XXL Nutrition

In wat geloven de DBB'ers

Peiling Peiling In wat geloof jij?

• Totaal stemmers
    160
TheDeen, je snapt het allemaal niet echt he.

Dus moeite ga ik er niet meer aan verspillen. Hoe grappig het soms ook is, is het niet altijd zo grappig.

.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter

Galen & Virusje

This one is for you two:

And not equal are the good deed and the bad. Repel [evil] by that [deed] which is better; and thereupon the one whom between you and him is enmity [will become] as though he was a devoted friend.

Surat Fuşşilat (Explained in Detail) - 41:34

verdomme ik ben laat deze keer.

.

Laatst bewerkt:
Galen & Virusje

This one is for you two:

And not equal are the good deed and the bad. Repel [evil] by that [deed] which is better; and thereupon the one whom between you and him is enmity [will become] as though he was a devoted friend.

Surat Fuşşilat (Explained in Detail) - 41:34

:scratch:

I am Good & Evil ???

Thedeen je verspilt je moeite aan deze kaffars. Wil je allah swt zijn boodschap verspreiden doe je dit het best bij de nos!

• Topic Starter Topic Starter
Geef eens een voorbeeld waarbij de moraliteit van atheïsten gevaarlijk is, omdat het snel verandert thedeen

Problemen zullen met name op de lange termijn zichtbaar zijn onder de bevolking. En de bevolking zal zijn weerslag hebben op de politiek, waardoor dat weer een negatief impact zal hebben op de economie etc.

Klein voorbeeld:
Hoe Nederlanders nu denken over de Islam. (Vroeger was Nederland als Christelijk land heel open. De Nederlander omhelsde als het ware de andere (gelijk iets kwijt tegen de haters!! Bij de moslims was dit ook zo!!!) Liever turks dan paaps! Iemand die wat van geschiedenis weet begrijpt dit.

Doordat de maatschappij "atheistische" trekken begint te vertonen begint zij de gelovigen/anderen af te stoten. De moslims/anderen in dit geval worden niet meer omhels maar wordt afgestoten. (mensen kijken alleen naar cijfers maar luisteren niet naar anderen) Wat gebeurt er met iemand die wordt afgestoten? Die zoekt liefde (de omhelzing) ergens anders (ISIS etc.). Atheisme beinvloedt de omhelzing van andere negatief. Ze kunnen hun wang niet keren, waarom zou ik ? God bestaat toch niet! Terwijl een gelovige Christen of Moslim dit niet zou doen.

Wij worden namelijk aangespoord om het slechte te beantwoorden met het goede. Zo los je problemen op.

Atheisten (PVV) beantwoord het slechte (criminaliteit onder Marokanen bijv,) met het slechte (rascisme) en je weet wat de gevolgen daarvan zijn.

Begrijp je het nu? Geloof houdt ons samen.

Begrijp me niet verkeerd, maar volgens mij is het hier in Nederland zo dat veel moslims zich tegen niet-moslims zijn gaan keren, waardoor de niet-moslims afstand zijn gaan houden.

Is de PVV een atheïstische partij?
Je zou eerder zeggen Joods/zionistisch. :trollface:

Terug
Naar boven