XXL Nutrition

Injecteren met 29g slinpin

terryboy

Dutch Bodybuilder
Waardering
26
Vandaag voor het eerst in me delt gedaan. Ging echt supereasy in en geen pijn.
Normaal gebruik ik de 23 g in me quads en glutes maar dit is echt zoveel beter.
Hoefde ook echt niet hard te drukken om de olie door het naaldje te krijgen.
Denk erover om helemaal te switchen naar slinpins.

Wie van jullie injecteert ook roids met alleen slinpins? En op welke locaties prik je wel of niet?

Ik doe alles met slinpins. Ben echt uitzonderlijk gevoelig aan littekenweefsel dus kan eigenlijk niet anders.
Waar? Overal.

ik doe het met 0.3x13 en 0.45x13

Ik doe alles met slinpins. Ben echt uitzonderlijk gevoelig aan littekenweefsel dus kan eigenlijk niet anders.
Waar? Overal.

Hier precies hetzelfde, ik hoef maar een paar weken achtereen met 0.6x25 in m'n quad te zetten en ik krijg er geen milliliter meer in door het littekenweefsel.

Alles gewoon met slinpins, nooit pip, geen pijn en kan nagenoeg overal.

Hier precies hetzelfde, ik hoef maar een paar weken achtereen met 0.6x25 in m'n quad te zetten en ik krijg er geen milliliter meer in door het littekenweefsel.

Hier omgekeerde heb meer dan een jaar in quads gezet met die naalden en geen scar tissue

Heb het geduld niet om met veel dunnere naalden te zetten duurt te lang en 5ml is niet zo leuk met kleinde naaldjes :D

Hier omgekeerde heb meer dan een jaar in quads gezet met die naalden en geen scar tissue

Heb het geduld niet om met veel dunnere naalden te zetten duurt te lang en 5ml is niet zo leuk met kleinde naaldjes :D

Dat geduld moest ik mezelf ook wel aanleren, heb al eens een slinpin laten ontploffen omdat ik te hard drukte.

Het ligt inderdaad wel aan de dosering die je gebruikt natuurlijk. Wanneer je door bv primo of bold boven de 10-15ml in de week uit komt is zo'n glute injectie waar je er in één keer 5ml in duwt wel erg handig.

0.30*12 in borst (4spots) en lats (2 spots).

Ik injecteer ook in mijn bil en benen maar als de ml's laag zijn alles met slin naalden.

Ik zet ook alles met 0,3x13 en/of 0,45x13. Gaat prima, ik zet het in borst, glute & triceps. Soms wat irritant omdat het niet al te snel gaat, maar verder heb ik er bijna nooit last van na het zetten

Glute ook?

• Like
Waarderingen: Apv
Dat geduld moest ik mezelf ook wel aanleren, heb al eens een slinpin laten ontploffen omdat ik te hard drukte.

Het ligt inderdaad wel aan de dosering die je gebruikt natuurlijk. Wanneer je door bv primo of bold boven de 10-15ml in de week uit komt is zo'n glute injectie waar je er in één keer 5ml in duwt wel erg handig.
Hahah dat stukje over een slinpin laten ontploffen, zo herkenbaar bro :p

• Topic Starter Topic Starter

Is mijn ervaring ook. Aanprikken werd steeds pijnlijker en inspuiten ging steeds moeilijker.
Denk dat prikken met slin idd veel minder littekenweefsel geeft. Als ik de reacties zo lees ook meer mogelijkheden om te prikken op andere locaties zoals upper chest en bi's.

vanaf wanneer krijgen jullie dan littekenweefel? maatje van me heeft 3maand met korte esters op dezelfde plek gezet en heeft 0,0 problemen

.

Laatst bewerkt:
Slinpins, overal... nouja mn zaakje laat ik maar even voor wat het is

Slinpins, overal... nouja mn zaakje laat ik maar even voor wat het is
Test recht in de teelballen injecteren voor maximum gains. Ook blijven je ballen dan werken omdat de test via je testikels gaat en je dus veel sneller herstelt, geen hcg meer nodig.
notsrs

serieuze vraag he, hoe doen jullie dat dan met het optrekken en naalden verwisselen? ken niemand die gear met slins prikt dus weet niet wat ik me erbij moet voorstellen

ik heb ooit met een 0.45x20 gezet op een 5ml spuit

maar ik kreeg de olie er bijna niet uit...dus snap niet dat het met slin wel goed gaat.

Terug
Naar boven