Brinta eter
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 80kg
Haha ik bedoelde het trainingsschema. Indeling spiergroepen, aantal trainingsdagen etc.
aha!
trainingsdagen zijn op onderhoudsdagen. Dus maandag, woensdag en zaterdag.
Ik deed maar 3 oefeningen per training. Elke oefening 3 setjes van 4-6 herhalingen. Elke week verschilde wel. Ik begon altijd met een compound. Bijvoorbeeld maandag eerst bench press, daarna incline dumbbell press en daarna hammer curls.
---------- Post toegevoegd Wed 23 May 2012 om 20:15 ----------
Mijn lichaam is ongeveer een beetje zoals in de eerste foto, misschien iets minder vet. Zou je dit mij ook aanraden?
Absoluut. Ik zou niet meer anders willen.
---------- Post toegevoegd Wed 23 May 2012 om 20:16 ----------
Net resultaat, after ziet er stukken beter uit voor de upcoming summer.
thanks

---------- Post toegevoegd Wed 23 May 2012 om 20:18 ----------
Erg veel zeg 7.000 per week, zonder cardio inbegrepen!![]()
Net voor mijzelf eens uitberekend en kom dan op 2600 uit pw, moet nu al oppassen dat ik niet teveel op rustdagen eet... Hoeveel keer cardio doe je per week? HIIT toch?
Ik doe nu 2x per week anderhalf uur joggen op een rustig tempo, 3 uur totaal = 1500 kcal. Kom dan op 4100 uit.. Komt nog nergens in de buurt van 7000 xD
ja 2 keer hiit per week. Soms ook 1 keer, hangt er vanaf. Ik ga er vanuit dat van die 7000 kcal ongeveer de helft daarvan daadwerkelijk van vet komt. Dus daarmee verlies ik ong 0,5kg vet per week. Dat is normaal.
Jouw kcal deficit zou dus een stuk groter kunnen. Ik raad aan om low dagen en refeed dagen in te plannen.