virusje
Huge Freak
- Waardering
- 961
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb het helemaal niet over theïsme
Ik heb het over wel of niet in god geloven volgens de bron. 59% gelooft niet in een god volgens de bron.
TheDeen, sorry dat ik het moet vertellen maar jij bent dom.
Mijn honden vertonen nog meer intelligentie dan jij.
Gast je had het over geloven. (moet ik je weer quoten?)
Dus hou maar op.
Atheisten echt jongen. Ze blijven wegrennen.
59% (de 7% buiten beschouwing gelaten) gelooft niet in een god
Heb je al rode kaart? Je hebt ondertussen iedereen hier al voor dom en onwetend uitgemaakt.
Ik ben geen atheïst en ik ren niet weg, sorry brah
En nee ik had het niet over geloven. Ik citeer:
Je vult dingen in voor mij die ik niet zeg. Dat is geen eerlijke discussie want je leest gewoon precies andere dingen dan ik zeg. Wil je nu wel een eerlijke discussie voeren of ben je moslim?
Sorry was door de war dacht dat je basmca was.
Oke en nu?
Ik had het wel over geloven. Als je het over de bestaand "abrahamitsche" god hebt heb je gelijk. (dan nog is er nog steeds een substantieel deel 33% die daarin gelooft).
Feit is en blijft dat de meerderheid van de wetenschappers een theist is en dus gelovig is.
Telkens als hij lang genoeg in een discussie zit

Je haalt dingen uit context en verdraait ze.
Mens (niet-moslim)
Mens (moslim)
De een (niet-moslim) weet niets zeker.
De ander (moslim) weet iets zeker.
Bedoelde te zeggen dat een moslim altijd o bewijs moet vragen. Als iemand iets claimt moet ik naar bewijs vragen.
Dus als iemand zegt dat hij een engel is moet hij dat kunnen bewijzen bijvoorbeeld.
Wat is je bewijs? Ik heb bewijs. Heb jij ook bewijs?
De koran als aanname voor de waarheid van de koran nemen is an-sich al een behoorlijke non sequitur![]()