AndroidHealthClinic

Intermittend fasting resultaat

• Topic Starter Topic Starter
Haha ik bedoelde het trainingsschema. Indeling spiergroepen, aantal trainingsdagen etc.

aha!

trainingsdagen zijn op onderhoudsdagen. Dus maandag, woensdag en zaterdag.
Ik deed maar 3 oefeningen per training. Elke oefening 3 setjes van 4-6 herhalingen. Elke week verschilde wel. Ik begon altijd met een compound. Bijvoorbeeld maandag eerst bench press, daarna incline dumbbell press en daarna hammer curls.

---------- Post toegevoegd Wed 23 May 2012 om 20:15 ----------

Mijn lichaam is ongeveer een beetje zoals in de eerste foto, misschien iets minder vet. Zou je dit mij ook aanraden?

Absoluut. Ik zou niet meer anders willen.

---------- Post toegevoegd Wed 23 May 2012 om 20:16 ----------

Net resultaat, after ziet er stukken beter uit voor de upcoming summer.

---------- Post toegevoegd Wed 23 May 2012 om 20:18 ----------

Erg veel zeg 7.000 per week, zonder cardio inbegrepen! :D
Net voor mijzelf eens uitberekend en kom dan op 2600 uit pw, moet nu al oppassen dat ik niet teveel op rustdagen eet... Hoeveel keer cardio doe je per week? HIIT toch?
Ik doe nu 2x per week anderhalf uur joggen op een rustig tempo, 3 uur totaal = 1500 kcal. Kom dan op 4100 uit.. Komt nog nergens in de buurt van 7000 xD

ja 2 keer hiit per week. Soms ook 1 keer, hangt er vanaf. Ik ga er vanuit dat van die 7000 kcal ongeveer de helft daarvan daadwerkelijk van vet komt. Dus daarmee verlies ik ong 0,5kg vet per week. Dat is normaal.

Jouw kcal deficit zou dus een stuk groter kunnen. Ik raad aan om low dagen en refeed dagen in te plannen.

Denk eerder dat TS veel chest vet is verloren.

ja 2 keer hiit per week. Soms ook 1 keer, hangt er vanaf. Ik ga er vanuit dat van die 7000 kcal ongeveer de helft daarvan daadwerkelijk van vet komt. Dus daarmee verlies ik ong 0,5kg vet per week. Dat is normaal.

Jouw kcal deficit zou dus een stuk groter kunnen. Ik raad aan om low dagen en refeed dagen in te plannen.

Low dagen hou ik me ook aan. 2000-2100 op low dagen, Refeed eerder op onderhoud (2700-2800) dan +10 of +20% :P

Als de helft van de 7000 kcal daadwerkelijk van vet komt, wat zouden die andere 3500 kcal dan voorstellen? Geen spiermassa-verlies in iedergeval, als ik Martin Berkhan en brad pillion mag geloven. Maar wat dan wel? :p

Low dagen hou ik me ook aan. 2000-2100 op low dagen, Refeed eerder op onderhoud (2700-2800) dan +10 of +20% :P

Als de helft van de 7000 kcal daadwerkelijk van vet komt, wat zouden die andere 3500 kcal dan voorstellen? Geen spiermassa-verlies in iedergeval, als ik Martin Berkhan en brad pillion mag geloven. Maar wat dan wel? :p

Glycogeen.

Heb je nog iets als echte refeed dagen gedaan? Of telt het hoger zitten op trainingsdagen, nog wel onder onderhoud, als voldoende?

nice!

Heb je nog iets als echte refeed dagen gedaan? Of telt het hoger zitten op trainingsdagen, nog wel onder onderhoud, als voldoende?

Ik heb af en toe nog wel even een flinke refeed gedaan inderdaad. Ongeveer 700 boven onderhoud. Dit was pas na 6 weken en dan om de anderhalf á 2 week. Een beetje op gevoel.

---------- Post toegevoegd Fri 25 May 2012 om 14:22 ----------

Lijkt me sterk. Met een 7000 kcal tekort verlies je gewoon 1kg per week. Is bij jou denk ik ook wel het geval geweest.

Was niet het geval bij mij. Het verschilt sowieso elke week, de ene keer verlies je 0,5kg de andere keer 0,7.

nice job !

good work, sinds gisteren ook terug met IF bezig voor 12 weken

Ik heb persoonlijk heel veel problemen om genoeg calorieen binnen te krijgen.. Ik verbrand wel vet als een gekke, maar intermittant-dasting & proberen te gainen is echt een enorme opgave.. :(

Nice! Aanzienlijk resultaat!
Wat was je vetpercentage op de eerste foto?

Ik heb persoonlijk heel veel problemen om genoeg calorieen binnen te krijgen.. Ik verbrand wel vet als een gekke, maar intermittant-dasting & proberen te gainen is echt een enorme opgave.. :(
Dat is echt onzin. Het is juist vrij moeilijk, vind ik tenminste, om zo'n 2500kcal te eten met 250-300gr eiwitten.

nice resultaat, mag ik je voedingsschemaeens zien?

Laatst bewerkt:
Zo, staat meneer er nog steeds zo strak bij?! Of nog strakker?

Heel mooi resultaat! :)

Vindt je het nou moeilijk om niet boven de 2500kcal uit te komen, of moeilijk om die 2500kcal te halen?
Die zin had beter gekund, ja. :P 2500kcals is erg weinig vind ik en dus is het makkelijk om er over heen te gaan. Zeker als je zoveel eiwitten moet eten.

Die zin had beter gekund, ja. :P 2500kcals is erg weinig vind ik en dus is het makkelijk om er over heen te gaan. Zeker als je zoveel eiwitten moet eten.

Als je wilt cutten onder de 10% zul je wel moeten. Ik heb dus dagen dat ik maar 950 of 1650 kcal binnen krijg. Daarom vind ik het voordelig om dit met intermittent fasting te doen, omdat je dan zo vaak kunt eten als je wilt (bijvoorbeeld ook alles in 1 maaltijd nemen), waardoor je wel een vol gevoel krijgt.

---------- Post toegevoegd Fri 8 Jun 2012 om 16:23 ----------

Zo, staat meneer er nog steeds zo strak bij?! Of nog strakker?

Rock am ring afgelopen weekend, dus ben even in de onderhoud :P

---------- Post toegevoegd Fri 8 Jun 2012 om 16:24 ----------

Tja het is niet voor iedereen. Ik heb gainen nog niet geprobeerd met intermittent fasting, maarja dan verschilt het per persoon hoeveel je kunt eten. Ik kan behoorlijk veel kanen in 1 maaltijd

Terug
Naar boven