- Waardering
- 2.952
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dus een doctor gaat mij helpen tegen djinns?
voor zover ik weet krijg ik dat ook niet vergoed van mijn zorgverzekeraar.
Ik heb geen bewijs tegen jou denkwijzeJe bewijs is dus het ?slechte?
Wat is slecht? En wanneer is iets slechts?
Wat bewijs het bestaan van het goede dan?
Als slecht laat zien dat God niet bestaat, wat laat goed dan zien?
Ik probeer je beter te begrijpen...
---------- Toegevoegd om 23:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:16 ----------
hahaha
bro onze vrouwen kunnen lekker koken. Maak je niet druk. Er is meer dan genoeg variatie en keuze voor mij.
---------- Toegevoegd om 23:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:17 ----------
Ga naar een dokter ajb
Is allemaal 1 pot nat, sektes die achter je geld zitten.
Ik heb geen bewijs tegen jou denkwijze
Net zoals dat jij geen bewijs heb tegen het vliegende spaghettimonster, moge zijn noedelvormige aanhangselen voor eeuwig leven
Ramen
Je bewijs?
Moslim, Boeddhist, Christen of Jood zijn is gratis hoor.
---------- Toegevoegd om 17:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:44 ----------
Heb ik wel.
Ik heb bewijs dat de islam (de waarheid is en) de laatste boodschap is voor de mens.
Ik geloof in die gozertjes met progeria, duidelijk profeten.
Je bewijs?
Moslim, Boeddhist, Christen of Jood zijn is gratis hoor.
---------- Toegevoegd om 17:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:44 ----------
Heb ik wel.
Ik heb bewijs dat de islam (de waarheid is en) de laatste boodschap is voor de mens.
Jij hebt helemaal niks aan bewijs. Spiritualiteit is geen wetenschap en als het dat wel was dan hadden we na zoveel eeuwen wel een basis aan wetenschappelijk bewijs opgebouwd waarop we verder kunnen borduren. Wat religie eigenlijk doet is een plaatje tonen van hoe een auto in elkaar zit, terwijl we nog geen eens bewijs hebben of er überhaupt wel een wiel bestaat. Wat men hier jou duidelijk probeert te maken is zoiets als "Hold your horses, meneer TheDeen. Toon ons eerst een wiel, en dan praten we verder." En je blijft die Fiat panda maar door onze strot heen douwen en dat pikt men hier niet. Wat betreft de mogelijke oorzaak voor het ontbreken van bewijs voor spiritualiteit hanteer ik een drie modellen systeem: 1e. Er is geen bewijs voor spiritualiteit omdat er simpelweg geen spiritualiteit bestaat. 2e. Er is geen bewijs voor spiritualiteit omdat het zich niet wetenschappelijk laat bewijzen bv omdat wij geen wetenschappelijke instrumenten hebben die zoiets zouden kunnen meten. 3e. Er is geen bewijs voor spiritualiteit omdat "gene zijde" de boel expres mystiek wil houden. Naar mijn persoonlijke overtuiging is het een combinatie van geval 2 en 3. Maar dat is mijn perceptie en een echte atheïst zal voor optie 1 kiezen. Wij, meneer TheDeen, als spiritueel ingestelde mensen hebben een percentage aan wanen in onze geloofsovertuigingen. En we moeten maar afvragen of er enig spiritueel/religieus concept van ons daadwerkelijk bestaat. Dus als ik jou keer op keer bezig zie jongleren met begrippen als waarheid, bewijs en weten, dan denk ik "Hold your horses, meneer TheDeen, wij weten helemaal niks"Heb ik wel. Ik heb bewijs dat de islam (de waarheid is en) de laatste boodschap is voor de mens.
Jij hebt helemaal niks aan bewijs. Spiritualiteit is geen wetenschap en als het dat wel was dan hadden we na zoveel eeuwen wel een basis aan wetenschappelijk bewijs opgebouwd waarop we verder kunnen borduren. Wat religie eigenlijk doet is een plaatje tonen van hoe een auto in elkaar zit, terwijl we nog geen eens bewijs hebben of er überhaupt wel een wiel bestaat. Wat men hier jou duidelijk probeert te maken is zoiets als "Hold your horses, meneer TheDeen. Toon ons eerst een wiel, en dan praten we verder." En je blijft die Fiat panda maar door onze strot heen douwen en dat pikt men hier niet. Wat betreft de mogelijke oorzaak voor het ontbreken van bewijs voor spiritualiteit hanteer ik een drie modellen systeem: 1e. Er is geen bewijs voor spiritualiteit omdat er simpelweg geen spiritualiteit bestaat. 2e. Er is geen bewijs voor spiritualiteit omdat het zich niet wetenschappelijk laat bewijzen bv omdat wij geen wetenschappelijke instrumenten hebben die zoiets zouden kunnen meten. 3e. Er is geen bewijs voor spiritualiteit omdat "gene zijde" de boel expres mystiek wil houden. Naar mijn persoonlijke overtuiging is het een combinatie van geval 2 en 3. Maar dat is mijn perceptie en een echte atheïst zal voor optie 1 kiezen. Wij, meneer TheDeen, als spiritueel ingestelde mensen hebben een percentage aan wanen in onze geloofsovertuigingen. En we moeten maar afvragen of er enig spiritueel/religieus concept van ons daadwerkelijk bestaat. Dus als ik jou keer op keer bezig zie jongleren met begrippen als waarheid, bewijs en weten, dan denk ik "Hold your horses, meneer TheDeen, wij weten helemaal niks"
Wat is nu het bewijs tegen het vliegende spaghettimonster
De thora is het enige heilige boek dat je moet volgen. HEt bewijs vind je in de thora zelf. Lees het en bestudeer het.
Bestudeer de Thora, Bijbel en de Koran zefl. (blijf open en objectief)
En je zal zelf inzien dat de Koran de enige is die compleet is klopt (logisch is) en zonder tegenstrijdigheden.
Helaas kan ik niet hetzelfde zeggen van de thora en de bijbel. (die zijn helaas gecorumpeerd door de mens ooit, ze geven dit zelfs toe)
Bestudeer de Thora, Bijbel en de Koran zefl. (blijf open en objectief)
En je zal zelf inzien dat de Koran de enige is die compleet is klopt (logisch is) en zonder tegenstrijdigheden.
Helaas kan ik niet hetzelfde zeggen van de thora en de bijbel. (die zijn helaas gecorumpeerd door de mens ooit, ze geven dit zelfs toe)