AndroidHealthClinic

Intermittent Fasting

Ik doe niet mee aan competities dus enige reden dat ik kuur is om kweken hierbij moet ik genoeg eten dus eet dan gewoon de gehele dag.

Ja als natty zijnde verminderd IF mTOR maar dit verschil is verwaarloosbaar omdat je productie toch lang niet zo hoog ligt als wanneer je kuurt, wanneer je kuurt moet je ook het maximale eruit halen
Je neemt toch ook tijdens je cut, dat beschermt je spiermassa.

Je neemt toch ook tijdens je cut, dat beschermt je spiermassa.
Ja 100mg ew ja maar IF heeft geen negatief effect op je natty test waardes ofzo dus als je door IF al extra katabolisatie zou ervaren dan is dit zo minimaal dat als je je tijdens cut beter voelt als je IF doet dat het goed uit kan. Het kan namelijk wel het verschil maken in motivatie hebben om te trainen en de kwaliteit van je training, dit verschil overtreft dan het verschil in katabolisatie dat je ervaart tijdens cutten als je natty bent

Ja 100mg ew ja maar IF heeft geen negatief effect op je natty test waardes ofzo dus als je door IF al extra katabolisatie zou ervaren dan is dit zo minimaal dat als je je tijdens cut beter voelt als je IF doet dat het goed uit kan.
Cutten en laag vet% bereiken hebben dat op zich al wel. Je zei dat IF voor jou persoonlijk geen verschil maakt maar je neemt daarbij dus AAS wat dat wel helpt. Dat is sterker anti-katabool dan natty test zeker onder die omstandigheden.

Het kan namelijk wel het verschil maken in motivatie hebben om te trainen en de kwaliteit van je training, dit verschil overtreft dan het verschil in katabolisatie dat je ervaart tijdens cutten als je natty bent
Nou het zou toch juist negatief kunnen zijn voor kwaliteit van training. Moet daar wel rekening mee houden.

Zei ik niet dat het niet voor iedereen is maar wel een positief verschil kan zijn als het je wel goed ligt en je het dus voor jezelf zult moeten uitproberen om erachter te komen? Dacht dat ik daar wel duidelijk over was

Zei ik niet dat het niet voor iedereen is maar wel een positief verschil kan zijn als het je wel goed ligt en je het dus voor jezelf zult moeten uitproberen om erachter te komen? Dacht dat ik daar wel duidelijk over was
Geen idee, daar houd ik mij niet mee bezig. Ik noemde er alleen bij dat kuren waarschijnlijk helpt wat van het katabole van IF tegen te gaan.

Geen idee, daar houd ik mij niet mee bezig. Ik noemde er alleen bij dat kuren waarschijnlijk helpt wat van het katabole van IF tegen te gaan.
Ja dat zeker maar zoals ik al zei de katabole wanneer je IF doet tijdens cutten is niet significant indien al iets erger dan andere methodes, het remt igf iets maar tegelijkertijd word je insuline gevoeligheid versterkt enzo dus het is gewoon een beetje een - dit + dat geval dat uiteindelijk op ca 0 verschil uit komt

Zou het?

Als je evenveel kcal eet in je window als dat je normaal doet heeft het geen zin. Het doel van intermittent fasting is dat je minder kcal verbruikt.
Nee. In het voorbeeld 'weet' hij al dat hij op 1800 afvalt. Dat kan hij dan normaal gaan verdelen, of in een kortere window. In beide gevallen zit hij onder zijn verbruik.

Nee. In het voorbeeld 'weet' hij al dat hij op 1800 afvalt. Dat kan hij dan normaal gaan verdelen, of in een kortere window. In beide gevallen zit hij onder zijn verbruik.
Maar waarom dan in een window diezelfde kcal gaan nuttigen? Dat heeft toch geen zin? Heb je trouwens de link die ik poste gelezen? Daar wordt de onzin van dit zelfde protocol debunked.

Maar waarom dan in een window diezelfde kcal gaan nuttigen? Dat heeft toch geen zin? Heb je trouwens de link die ik poste gelezen? Daar wordt de onzin van dit zelfde protocol debunked.

De conclusie van die post is toch juist dat IF gelijkwaardig is aan een standaard dieet? In mijn optiek een heel positief artikel omdat IF, zeker op weinig calorieën kan zorgen voor een meer verzadigd gevoel en dieetvrijheid.

Standaard 3-4 maaltijden en eventuele snacks op weinig calorieën zorgen bij de meeste mensen voor een constant hongergevoel. Het eten van dezelfde calorieën over 2 of 3 eetmomenten zorgt vaak voor minder honger gedurende de dag.

Daarbij zijn de meeste sociale eetgelegenheden voor lunch of avondeten. Met IF heb je meer ruimte in calorieën om daaraan gezellig mee te kunnen doen.

Twee belangrijke redenen waardoor een dieet op basis van IF beter vol te houden is.

*kan zijn

Nadat velen (ik zie bijvoorbeeld 30-40% van de deelnemers voorbij komen) het opgeven omdat ze het niet vol te houden vinden.

De conclusie van die post is toch juist dat IF gelijkwaardig is aan een standaard dieet? In mijn optiek een heel positief artikel omdat IF, zeker op weinig calorieën kan zorgen voor een meer verzadigd gevoel en dieetvrijheid.

Standaard 3-4 maaltijden en eventuele snacks op weinig calorieën zorgen bij de meeste mensen voor een constant hongergevoel. Het eten van dezelfde calorieën over 2 of 3 eetmomenten zorgt vaak voor minder honger gedurende de dag.

Daarbij zijn de meeste sociale eetgelegenheden voor lunch of avondeten. Met IF heb je meer ruimte in calorieën om daaraan gezellig mee te kunnen doen.

Twee belangrijke redenen waardoor een dieet op basis van IF beter vol te houden is.
Op die manier ben ik akkoord

Terug
Naar boven