AndroidHealthClinic

Inspired by Brian Alsruhe

Lekker getraind! En goed dat de incline flyes al beter aanvoelen. Zou mooi zijn als dat doorzet!

Lekkere training weer Steks!

• Topic Starter Topic Starter
Dit is puur als afmakertje Steks neem ik aan ?

Niet echt een afmakertje, deze training heb ik geen compoundoefeningen voor mijn borst dus gebruik ik flyes met myo reps om snel wat volume toe te voegen, andersom doe ik dat met lateral raises op de dag dat ik geen shoulder press doe.

Misschien zijn myo reps ook wel wat voor jou wat betreft je leg extensions.

• Like
Waarderingen: Inb4
Niet echt een afmakertje, deze training heb ik geen compoundoefeningen voor mijn borst dus gebruik ik flyes met myo reps om snel wat volume toe te voegen, andersom doe ik dat met lateral raises op de dag dat ik geen shoulder press doe.

Misschien zijn myo reps ook wel wat voor jou wat betreft je leg extensions.

Aaah zo.

Zal me er eens even in verdiepen Myo reps, zegt me tot nu toe niets.
Iig van Squeezen bovenin bij de extensions is al beter als hoe ik nu omga met de beperking op mijn Leg-tool.

• Like
Waarderingen: Inb4
Mhhhhhhhh ik kan er zo 1,2,3 niets over vinden Steks, althans niet in het Nederlands.

Wat bedoel je met Myo reps en heb je er goede ervaringen mee ?

Interessant, vooral ook het documentje van Xxl in het Topic (heb hem even opgeslagen onder favorieten).
Ga ik zeker mee experimenteren.

Dank !

23.10.17

Low bar squat
6xBW,10,20,30,40,54kg (wat extra sets want na 1ste set een pijnlijke knie, uiteindelijk pijn vrij)
2x5x74kg
11x74kg 1rep en 2kg meer dan laatst

Bench press (tussen opwarmsets door band YTWL's)
6x20,40kg
3x50kg
2x5x57kg
15x57kg 2reps en 1,5kg meer dan laatst

T-Bar row
5x36kg
2x5x46kg
8x46kg 1rep en 1 kg meer dan laatst

Lateral raises
8+5+5+5+3x6,5kg

Windmill toploaded
2x10x5kg

Dips
8+5+5+5+3xBW assisted geel -7 (iets lichter gegaan om meer volume te kunnen pakken)

Windmill toploaded
2x10x5kg

Straight arm rope pull-down
10+5+5+5+5+3x21,25kg

Windmill toploaded
2x10x5kg

Incline curl
8+5+5+5+4x9kg

Hanging knee raise
8+5+5+4xBW

Volgend keer de myoreps die nog niet lekker doorlopen als 8+4.... uitvoeren.

tijd: 13:05-14:35

Lekkere training hoor Stekkie..........progressie op Bench Squat en Rows :thumb:

Lekkere training hoor Stekkie..........progressie op Bench Squat en Rows :thumb:

Ik vind deze manier van trainen wel fijn, maar die SQ, BP en row waren wel echt zwaar voor me, want ik had daarna wel moeite om mijn koppie er bij te houden, de uitvoering van de rest was niet super. De rest is deels alleen maar opvulling om volume te maken dus heel erg is dat niet.

25.10.17
Mijn teen uit voorzorg ingetapet en calfraises gedaan.

Standing calf raise
25xBW double leg
17+6+6+6+6+6xBW single leg

Deadlift (10x Standing lateral leg raise/hip shift, RDL 10x20kg, 10x.../hip shift,GM 10x20kg)
5x50kg
5x70kg
5x85kg
5x95kg

Chin-up
6xBW assisted oranje
1+2+3+4xBW ladder set
2x1+2+3xBW ladder set

Standing overhead press
5x20kg
3x30kg
2x5x38kg
8x38kg

Pullover skullcrusher
10+5+5+5+5+5x20kg

Bulgarian split squat
12x6,5kg enkelzijdig

Face pulls
10+5+5+5+5+5x16,25kg

Bulgarian splits quat
12x6,5kg enkelzijdig

Dumbbell flyes low incline
12+5+5+5+5+5x9kg

Bulgarian splits quat
12x9kg enkelzijdig

Ab rollout
10+5+5+5+5+5

Active hang
10+5+5+5+5+5xBW

Tijd 13:30-15:00

OHP nu iets wijder en met een gesloten greep ipv open greep.

