XXL Nutrition

In wat geloven de DBB'ers

Peiling Peiling In wat geloof jij?

• Totaal stemmers
    160
Hij heeft nergens beweerd dat het grootste gedeelte van de wetenschappers gelovig is?

Of heeft hij dat wel gedaan!

Echt?

Zijn jullie echt zo dom.

Ik kan niet lezen en bent niet goed opgeleid.

Leer jezelf te begrijpen. Kijk eens in de spiegel.

Sjongen jongen dit is echt gewoon te gek voor woorden.

Nog eens quoten voor het schelden. Iets minder erg als in het andere topic wel.

• Topic Starter Topic Starter
hier is dan het vervolg waarin dus ook duidelijk is dat hie succesvoller die wetenschapper hoe kleiner de kans.

http://www.lhup.edu/~dsimanek/sci_relig.htm

de vorige was over ''scientists'' in het algemeen.
deze is over '' leading scientists''

deze is ook vaak geciteerd door mensen als Niel Degrase Tyson.

Kijk hem springen naar andere argumenten.

Dit is wat ik bedoel met atheisten. Als ze aan het verliezen zijn rennen ze weg naar anderen argumenten.

Zielige vertoning.

Deze was helemaal erg.

Sorry dat ik dit zeg maar.

t*ring jij bent echt lomp.

Lees je mijn berichten wel!?

Of heb je een korte termijn geheugen ofzo?

Ga hier niet op in.

---------- Toegevoegd om 20:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:19 ----------

Ben je boos ThDeen?

Omg, het staat vast.

Je bent echt dom of kan niet lezen.

Die 18% gelooft in een hogere krachtvorm = Theist.

59% (de 7% buiten beschouwing gelaten) gelooft niet in een god

Gefeliciteerd, je hebt je diploma "Het niet kunnen lezen van bronnen" verdient

We citeren de bron:

% wie niet in God geloofd en ook niet in een "higher power" = 41%
% die gelooft in een "higher power" maar niet in god = 18%

18 + 41 = 59%

Gefeliciteerd, je kan ook al niet lezen

Breek aub je toetsenbord doormidden en snij je zak + tong af. :)

Yw, effe erbij zeggen sufi/tassawuf is geen secte in de islam maar een aspect/dimensie. (ieder moslim (overgrote meerderheid) volgt dit. De een is hier alleen wel dieper in dan de ander.)

Hehe thx, interessant, dit zal dan wss de reden zijn dat sommige moslims op m'n werk altijd erg aardig zijn en zo, respect tonen als ik soms in verbinding met de absolute stilte, ernstig en ontdaan van emotie aan het werken ben.

ok dat was misschien niet zo lief

je mag best toegeven dat het allemaal even niet zo goed gaat hoor thedeen :( we zijn er voor je

We citeren de bron:

% wie niet in God geloofd en ook niet in een "higher power" = 41%
% die gelooft in een "higher power" maar niet in god = 18%

18 + 41 = 59%

Gefeliciteerd, je kan ook al niet lezen

Breek aub je toetsenbord doormidden en snij je zak + tong af. :)

Je moet lezen en BEGRIJPEN wat er staat.

33% is een theist en geloof in god/ ofwel bestaande religie (christendom, etc.)
18% is een theist en gelooft niet in god/ ofwel in een opperwezen maar niet in religie

Beiden groepen zijn theisten en dus gelovig.

33 + 18 = 51% theist

Accepteer en kijk volgende keer niet alleen naar de plaatjes maar begrijpend lezen!!!

---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:26 ----------

Hehe thx, interessant, dit zal dan wss de reden zijn dat sommige moslims op m'n werk altijd erg aardig zijn en zo, respect tonen als ik soms in verbinding met de absolute stilte, ernstig en ontdaan van emotie aan het werken ben.

Yep zo ben ik ook en kijk ik er ook naar.

Wij moslims (de overgrote meerderheid) doen allemaal aan sufi/tassawuf.

Maar het verbinding/etc. doen wij meestal uit gewoonte door middel van zelfmeditatie, Dhikr. (en bij voorkeur thuis)

Klopt, ze geloven in een hogere kracht. Ze geloven niet in een god, precies wat ik zeg.

Je voert een andere discussie. Wat ik zeg, dat 59% niet in een god gelooft, klopt gewoon als we de bron citeren.

Nooooo why am i still here

in short Steen jij kan cijfers niet begrijpen.

Kom alsjeblieft terug met bewijs dat 14% bijvoorbeeld niet 21% is. In short je weet niks.

Je moet lezen en BEGRIJPEN wat er staat.

