Fitness Seller

Injecteerbult/pijn

Botjebouwer

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Na hier en daar wat gelezen te hebben over injecteer pijn, en ook zelf wat geëxperimenteerd te hebben ben ik voor mezelf tot een klein conclusietje gekomen:

Met sommige UG labs spullen hou je onwijse pijn op je injecteer plek over. Als het niet direct na de inject is komt het meestal later wel. Nu zit ik zelf aan de Test propionaat, masteron en finaplix (tren ace) en ik hoorde hier en daar dat meerdere pijn hadden met de propionaat van bijv GG (die ik ook gebruik). Nadat je pijnloos geinjecteerd heb voel je als je daarna een soort verzuring verkramping in je spier en krijg je alsnog pijn!

Nu heb ik 2 keer in me gluteus geinjecteerd en daarna 10 uur gewerkt (horeca en dus alleen maar gelopen 10 uur lang) en TADAA! Geen pijn later op diezelfde dag of de dag erna!

Nu las ik hier en daar dat somige ook pijn hadden met UG lab propionaat, maar als ze dan Humangrade prop uit ampullen injecteerde hadden ze geen last!

Mijn eigen conclusie is dus dat somige UG labs injects niet lekker wegtrekken in de spier, en dat veel beweging in die spier de pijn op de injecteerplek heel erg kan verminderen (waarschijnlijk door betere/snelere verspreiding in je spier!

Wat vinden jullie hiervan? Lulkoek of een zekere gelijkheid?

Ik loop ook veel op me werk, en hierdoor werd het juist erger en erger. Dus ik denk dat het heel erg per persoon verschilt. Het enige wat wel helpt is de olie verwarmen voordat ik hem zet.

• Topic Starter Topic Starter
Ik loop ook veel op me werk, en hierdoor werd het juist erger en erger. Dus ik denk dat het heel erg per persoon verschilt. Het enige wat wel helpt is de olie verwarmen voordat ik hem zet.

Over welke middelen heb je het dan van welk merk? En is het ook dezelfde pijn als wat ik bedoel. Want het injecteren zelf doet geen pijn, het is gewoon een pijn/kramp die later ontstaat!

Over welke middelen heb je het dan van welk merk? En is het ook dezelfde pijn als wat ik bedoel. Want het injecteren zelf doet geen pijn, het is gewoon een pijn/kramp die later ontstaat!

Ik heb het over de Test prop van GG. Bij de Masteron heb ik er geen last van terwijl dit ook propionate basis is.

Bij het injecteren als ik het warm maak en verdun met BA en het er heel snel in druk dan doet het pijn ja, maar als je het gewoon rustig doet is er geen probleem.

Je moet er toch wat voor over hebben, ook al is het niet fijn om mank te lopen.

Maar iniedergeval het gaat steeds meer irriteren naarmate je het geinjecteerde lichaamsdeel gebruikt. Hier heb ik totaal geen last van als ik een enanthaatje gebruik die zijn pijnloos.

De pijn die veroorzaakt wordt komt door de oplossing die er in zit. Bij HG gaan ze niet hoger dan 50mg/ml omdat het dan pijnlijk wordt. Bij UG gaan ze dus per 100mg/ml. De UG is drom pijnlijk(er).

Ik heb juist ervaren dat het pijnlijk is wanneer je die spier gebruikt. Maar de pijn is er meestal alleen de eerste 2x. Dus alleen de eerste 2 injecties, die tevens de eerste zijn op de betreffende plek. Daarna blijft de pijn meestal weg.

Klopt. De pijn wordt minder naarmate je vaker geïnjecteerd hebt. Bij mij doet het nog wel enigzins pijn maar niet zoals de eerste paar keer. Heb nu van GG, test e en tren e, waar ik overigens verder zeer tevreden over ben.

Heb afgelopen zomer bij een maat van me steeds gezet en die heeft tijdens zijn gehele kuur geen enkele pijn, harde plek of andere iritatie gehad. Dat was test e van GS.

trekt vanzelf weg. kan per merk / vail verschillend zijn is mijn ervaring.

ik maak geen reclame maar moet zeggen dat GS wel zeer gevoelig was DESTIJDS (liep krom van de test en owwee als iemand mijn schouder aanraakte een paar dagen na een inject in de schouder!!), maar GG en MRP waren altijd prima.