Laatst bewerkt:
27.10.17

Teen in getaped en gaan met die banaan, ik had maar beperkte tijd dus niet alles kunnen doen

Low bar squat
6xBW,10,30,56kg
2x5x76kg
12x76kg :flexgrin: Als dat zo door gaat doe ik straks nog 10 reps met 80+kg

Bench press (tussen opwarmsets door band YTWL's)
6x20,40kg
3x50kg
2x5x58,5kg
14x58,5kg

T-Bar row
5x37kg
2x5x47kg
8x47kg

Lateral raises
8+5+5+5+4x6,5kg

Windmill toploaded
2x10x6,5kg is wel de max wat ik nu stabiel omhoog kan houden

Straight arm rope pull-down
10+5+5+5+5+5x21,25kg

Windmill toploaded
2x10x6,5kg

tijd: 12:55-14:00

Vandaag trouwens de greep bij de squat aangepast naar de "rippetoe grip" en ik heb gelijk al wat minder last van mijn linker arm, maar dat kan natuurlijk ook deels komen doordat ik geen curls heb gedaan, voorlopig houd ik die greep en ben benieuwd of die bevalt.

Vandaag trouwens de greep bij de squat aangepast naar de "rippetoe grip" en ik heb gelijk al wat minder last van mijn linker arm, maar dat kan natuurlijk ook deels komen doordat ik geen curls heb gedaan, voorlopig houd ik die greep en ben benieuwd of die bevalt.
ja kan erg veel schelen smaller zeker?

Nee, ik pak hem nu een halve handwijdte breder, met een rechte pols, mijn pink licht er echt strak op en bij mijn wijsvinger zou mijn duim nog op de stang kunnen liggen. Heel veel "squat how to's" geven aan dat je de stang zo smal als mogelijk moet beet pakken om spanning in je bovenrug te hebben. Ik heb vrij veel mobiliteit in mijn schouders dus dat is bij mij echt smal.

Nee, ik pak hem nu een halve handwijdte breder, met een rechte pols, mijn pink licht er echt strak op en bij mijn wijsvinger zou mijn duim nog op de stang kunnen liggen. Heel veel "squat how to's" geven aan dat je de stang zo smal als mogelijk moet beet pakken om spanning in je bovenrug te hebben. Ik heb vrij veel mobiliteit in mijn schouders dus dat is bij mij echt smal.
Ik pak m nu 1 hand in het gekartelde deel zo veel mogelijk naar het midden. Mijn elleboog fuckd echt als ik m breed pak.. Low-lowbar is ook not done forme

Lekkere training hoor Stekkie! Die 80kg squats moeten er toch makkelijk in zitten voor jou? En bench kan ook vast een stuk zwaarder nog.:thumbs:

Ik hoop het, maar begin deze maand was 6x80kg en 4x82,5kg squatten echt mijn max, en wat BP betreft dacht ik iets van 5x64kg. Daarna heb ik een flinke deload gedaan van ruim 10% en ben ik op een Greyskull achtige manier gaan verzwaren op de meeste compound oefeningen. Tot nu toe gaat dat heel lekker en houd ik de frequentie van om de andere dag trainen goed vol. Zo goed zelfs dat ik na de korte training van gisteren sta te popelen om weer wat te mogen doen en ik moet me echt inhouden om tot morgen te wachten.
Ik blijf dit gewoon doen totdat ik echt vastloop (wordt het te veel of te zwaar dan zal ik eerst wat minder aandacht gaan besteden aan de assistence oefeningen) en daarna wellicht overstappen op 3 verschillende FB dagen om de oefeningen en intensiteit iets mee uit te smeren.

Voor zover de zaken die goed gaan, wat niet zo goed gaat is het slapen, ik heb nog regelmatig vrij korte nachten en de nachten waarbij ik wel goed in slaap kom zijn vaak ook korter dan 8 uur, dus een paar uurtjes zo nu en dan inhalen zit er niet bij. O.a daardoor is het lastig om consistent te zijn met mijn eten, van de geplande cut is dus ook nog niet veel terecht gekomen. Vandaag en morgen eet ik gewoon een keer echt wat ik wil (dat is nog steeds 80-90% clean en ik log het gewoon) en maandag gaan we dan weer kijken hoe ik me voel bij ca. 2400kcal, gaat dat niet lekker, dan ga ik toch maar met een leanbulk starten.

Ik ben nu sinds een aantal weken begonnen met een bulk en ik moet zeggen dat de progressie die ik daardoor maak zwaar motiverend is! Ik trek dit door tot begin januari en dan ga ik wel weer cutten.......hopelijk zorgt de gewonnen spiermassa ervoor dat het makkelijker gaat....

Terug
Naar boven