MuscleMeat

In wat geloven de DBB'ers

Peiling Peiling In wat geloof jij?

• Totaal stemmers
    160
  • Topic Starter Topic Starter

The one who acts good upon evil; is good!

Ik zeg dat jouw reactie in vergelijking met die van Galen veel constructiever is en je er veel verder mee zal kunnen komen in het leven.

De weg die Galen kiest is de weg van haat.

Jij kiest de weg van het goede.

Just sayin

Ik zeg dat jouw reactie in vergelijking met die van Galen veel constructiever is en je er veel verder mee zal kunnen komen in het leven.

Just sayin
Ik kom inderdaad helemaal nergens met m'n leven.

Galen=haat? Owwww shit, you are fucked in the shithole.

Begrijp me niet verkeerd, maar volgens mij is het hier in Nederland zo dat veel moslims zich tegen niet-moslims zijn gaan keren, waardoor de niet-moslims afstand zijn gaan houden.

Lees me bericht en je begrijpt waarom. Je moet een moslim begrijpen en accepteren. Als je dat niet doet dan stoten wij ons van jouw af.

It just like combining chemicals. If its done improperly sometimes dan mixen ze niet maar dan stoten ze zich af.

Olie en water zijn te mixxen door emulgatoren aan te brengen.

Nederland moet wat meer emulgatoren aanbrengen. (beter inlichting van Islam en gelijkwaardig behandeling)

ja ik denk ook dat galen het echt niet gaat maken in het leven.

:roflol:

is je boek al bijna te koop?

Lees me bericht en je begrijpt waarom. Je moet een moslim begrijpen en accepteren. Als je dat niet doet dan stoten wij ons van jouw af.

It just like combining chemicals. If its done improperly sometimes dan mixen ze niet maar dan stoten ze zich af.

Nederland moet wat meer emulgatoren aanbrengen. (beter inlichting van islam en gelijkwaardig behandeling)

Ga dan terug naar je zandbak?

ja ik denk ook dat galen het echt niet gaat maken in het leven.

:roflol:

is je boek al bijna te koop?
Proefexemplaren zijn deze week op de post gedaan voor de proofreaders.

Als je de weg van haat volgt.

Zal je niet ver komen in het GELUK van leven. (misschien wordt je wel rijk maar gelukkig zal je met haat niet worden)

---------- Toegevoegd om 00:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:14 ----------

Ik ben een Nederlander.
Je hebt gelijk, niet alleen ben ik straatarm, ik ben ook diep ongelukkig.

Zal je niet ver komen in het GELUK van leven. (misschien wordt je wel rijk maar gelukkig zal je met haat niet worden)

maar wat maakt dit leven nou uit, strax hebben we toch eewig leven in het hiernamaals?

---------- Toegevoegd om 00:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:15 ----------

Proefexemplaren zijn deze week op de post gedaan voor de proofreaders.

alright cool man, ik ben al aan het sparen :P

TFW poor as fk :(

.

Laatst bewerkt:

Nederland moet wat meer emulgatoren aanbrengen. (beter inlichting van islam en gelijkwaardig behandeling)

Als zij de niet-moslims geen kans gaven om moslims te begrijpen en te accepteren, dan wordt dat nogal lastig.

Is het geen ideetje, dat moslims juist de niet-moslims (of christenen) gaan begrijpen en accepteren? Nederland is van origine een christelijk land, zoals jij zei..je bent in Nederland nu he, meer dan de helft van de Nederlanders hangen geen religie aan..begrijp ons eens en accepteer dat gewoon ;)

---------- Toegevoegd om 00:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:14 ----------

Ik ben een Nederlander.

Dan moet je je maar aanpassen ;)

Just sayin

Maar even serieus.
Misschien bewandel ik het pad van het ''licht'' en maak keuzes die ik subjectief als goed zie.
Maar dat betekent niet dat ik het ''kwade'' als slecht ga beoordelen, want wat is goed en wat is slecht?
En kom niet met ''ja dat staat geschreven''.

