Volgens mij raadt Lyle zelfs extra zout (natrium en vooral kalium ?) aan in UD2.0... (kan het helaas niet meer vinden). Was ergens iets over dingetjes die hij misschien nog toe had kunnen voegen aan het boek geloof ik.
Ah well, niks mis met wat zout (en groente bevat zelf ook al behoorlijk wat kalium). Gebruik anders lo-salt bij de bereiding van je eten.
Heb het even opgezocht want had het volgens mij ook eens zien staan, hij noemt het in zijn RFL handbook (maar waarschijnlijk ook wel ergens op de site/forum en mss in UD2.0)
Finally I want to mention some basic supplements which should be a part of any lowcarbohydrate diet. The primary group to worry about are the electrolytes, sodium, potassium, and magnesium. All three are lost on a low-carb diet and supplementing them seems to help people avoid
fatigue. Three to five grams of sodium (just put salt on your food), up one gram of potassium and 500 mg of magnesium should be supplemented; this seems to help with fatigue. Some dieters have used a potassium salt to put on their foods and this is certainly an option.
Gister workout gehad, ging lekker alleen heb hem in tweeën gedeeld.
Heb na de eerste training eerst even gegeten en 2 uurtjes later nog even deadlifts, military, dips en buikspieren gedaan.
Voelde me na het squaten te flauw worden, dacht dat het beter zou zijn om eerst gewoon even te eten en daarna te deadliften (train thuis dus gaat makkelijk)
15.30:
30 gr whey, 40 gr dextrose, unleash
300 kcal
Training 1
16.40:
40 gr whey, 50 gr dextrose
330 kcal
16.20:
Cornflakes denk zo'n 150 gram met 0,5l magere melk, 2x visolie.
720 kcal
18.00:
Training 2
18.40:
Cornflakes 150 gram 0,5l magere melk, 30 gram whey,
875 kcal
21.00
150 gram tonijn, banaan, visolie
260 kcal
22.30
80 gram havermout, handje notenmix, honing en rozijnen met 500 gram magere yoghurt.
+ - 750 kcal
00.00
Blik tonijn
120 kcal
Totaal: + -3400 kcal
Vanmorgen op de weegschaal:
83.5 kilo