AndroidHealthClinic

Interview Bostin Loyd 21 Year Old Bodybuilder

Zei ze dat precies zo?
Kwam bij mij over als stand-alone compound zwak was toen zij dat zei.

Ja dat bedoelt ze inderdaad, maar zo zei ze het wel letterlijk

Wel bizar dat ze zichzelf veel te hoge doseringen heeft laten aanpraten als 1e kuur..

Ik vraag me af of dergelijke openheid de legalisering van anabolen in de hand werkt, of juist niet. Persoonlijk denk ik van wel, aangezien de massa nu nog denkt dat alleen een paar 'losers' gebruiken. Zodra men inziet dat de halve professionele sportwereld aan de gear zit, wordt het taboe hopelijk een keer doorbroken.

Ik vraag me af of dergelijke openheid de legalisering van anabolen in de hand werkt, of juist niet. Persoonlijk denk ik van wel, aangezien de massa nu nog denkt dat alleen een paar 'losers' gebruiken. Zodra men inziet dat de halve professionele sportwereld aan de gear zit, wordt het taboe hopelijk een keer doorbroken.

Daar zou ik ook op hopen.

Kom op man daar gaat het toch helemaal niet om.
Doping is gevaarlijk bij misbruik of verkeerd gebruik, en alleen verkrijgbaar via medische redenen.
Net als DMAA op de lijst werd gezet sinds het gevaarlijk bleek te zijn bij verkeerd gebruik/misbruik.

Zal niks veranderen als openbaar gezegd wordt ''ow atleten gebruiken het dus we gaan het legaliseren zodat iedereen een naald kan uit proberen''

Kom op man daar gaat het toch helemaal niet om.
Doping is gevaarlijk bij misbruik of verkeerd gebruik, en alleen verkrijgbaar via medische redenen.
Net als DMAA op de lijst werd gezet sinds het gevaarlijk bleek te zijn bij verkeerd gebruik/misbruik.

Zal niks veranderen als openbaar gezegd wordt ''ow atleten gebruiken het dus we gaan het legaliseren zodat iedereen een naald kan uit proberen''

Gevaar schijnt geen criterium voor legalisering te zijn, aangezien sigaretten en drank ook gewoon verkrijgbaar zijn. Een paar maanden roken en zuipen is schadelijker dan bijvoorbeeld een kuurtje anavar.

Gevaar schijnt geen criterium voor legalisering te zijn, aangezien sigaretten en drank ook gewoon verkrijgbaar zijn. Een paar maanden roken en zuipen is schadelijker dan bijvoorbeeld een kuurtje anavar.

Je begrijpt natuurlijk wel dat je deze 2 categorieën niet met elkaar kunt vergelijken nietwaar?

Ik reageerde slechts op jouw stelling dat anabolen verboden zijn omdat ze gevaarlijk zijn bij verkeerd gebruik.
Dat klopt.

Tabak werd in de vroegere jaren overal gebruikt en men wist als ik het goed heb niet wat de risico's waren bij het gebruik , als men beiden zouden verbannen zouden er illegale praktijken hieromheen ontstaan waar meer problemen uit voort zal ontstaan

---------- Toegevoegd om 19:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:21 ----------

Vertel? waarom niet dan? veel drugs waren vroeger ook gewoon 'medicijnen'.

Ik ken helaas op dit moment niet de reden waarom Nederland wiet bijvoorbeeld heeft gelegaliseerd als enige , is wel interessant om te lezen.

Op Jamaica is wiet ook legaal ;)

Op Jamaica is wiet ook legaal ;)

Niet waar, is ook een gedoogbeleid, en nog niet eens zolang. Tot voor kort kon je al voor een gram een PV krijgen. Gedoogbeleid is er gekomen omdat het gewoon teveel werk was al die PV's te maken.

---------- Toegevoegd om 13:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:50 ----------

De kans bestaat zelfs dat je er meer van bijkomt dan een kuurtje anavar :)

Volgens mij neemt bostin meer dan cutler haha

Winstrol primo masteron en nog wt andere dingen als 1e kuur?
Hoge dosis?

Haha wtf

Iemand hele clip gezien?

als dat verhaal wat wel is rond gaat van : vrouwen krijgen grotere clit door aas, dan zal hij haar nu wel aan het ppen zijn.. jezus wat een verschil tussen 1e en 3e foto

Ik reageerde slechts op jouw stelling dat anabolen verboden zijn omdat ze gevaarlijk zijn bij verkeerd gebruik.

Anabolen zijn niet verboden.

---------- Toegevoegd om 23:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:08 ----------

Dat klopt.

Tabak werd in de vroegere jaren overal gebruikt en men wist als ik het goed heb niet wat de risico's waren bij het gebruik , als men beiden zouden verbannen zouden er illegale praktijken hieromheen ontstaan waar meer problemen uit voort zal ontstaan

---------- Toegevoegd om 19:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:21 ----------

Ik ken helaas op dit moment niet de reden waarom Nederland wiet bijvoorbeeld heeft gelegaliseerd als enige , is wel interessant om te lezen.

Wiet is niet legaal in Nederland.

Wel in Uruguay :)

Terug
Naar boven