33% is een theist en geloof in god/ ofwel bestaande religie (christendom, etc.)
18% is een theist en gelooft niet in god/ ofwel in een opperwezen maar niet in religie

Beiden groepen zijn theisten en dus gelovig.

33 + 18 = 51% theist

Accepteer en kijk volgende keer niet alleen naar de plaatjes maar begrijpend lezen!!![

''theist
Webdefinities
Theïsme is een godsdienstfilosofische opvatting die ⁕het bestaan van één of meer goden aanneemt, of ⁕met name één persoonlijke God of godheid erkent, die zowel transcendent als immanent is. De eerste definitie is een algemene en het tegenovergestelde van atheïsme of nontheïsme. ...''

een of meerdere persoonlijke goden. theisme

gelooft niet in god maar wel in een opperwezen. niet theisme.

https://www.google.nl/search?source...tion of theist&aqs=chrome..69i57j0l5.6969j0j7

1+1=theist

als je niet in een god geloofd ben je per definitie geen theist, kun je nog de argumenten gaan voeren dat ze wel gelovig zijn, maar dan begrijp je de definitie van theist niet.

in short Steen jij kan cijfers niet begrijpen.

Kom alsjeblieft terug met bewijs dat 14% bijvoorbeeld niet 21% is. In short je weet niks.

Ik denk dat ik weer:
- teveel focus
- een hater ben
- de koran niet begrijp
- niet mezelf begrijp

Als ik dat wel zou doen, dan zou ik snappen waarom 18+41 niet 59 is

als je niet in een god geloofd ben je per definitie geen theist, kun je nog de argumenten gaan voeren dat ze wel gelovig zijn, maar dan begrijp je de definitie van theist niet.

''theist
Webdefinities
Theïsme is een godsdienstfilosofische opvatting die ⁕het bestaan van één of meer goden aanneemt, of ⁕met name één persoonlijke God of godheid erkent, die zowel transcendent als immanent is. De eerste definitie is een algemene en het tegenovergestelde van atheïsme of nontheïsme. ...''

een of meerdere persoonlijke goden. theisme

gelooft niet in god maar wel in een opperwezen. niet theisme.

http://www.google.nl/search?sourcei...tion of theist&aqs=chrome..69i57j0l5.6969j0j7

Omg

Ik ga hier niet meer op in.

Theïsme

Theism, in the field of comparative religion, is the belief that at least one deity exists.[1] In popular parlance, the term theism often describes the classical conception of God that is found in Christianity, Judaism, Islam, Sikhism, Hinduism, and Satanism.
Bron:http://en.wikipedia.org/wiki/Theism

Verschillende vormen van theïsme:

Monotheism
Polytheism
Pantheism and panentheism
Deism
Autotheism
Value-judgment theisms

In short: Zolang jij zelf niet begrijp waar je over praat. Kan ik nergens komen dus houdt het op. Je bent te dom of arrogant om het te begrijpen.

---------- Toegevoegd om 19:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:36 ----------

Ik denk dat ik weer:
- teveel focus
- een hater ben
- de koran niet begrijp
- niet mezelf begrijp

je weet niet wat theisme is. Je begrijpt het niet.

1. Of je bent dom (je bent zo geboren)

2. Of arrogant (je doet het expres)

Ik denk dat ik weer:
- teveel focus
- een hater ben
- de koran niet begrijp
- niet mezelf begrijp

dat zijn wel de standaard regeltjes die gelovigen altijd weer terughalen als ze een argument verliezen en ze geen gepast antwoord terughebben.

Ik heb het helemaal niet over theïsme :roflol:

Ik heb het over wel of niet in god geloven volgens de bron. 59% gelooft niet in een god volgens de bron.

Oma

Ik ga hier niet meer op in.

Theïsme

Theism, in the field of comparative religion, is the belief that at least one deity exists.[1] In popular parlance, the term theism often describes the classical conception of God that is found in Christianity, Judaism, islam, Sikhism, Hinduism, and Satanism.
Bron:http://en.wikipedia.org/wiki/Theism

Verschillende vormen van theïsme:

Monotheism
Polytheism
Pantheism and panentheism
Deism
Autotheism
Value-judgment theisms

In short: Zolang jij zelf niet begrijp waar je over praat. Kan ik nergens komen dus houdt het op. Je bent te dom of arrogant om het te begrijpen.

---------- Toegevoegd om 19:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:36 ----------

je weet niet wat theisme is. Je begrijpt het niet.

1. Of je bent dom (je bent zo geboren)

2. Of arrogant (je doet het expres)

fixed

Terug
Naar boven