XXL Nutrition

Instant Oats - Ultra Fine Scottish Oats; Nederlandse (web)winkel?

kaluro

Trust the process.
Elite Member
Waardering
1.835
Lengte
1m92
Massa
98kg
Vetpercentage
12%
Goeie 's avonds,

ik vroeg me af of iemand weet of "Instant Oats - Was Ultra Fine Scottish Oats" ook door nederlandse (web)winkels verkocht worden? Die 7-8 euro verzendkosten vanuit engeland staat mij niet echt aan, vooral niet wanneer die oats maar 2 euro per kilo zijn. Dan betaal je al snel het dubbele voor die oats.

Ik ben al wezen zoeken, dusver nog niks gevonden.

Goeie 's avonds,

ik vroeg me af of iemand weet of "Instant Oats - Was Ultra Fine Scottish Oats" ook door nederlandse (web)winkels verkocht worden? Die 7-8 euro verzendkosten vanuit engeland staat mij niet echt aan, vooral niet wanneer die oats maar 2 euro per kilo zijn. Dan betaal je al snel het dubbele voor die oats.

Ik ben al wezen zoeken, dusver nog niks gevonden.

eens vragen aan René van XXL als hij het kan toevoegen aan zijn assortiment.
Greetz

dat spul gaat tot wel 2 jaar mee volgens mij, gewoon lekker meteen 10kg van inslaan en andere shit bij bestellen :D

Het is gewoon voorgekookte havermout... waarom zo moeilijk doen ?

Wat is hier het voordeel van ten opzichte van de welbekende 39ct per 500g havermout?

• Topic Starter Topic Starter
Wat is hier het voordeel van ten opzichte van de welbekende 39ct per 500g havermout?

Het is industieel vermaalt tot een zeer fijn poeder dat gelijk oplost in water/melk/whatever shake. Dat krijg je met een electrische blender niet voor elkaar, dan is het poeder veel minder fijn.

@Wazzup: hoe zou jij dit zelfde soort product dan produceren? Ben wel benieuwd.
Volgens mij gaat die havermout door heel wat meer processen, dan alleen voorkoken/malen.

Bestel gewoon een groot aantal kilo's. Mijn laatste bestelling bij BP was in totaal 30 kilo.

Niet bestellen, valt echt niet te vreten, en lost niet op zoals je zou denken, trust me ;)

Blijkbaar komt het volgende week bij XXL nutrition in het assortiment.

Van wie heb je dat gehoord?

Niet bestellen, valt echt niet te vreten, en lost niet op zoals je zou denken, trust me ;)

Ben k het helemaal niet mee eens. Alleen wel last van brokjes maar mijn shake baker is ook niet groot genoeg om veel havermout+melk+whey er in op te laten lossen en dan ook nog eens ruimte over te laten om goed te schudden. Maar als het opgelost is drink je het zo weg net als een weightgainer.

• Topic Starter Topic Starter

ik kan toevoegen aan het assortiment:

5000 gram havermoutmeel zak 5000 gram €25,00
5000 gram maltodextrine zak 5000 gram €27,50

die komen dan net als de Basic Bulk Whey in de Basic Bulk Series ;)

ik weet niet of de prijzen interessant zijn.. maar ik zie dat vitalife carboblast heeft 1000gram maltodextrine voor 14 euro.

Quaker zijn vlokken.. dit is gemalen quaker zeg maar. ;)

;) ik ga vandaag de labels even goed nalezen en doorsturen naar de drukker.. met een week hebben we dan deze nieuwe dingen op de site :thumbs:

Alstu

Wel prijzig dan voor 25 euri terwijl het in Engeland 10 pond kost.

Het is industieel vermaalt tot een zeer fijn poeder dat gelijk oplost in water/melk/whatever shake. Dat krijg je met een electrische blender niet voor elkaar, dan is het poeder veel minder fijn.

Dat is wel vet nice voor home made weightgainer - meal replacement shizzle:D

Is wel is vaker ter sprake gekomen op het forum, met linkjes...ergens.
Lieden die het bij de molenaar halen/bestellen ofzo wat ik me herinner.

Mijn laatste bestelling bij BP was in totaal 30 kilo.

Gvd, zo dan! :D

Net hoe je het bekijkt. veel BBers die ik ken nemen altijd deze. €2,39 voor 250gram .. dan maal 20 voor 5000 gram maakt > €47,80.

Dan zitten we er mooi tussen in met de prijs.. Wil iemand uit de UK bestellen ook goed. Maar wij gaan het in ieder geval ook aanbieden.

Je hebt helemaal gelijk hoor en het is absoluut geen verwijt ofzo; in Nederland is dit spul inderdaad relatief duur, dus het is mooi voor de mensen die niet over de grens (willen of kunnen) bestellen dat ze het nu goedkoper bij jullie kunnen krijgen.

HIer in Belgie valt dat goed mee. Ik betaal 65 cent voor een pak havermout van 500g. Het zijn vlokken welliswaar maar als ik het in de blender kap wordt het heel fijn poeder.

HIer in Belgie valt dat goed mee. Ik betaal 65 cent voor een pak havermout van 500g. Het zijn vlokken welliswaar maar als ik het in de blender kap wordt het heel fijn poeder.

Dan heb je ws een vrij krachtige (dure) blender, of niet soms?
Bij mij worden het hooguit grove snippers, maar poeder no way.

In Nl goedkoopste tot nu toe die 39ct/500g vlokken in blauw papier omhulsen, Duits merk (C1000 ea)

ennuh, **** quaker$$$

Terug
Naar boven