TheDeen
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 9
En Allah werd zijn nieuwe vader?
Zou jij het durven? Of heb je andere plannen?
Ik heb aan jouw als mijn zoon al mijn handen vol helaas.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En Allah werd zijn nieuwe vader?
Zou jij het durven? Of heb je andere plannen?
Ja er waren indd soms intelligente uitvindingen, wat heeft dit met religie te maken?
Ik heb aan jouw als mijn zoon al mijn handen vol helaas.
TheDeen, heb je dit topic srs aangemaakt om weer de r*tard uit te hangen of ga je nog reageren op mensen die serieus antwoord geven op je vraag?
Sommige mensen claimen dat inteligentie niet aanwezig is geweest in het verleden. Zoals er hier wordt beweert: vroeger waren de mensen allemaal dommer.
Ik zeg dat dit niet zo is geweest op alle vlakken. Op sommige vlakken had men mischien zelfs beter kennis dan wij die nu hebben.
Lekker voor en tijdens de middeleeuwen toen religie nog de overhand had in de wereld.Niemand beweert dit hier. Wat men zegt is dat mensen nu algemeen slimmer zijn (niet iedereen, zoals vroeger ook was). Dat wil je natuurlijk niet geloven/inzien omdat de kennis uit je boek dan dommer overkomt.
En natuurlijk wil jij de kennis van toen nuLekker voor en tijdens de middeleeuwen toen religie nog de overhand had in de wereld.
---------- Toegevoegd om 00:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:03 ----------
Voulez vous accoucher avec un chair?
oo nu begin je opeens in termen van algemeenheid te praten..
Ik zeg alleen kan je dat met zekerheid claimen? Zo ja?
Verklaar svp.

We praten over de mensheid, dus ja dan gebruik je het woord algemeen.
Ja tuurlijk. Kijk wat we nu kunnen en wat toen kon. Snap je? Vooruitgang noemt dit. Menselijke ontwikkeling gaat ook hand in hand met voeding en gezondheid. Hoe meer voedsel beschikbaar en gevarieerder hoe beter de hersenen kunnen ontwikkelen. Alsook hoe beter bestand tegen ziekte, hoe verder men kan ontwikkelen
Alleen al tov 100 jaar terug is de intelligentie algemeen sterker gestegen door een betere ontwikkeling van de hersenen. Dit door meer en gevarieerdere voeding
Plus meer informatiebronnen stimuleren de hersenfunctie ook. En de info van toen wordt telkens gebruikt waardoor je kennis bovenop kennis krijgt en hier verder uit ontwikkeld.
TheDeen fl**ker nou eens op met je kansloze onzin tiefusmongool. Iedereen op dit forum heeft een hekel aan je. Iedereen.