MuscleMeat

In wat geloven de DBB'ers

Peiling Peiling In wat geloof jij?

• Totaal stemmers
    160
Hoe wordt je Islamgeleerde?

haha maakt niet uit man toen ik 17 was was ik ook echt een debiel haha

haha nu nog steeds eigenlijk

haha

haha man wat een lollige bende zijn wij

Lach maar nu jullie nog kunnen. Allah laat jullie branden in de hel!

Ik heb altijd het gevoel dat ik retarded ben. :(

Wat een lol.

21mwa5u.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.139
lol nee. je kan vrij makkelijk iets wetenschappelijk bewijzen, met behulp van empirische waarnemingen bijvoorbeeld.

Ooh ja?

Bewijs maar eens de big bang, etc.

Je weet echt niet waar je over praat.

---------- Toegevoegd om 15:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:57 ----------

Nee nee meneer TheDeen, de koran is geen wetenschappelijk document en dat zie je al aan die ellenlange discussie over die breuken. Sinds ik je op dit forum heb leren kennen moet ik steeds constateren dat jij een ijzeren plaat voor je hoofd hebt waar je met een verarmd uranium kogel nog niet doorheen komt.

De koran bevat geen "wetenschappelijke" details klopt. De koran is de woord van god (swt) die bedoeld is voor de gehele mensheid. Het is het handboek voor het leven. (lees en bestudeer het eens, voordat je ongefundeerde claims erover maakt)

Wat betreft discussie over breuken. Er zijn helemaal geen fout/tegenstrijdigheden check het filmpje en mijn reactie maar. Als je iets niet kan begrijpend lezen, dan snap ik best waarom er onterecht "fouten" worden gezien. De fout ligt bij jouw vriend.

Trouwen ik wacht nog steeds op jouw tegenargument calyptus!!! Niet wegrennen!!

nee dat is alleen bij 'islamwetenschap' zo

alle andere wetenschappen moedigen zelf nadenken sterk aan

Islam ook.

Dr Jaafar Sheikh Idris: The Quran equates the two in a verse i.e. being rational with having faith. An irrational person cannot have faith and a truly faithful person must be rational اولئك الذين هدىهم الله و اولئك هم اولوا الباب . ‘Those are the people who Allah guided and those are the ones who are people of reason/intellect’ hence there is no contradiction at all in this matter in the Quran or Sunnah. In fact faith must be based on knowledge. Contrary to what people say now, ‘I believe so but I am not sure’. But the Quran insists faith to be based on knowledge.

Ik vraag alleen om bewijs!!!!

قُلْ هَاتُوا بُرْهَانَكُمْ إِنْ كُنْتُمْ صَادِقِينَ
Say: Bring your proof if you are truthful. (2:111)

Bewijs voor alle bewijzen in de Koran.

Het leven.

Voordat ik antwoord geef wil ik eerst weten of jij in een god/maker/hogere kracht gelooft.

https://www.youtube.com/watch?v=3RdnDmbcv0k

Terug
Naar boven