Eerst verwarming en dan erin jassen!! verder niet masseren of iets dergelijks.

trekt vanzelf weg. kan per merk / vail verschillend zijn is mijn ervaring.

ik maak geen reclame maar moet zeggen dat GS wel zeer gevoelig was DESTIJDS (liep krom van de test en owwee als iemand mijn schouder aanraakte een paar dagen na een inject in de schouder!!), maar GG en MRP waren altijd prima.

Eerst verwarming en dan erin jassen!! verder niet masseren of iets dergelijks.

bij mij was het dus precies andersom.

Jullie hebben het nu over enanthaat esthers. Dit topic was bedoeld over de aparte pijn van UG propionaat Eshters....

Met enanthaat esthers heb ik ook nooit pijn gehad, daar is het gewoon een kwestie van ontspannen, inmasseren en missch voorverwarmen. Punt.

Ik heb het over de Test prop van GG. Bij de Masteron heb ik er geen last van terwijl dit ook propionate basis is.

Bij het injecteren als ik het warm maak en verdun met BA en het er heel snel in druk dan doet het pijn ja, maar als je het gewoon rustig doet is er geen probleem.

Je moet er toch wat voor over hebben, ook al is het niet fijn om mank te lopen.

Maar iniedergeval het gaat steeds meer irriteren naarmate je het geinjecteerde lichaamsdeel gebruikt. Hier heb ik totaal geen last van als ik een enanthaatje gebruik die zijn pijnloos.

Drycure, thanx voor deze post. Ik bedenk me nu dus ook dat ik die 2 keer dat ik ging werken, het spul helemaal niet ingemasseerd had. Misschien is dat het dus wel waarom ik die keer geen pijn had ???
Het is wel zo dat als ik het goed inmasseer, ik na enkele minuten een soort verkramping in me spier krijg en uiteindelijk me hele ****ing spier pijn doet :mad:
Maargoed, me experimentjes zijn nog niet afgelopen. Ik ga morgen in bijde benen injecteren. In de ene been Masteron en Tren Ace, en in de andere been de test prop. Kijken of ik in bijde benen pijn heb.... Tevens ga ik het voor het slapen injecteren en ga ik het niet inmasseren. I'll keep you posten

Ik heb test e van GS en potverdomme man ! Sommige weken amper last maar deze week is het weer letterlijk huilen met de pet op, ik ga echt dood van de pijn :(

Nu moet ik zeggen dat ik deze bij het injecteren wel tijdens de injectie al een branderig gevoel had in men quad (dus ws die hoge BA) zoals suat zei.

Zou ik toch ook maar voor humangrade gaan volgende keer want dit is echt niks he, ik loop er verdomme als een 80-jarige met vergevorderde arthrose bij :p

Verdomme, dit zijn allemaal toch wel heftige k*t verhalen... Hoop dat ik ze niet hoef te delen:o

In de ene been Masteron en trenbolone Ace, en in de andere been de test prop. Kijken of ik in bijde benen pijn heb....

De Masteron doet zeker weten geen pijn tenminste bij mij niet.

trenbolone net iets minder als test maarja het blijft irritant.

Wat je ook kan proberen is het verdunnen met iets anders, waardoor het meer lijkt op een laag gedoseerde as zoals bij HG.

FF een update, ik heb inmiddels net ff ruim 39 graden koorts. Trainen zit er voorlopig niet in, en zit te twijfelen of ik zal stoppen met het kuurtje. Ik wacht nog 1 injectie af...

Beterschap man! Mijn been gaat ook nog van kwaad naar erger :(

FF een update, ik heb inmiddels net ff ruim 39 graden koorts. Trainen zit er voorlopig niet in, en zit te twijfelen of ik zal stoppen met het kuurtje. Ik wacht nog 1 injectie af...

ik heb er 3 op rij af moeten kappen door de koorts en pijn, weet hoe je je voelt man:(

Terug
Naar boven