn eigen logica durrr

Sorry dat was wel wat beledigend voor de geestelijk gehandicapten :(

Srs "koran wetenschappelijk", dat geloof je toch zelf niet man :roflol:

En aardappel

wat kunnen we zien in het model dat jij hier post?

van de wetenschappers (hoger opgeleide)

51% is theist
41% is atheist
7 % weet het niet

Alsjeblieft

de meerderheid gelooft in een hogere kracht (een maker).

---------- Toegevoegd om 19:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:05 ----------

( wel alleen amerika maar het zal je tegenvallen hoe moeilijk het is om de goede links te vinden tussen alle hits met '' why scientists have to believe in god'' en dan gemaakt door bvb '' Christianity magazine'' ofzo)

Eens, helaas is dit soms ook het geval over informatie over de Islam. Wat ik grappig vindt is dat jij hier dan niet moeilijk in bent om na te checken of het danwel betrouwbaar is. Hypocriet?

59% (de 7% buiten beschouwing gelaten) gelooft niet in een god

Gefeliciteerd, je hebt je diploma "Het niet kunnen lezen van bronnen" verdient

---------- Toegevoegd om 21:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:08 ----------

TheDeen, Wat ik grappig vindt is dat jij hier dan niet moeilijk in bent om na te checken of het danwel betrouwbaar is. Hypocriet?

En aardappel

wat kunnen we zien in het model dat jij hier post?

van de wetenschappers (hoger opgeleide)

51% is theist
41% is atheist
7 % weet het niet

Alsjeblieft

de meerderheid gelooft in een hogere kracht (een maker).

:roflol:

leer eens duidelijk lezen, laat wel zien dat je zelf niet goed opgeleid bent.
hij heeft nergens beweerd te zeggen dat het grootste gedeelte van de wetenschappers gelovig is alleen zegt hij dat hoe hoger opgeleid iemand is hoe kleiner gedeelte gelovig is, dat heeft hij toch duidelijk aangetoond.

59% gelooft niet in een god

Jij bent degene die niet kan lezen.

7% weet het niet/geen mening ( er staat letterlijk don't know/refused)

Ben je echt zo blind/arrogant?

59% (de 7% buiten beschouwing gelaten) gelooft niet in een god

---------- Toegevoegd om 21:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:08 ----------

TheDeen, Wat ik grappig vindt is dat jij hier dan niet moeilijk in bent om na te checken of het danwel betrouwbaar is. Hypocriet?

heb jij hier wel bewijs voor?

Vind dit sowieso een beetje een kansloze discussie, je baseert je geloofsovertuiging toch niet op het aantal wetenschappers dat deze overtuiging heeft.

Ohw 60% van de wetenschappers is atheïst, dus word ik ook maar atheïst.
Ohw Muhammed Ali is moslim, dus word ik ook maar moslim.

:roflol:

leer eens duidelijk lezen, laat wel zien dat je zelf niet goed opgeleid bent.
hij heeft nergens beweerd te zeggen dat het grootste gedeelte van de wetenschappers gelovig is alleen zegt hij dat hoe hoger opgeleid iemand is hoe kleiner gedeelte gelovig is, dat heeft hij toch duidelijk aangetoond.

Hij heeft nergens beweerd dat het grootste gedeelte van de wetenschappers gelovig is?

Of heeft hij dat wel gedaan!

hoe komt het dan dat bijna alle wetenschappers die naar de waarheid zoeken niet gelovig zijn?

Echt?

Zijn jullie echt zo dom.

Ik kan niet lezen en bent niet goed opgeleid.

Leer jezelf te begrijpen. Kijk eens in de spiegel.

Sjongen jongen dit is echt gewoon te gek voor woorden.

hier is dan het vervolg waarin dus ook duidelijk is dat hie succesvoller die wetenschapper hoe kleiner de kans.

https://www.lhup.edu/~dsimanek/sci_relig.htm

de vorige was over ''scientists'' in het algemeen.
deze is over '' leading scientists''

deze is ook vaak geciteerd door mensen als Niel Degrase Tyson.

Terug
Naar boven