XXL Nutrition

In welk land/welke streek zou jij het liefst wonen?

Bezoekers in dit topic

roxxe zei:
hey ik ook :D
'k was er 2 jaar geleden, echt magnifiek (familie wonen daar)
hebt daar alles, mooie stranden, bergen waar je kunt skieën, ieder huis heeft z'n weedplantage, grote sportstadiums, raves met chica's die echt lekker zijn,
tis een aards paradijs :D

haha irani ey :P

Ik was er vorig jaar nog, ook familie wonen. Ultiem land!
Kwas 3 weken vancouver en 1 week toronto, beide steden familie wonen. Was ÉCHT bruut :D
 
Laatst bewerkt:
Miami Florida, als ik ooit een miljoen win ga ik er wonen.
 
Spanje en italie vrouwen tot hun 20/30 ste moooi daarna zo rimpelig als de pest das jammer...
Wat dat betreft blijven de vrouwtjes in het noorden wel strakker
 
grensstreek Duitsland/Achterhoek ( liefst Duitsland........)


of anders een lekker groot stekkie op Curacao :D :D
 
jay_c zei:
Spanje en italie vrouwen tot hun 20/30 ste moooi daarna zo rimpelig als de pest das jammer...
Wat dat betreft blijven de vrouwtjes in het noorden wel strakker


Helemaal mee eens!!

Als ik dan bijv. kijk naar de Russische of Tsjechische vrouwen, die zijn vanaf hun tiener jaren tot voorbij hun 40ste lente nog mooi, goed verzorgd, maar ook nog eens een compleet heerlijk figuurtje!

En dan blijft er maar 1 oplossing...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Plastische chirurgie :cool:
 
Het is niet dat ik zo graag weg wil uit Nederland, maar ik zou het ook leuk vinden om eens in een ander land te wonen. Ik hoef er niet meteen de rest van mijn leven te wonen, maar eens kennismaken met een andere cultuur lijkt me interessant. Op dit moment trekt een grote wereldstad me wel aan.
Ik heb genoeg grote steden gezien op mijn vakanties, maar om een stad echt te kennen moet je er echt wonen.
 
USA!!!veel goedkoop vlees..en goede kwaliteit voer..iedereen is daar stappen verder met b'b ontwikkelingen. en de dames zijn in hun tienerjaren al niet te versmaden:D jammer alleen dat ze geen hardcore- en dancefeesten kennen :(
 
oja..en roids zijn makkelijekr aan te komen dan hier:D
 
Calofornia, perfect klimaat en de VS past qua mentaliteit perfect bij mij. New Zeeland en Australie lijkt me ook heel tof.
 
Kreta Griekenland.

Een houten huisje op de bergen met een geit, een verroeste auto en een gym.
 
Antarctica, lekkr pinguins nken
 
Nederland is fijn maar ik zou evt. in Polen/Duitsland/Canada of Amerika kunnen wonen
 
Yzord zei:
Kreta Griekenland.

Een houten huisje op de bergen met een geit, een verroeste auto en een gym.

heerlijk! trainen zoals de oude goden
 
Engeland, land spreekt me aan, de mensen over het algemeen ook. Alleen jammer dat het klimaat het zelfde is als hier.

Spanje, mooie spaanse senorita`s :P, alleen moet ik wel eerst de taal leren :D
 
ik heb nog te weinig van de wereld gezien om dat te kunnen bepalen.
Als ik zou mogen kiezen zou ik natuurlijk voor een warm land en dan aan de kust gaan, het probleem is vaak echter dat het in de zomer echt godsgruwelijk heet wordt. Je zult dan echt je gehele ritme om moeten gooien, maar ook dat is uiteraard nog wel te doen.

't Probleem is natuurlijk wel dat je vaak aan je baan gebonden bent, vandaar dat ik voordat ik een baan heb nog flink wat naar het buitenland wil gaan. Zo staan Turkije, VS, Zuid-Afrika al in de planning. Daarna zal ik eens gaan bekijken wat mogelijk is en wat ik wil. Op dit moment zou ik in ieder geval graag in Spanje of op Kreta wonen.
 
colombia , mooie chickies en ik kan ieder dag mijn neus poederen
 
Wat doen jullie hier dan allemaal nog? Rot op uit mijn land!!!!!

Shit, het is mijn land helemaal niet. Sorry.
 
Smurfenland...........
 
AUSTRALIE !!!!!!!! binnen de 10jaar zit ik daar (noticed the rhym?) ;)
 
Yzord zei:
Kreta Griekenland.

Een houten huisje op de bergen met een geit, een verroeste auto en een gym.


Mijn zus woont er.. het trekt me steeds meer om bij haar een kamer te huren zeg maar :)
 
Back
Naar boven