TheDeen
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 9
Ik geef je gelijk. Verdeeldheid zal er altijd zijn. Haat en ruzie zullen we altijd last van hebben.
Sommige mensen zijn nou eenmal hebzuchtig, nationalistisch, haatvol, ongelovig, etc.
Dit is hoe de mens is en hoe het leven zal zijn. De problemen zullen nooit weggaan dit leven is een test en we zullen altijd worden getest. Wij moeten alleen strefen naar het goede.
Wat ik zeg is dat ik denk dat het Atheisme in tegenstelling tot religie zich niet lang staand zal kunnen houden. Omdat het Atheisme EXTRA problemen met zich meebrengen die in potentie de maatschappij van binnenuit kan omver werpen.
Religie zorgt voor meer houvast, bescherming en zekerheid. Atheïsme is gewoon te onvoorspelbaar in zijn algemeenheid. En dat brengt een boel problemen met zich mee zoals ik al eerder zei.
---------- Toegevoegd om 00:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:37 ----------
Grondwet lees me eerdere bericht hierover.
---------- Toegevoegd om 00:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:38 ----------
Het berechten door moslims word gedaan for the sake of control and peace.
Sometimes people who "dont deserve it" have to die for the greater good.
In the end all is well.
Allah (swt) knows best.
Sommige mensen zijn nou eenmal hebzuchtig, nationalistisch, haatvol, ongelovig, etc.
Dit is hoe de mens is en hoe het leven zal zijn. De problemen zullen nooit weggaan dit leven is een test en we zullen altijd worden getest. Wij moeten alleen strefen naar het goede.
Wat ik zeg is dat ik denk dat het Atheisme in tegenstelling tot religie zich niet lang staand zal kunnen houden. Omdat het Atheisme EXTRA problemen met zich meebrengen die in potentie de maatschappij van binnenuit kan omver werpen.
Religie zorgt voor meer houvast, bescherming en zekerheid. Atheïsme is gewoon te onvoorspelbaar in zijn algemeenheid. En dat brengt een boel problemen met zich mee zoals ik al eerder zei.
---------- Toegevoegd om 00:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:37 ----------
Als zij de niet-moslims geen kans gaven om moslims te begrijpen en te accepteren, dan wordt dat nogal lastig.
Is het geen ideetje, dat moslims juist de niet-moslims (of christenen) gaan begrijpen en accepteren? Nederland is van origine een christelijk land, zoals jij zei..je bent in Nederland nu he, meer dan de helft van de Nederlanders hangen geen religie aan..begrijp ons eens en accepteer dat gewoon![]()
Grondwet lees me eerdere bericht hierover.
---------- Toegevoegd om 00:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:38 ----------
Waarom iemand berechten als deze persoon toch in het hiernamaals op de juiste manier berecht wordt?
Dan speel je dus voor God?
Het berechten door moslims word gedaan for the sake of control and peace.
Sometimes people who "dont deserve it" have to die for the greater good.
In the end all is well.
Allah (swt) knows best.