Is de PVV een atheïstische partij?
Je zou eerder zeggen Joods/zionistisch. :trollface:

Ik ken gelovige joden en die zijn fel tegen de PVV sommigen zelfs tegen de hedendaags politiek van Israel.

De gelovigen willen alleen vrede!!

PVV zaait haat en verdeeldheid. En gaat dus direct tegen het Jodendom in.

De moslims en joden willen samen in vrede leven. Wat ze vroeger keurig deden in Andalusie, Istanbul, Palestina.

Alle religies staan voor vrede. Het is de hebzucht, negativiteit, haat ;) galen en ongeloof van de mens die dat in de weg staat!

Ik ken gelovige joden en die zijn fel tegen de PVV sommigen zelfs tegen de hedendaags politiek van Israel.

De gelovigen willen alleen vrede!!

PVV zaait haat en verdeeldheid. En gaat dus direct tegen het Jodendom in.

De moslims en joden willen samen in vrede leven. Wat ze vroeger keurig deden in Andalusie, Istanbul, Palestina.

Alle religies staan voor vrede. Het is de hebzucht, negativiteit, haat ;) galen en ongeloof van de mens die dat in de weg staat!

maar dan wel op hun manier.

Maar even serieus.
Misschien bewandel ik het pad van het ''licht'' en maak keuzes die ik subjectief als goed zie.
Maar dat betekent niet dat ik het ''kwade'' als slecht ga beoordelen, want wat is goed en wat is slecht?
En kom niet met ''ja dat staat geschreven''.

Het goede is gemaakt en het slechte is gemaakt klopt.

Moslim weet wel wat goed en slecht is en mag daarin ook oordelen (zolang in een Sharia systeem is). Iemand die "slecht" doet mag je berecht.

Iemand die iemand anders vermoord bijv. moet je wel opsluiten en veroordelen. Maar je weet niet of hij puur slecht is geweest of dat hij subjectieve redenen heeft gehad (psychologisch niet in orde, traumatisch ervaring, payback, etc. En kan hem daarom niet met absolute zekerheid bestempelen als slecht. Als wij zeggen slecht zeggen we slecht op basis van de regels. Wij claimen nooit dat iemand slecht is in essentie!!)

Wij moslims kunnen daarom niet oordelen over hemel of hel. Alleen God (swt) weet hoe iemand subjectief tot zijn oordeel is gekomen en zijn handelingen heeft gericht en wie in zijn essentie slecht en goed is.

---------- Toegevoegd om 00:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:24 ----------

Dan moet je je maar aanpassen ;)

De Grondwet zegt van niet.

Je mag mij forceren, maar dan moeten jullie niet in de grondwet claimen dat iedereen gelijk is en kan doen wat hij wil.

Moslims claimen dit niet in de Sharia we zijn er wel gewoon heel eerlijk in het forceren.

Jullie claimen dus moeten jullie naleven. Of anders de grondwet aanpassen?

Zo simpel als dat!

Het goede is gemaakt en het slechte is gemaakt klopt.

Moslim weet wel wat goed en slecht is en mag daarin ook oordelen (zolang in een Sharia systeem is). Iemand die "slecht" doet mag je berecht.

Iemand die iemand anders vermoord bijv. moet je wel opsluiten en veroordelen. Maar je weet niet of hij puur slecht is geweest of dat hij subjectieve redenen heeft gehad (psychologisch niet in orde, traumatisch ervaring, payback, etc. En kan hem daarom niet met absolute zekerheid bestempelen als slecht. Als wij zeggen slecht zeggen we slecht op basis van de regels. Wij claimen nooit dat iemand slecht is in essentie!!)

Wij moslims kunnen daarom niet oordelen over hemel of hel. Alleen God (swt) weet hoe iemand subjectief tot zijn oordeel is gekomen en zijn handelingen heeft gericht en wie in zijn essentie slecht en goed is.

Waarom iemand berechten als deze persoon toch in het hiernamaals op de juiste manier berecht wordt?
Dan speel je dus voor God?

Terug
Naar boven