AndroidHealthClinic

Injecteerbult/pijn

Ik heb test e van GS en potverdomme man ! Sommige weken amper last maar deze week is het weer letterlijk huilen met de pet op, ik ga echt dood van de pijn :(

Nu moet ik zeggen dat ik deze bij het injecteren wel tijdens de injectie al een branderig gevoel had in men quad (dus ws die hoge BA) zoals suat zei.

Zou ik toch ook maar voor humangrade gaan volgende keer want dit is echt niks he, ik loop er verdomme als een 80-jarige met vergevorderde arthrose bij :p

Denk dat die pijn niet door de BA komt. BA prikt alleen tijdens de inject en een minuut daarna..

Dit soort gezeik lijkt haast eerder regel dan uitzondering te worden.

• Topic Starter Topic Starter
Denk dat die pijn niet door de BA komt. BA prikt alleen tijdens de inject en een minuut daarna..

Weet je dit zeker? Heb namelijk een mail gestuurd naar GG en volgens hun kwam het er wel door....

Ps, ik heb mezelf dus voorgenomen om te wachten totdat ik helemaal genezen ben, en dan weer verder te gaan met de laatste 10 dagen met mijn kuur. Ik ga dan van 1,5ml Test prop naar 1ml en ga de test appart zetten van de masteron en tren. Ik laat jullie wel weten hoe het me vergaat.

Beter verdelen die injects, kijken of het helpt.

Dus niet alles in 1 spuit.

Terug
Naar boven