Fitness Seller

Injecteren met 29g slinpin

ik heb ooit met een 0.45x20 gezet op een 5ml spuit

maar ik kreeg de olie er bijna niet uit...dus snap niet dat het met slin wel goed gaat.
Op een 5ml spuit daar zeg je het al. Denk eens logisch na.
serieuze vraag he, hoe doen jullie dat dan met het optrekken en naalden verwisselen? ken niemand die gear met slins prikt dus weet niet wat ik me erbij moet voorstellen
Je koopt losse slinspuitjes en gewone spuiten met optreknaalden (bijv 0.8x40)

-je draait de optreknaald op de normale spuit en trekt hiermee je gear op
-van de slinspuit trek je de plunger er volledig uit
-met de normale spuit spuit je de gear nu aan de geopende kant van de slinspuit. Dit noem je backloading
-je plaatst de plunger terug, ontluchten and you're ready to go!

Heb je problemen met te dikke olie oid dan moet je het ff verwarmen,

Wil je toch per se losse slin naalden neem er dan spuiten bij met een zo klein mogelijke diameter. Bijv 2-3ml

Dr. Tony Huge geeft een demonstratie

Nog gemakkelijker:

Koop slinspuiten (1ml) en naalden apart. Dan zet je een 0.6x30 op de slinspuit en trekt de vloeistof op zoals met een standaardspuit van 3-5ml. 0.6x30 naald eraf en 0.3x12 naald erop en klaar. Backloading is voor niets nodig en is duurder in materiaal.

Werkt perfect en nog nooit problemen mee gehad.

Nog gemakkelijker:

Koop slinspuiten (1ml) en naalden apart. Dan zet je een 0.6x30 op de slinspuit en trekt de vloeistof op zoals met een standaardspuit van 3-5ml. 0.6x30 naald eraf en 0.3x12 naald erop en klaar. Backloading is voor niets nodig en is duurder in materiaal.

Werkt perfect en nog nooit problemen mee gehad.
heb je ff een linkje voor me van die slinspuiten?

Ook ik zet alles met 29g slin in de schouders.
werkt perfect !

Ah top, kon dit nooit vinden bij daxtrio. Dit wordt dan ook mijn vaste setje :D

Me to alles met slinnaaldje. Zowiezo bulten zijn er dan niet en helemaal geen pijn, vrijwel overal mogelijk om te zetten, en er was laatst een artikel dat het inderdaad bewezen is dat injecties met slinnld veel beter zijn dan met naald. Littekenweefsel wordt minimaal, de opname wordt "beter" door kleinere hoeveelheid die je overal verdeeld, minder kapsels in je spieren. En ect als je beeje zoekt op het net kom je deze dingetjes ook tegen

• Topic Starter Topic Starter

Dit is perfect. Precies wat ik zoek. Zal daar gaan bestellen als ik door mijn voorraad heen ben.
Maar ik zie ook dat dit vele malen goedkoper is dan daxtrio. Daar betaal je de hoofdprijs voor 100 stuks bd microfine met naald.

.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven