Over het algemeen heb je mensen op een forum die elk antwoord in acht nemen, als ze dan verschillende antwoorden krijgen die nergens op slaan of alleen gelden onder bepaalde omstandigheden die er dan weer niet bij worden verteld, dan zal ik dat zeker laten weten.
Maar het spijt me oprecht. Ik zal iedereen voortaan aanraden om naar die goed onderbouwde adviezen te luisteren en mij vooral te negeren met die stats want jij weet zelfs wat mijn doelen zijn, waar ik ben begonnen en mijn situatie is zonder dat ik dat ergens heb laten weten. Als je dat al zo nauwkeurig weet
Ik ben ook al zo'n mietje waar de ratio's tussen squat, dl, bp en mp's ver te zoeken zijn. Eigenlijk zit ik ook op het verkeerde forum omdat ik alleen maar mijn borsten pomp. Mijn oma vertelde mij onlangs nog dat haar borsten ook opeens een groeispurt hadden toen ze rond de twintig was. Ik vroeg haar nog of ze dat uiteindelijk goed kon verbergen voordat ze de rest van haar lichaam had bijgetrained maar toen had ze even geen idee meer waar ik het over had en wie ik was.
Nu ik erover nadenk weet ik ook niet meer waar ze het over had en of ze mijn oma eigenlijk wel was want ik bedenk me opeens dat ik ze al een aantal jaar niet meer heb gezien. Ik heb dat wel vaker, volgens mij komt het door die groene pilletjes van die dude op de hoek van de straat.
Ghehe, eigenlijk was het maar een stelling; als er al ergens moeilijk over gedaan moest worden dat ik dan moeilijk zou doen over die biertjes. Zelf lust ik ook wel een drankje of.. teveel, moet prima kunnen afhankelijk van bulk/cut en je doel. Hoewel ik me vaak wel laat leiden om hoge GI-drankjes te laten staan (bier, maar ook cocktails). Ik ga liever voor vodka, gin, whiskey... of wijn? (Lekker bij de biefstuk, fles rode wijn aan je smoel

)
In plaats van weer met pannekoek en dergelijke te gaan vernoemen, besloot ik je post constructief aan te passen.
Maar het bevalt me niet echt, teveel moeite.
De scheiding tussen theoretische kennis en praktische toepassing en ervaring schijnt recht evenredig te zijn? Grappig. Ik was toch redelijk van mening dat mijn theoretische kennis al flink gevorderd was, maar dat ondanks alle interesse mijn lichaam niet sneller vooruitgaat, dat vind ik zelf ook schokkend.
Ik zal anders een laptop aanschaffen. Dan kan ik in de pauzes nog meer informatie opzoeken en hopen dat ik zo per week alsnog iets sneller vooruit zal gaan. Als ik nou al mijn eten meeneem in de vorm van een infuus kan ik nog sneller informatie opzoeken.
Als ik ooit een zoon heb zal ik hem op zijn 5de opsluiten op zijn kamer als hij uit school komt met allemaal papierwerk over trainingen en voeding. Dan zal hij zonder ook maar te trainen op zijn 16de al een tweede Arnold zijn!