Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hij traint al weken niet en zit op fastfoodCheck zijn hgh/insuline/dianabol/deca kop, damn.
Iemand ook een samenvatting van deze fuarking 42 min waar ik me tijd niet aan ga besteden?

Geen samenvatting waardig, veel blablaCheck zijn hgh/insuline/dianabol/deca kop, damn.
Iemand ook een samenvatting van deze fuarking 42 min waar ik me tijd niet aan ga besteden?
Hij traint al weken niet en zit op fastfood
---------- Post added at 10:29 ---------- Previous post was at 10:29 ----------
Geen samenvatting waardig, veel blabla
Jup , door zijn blessure :
http://www.facebook.com/photo.php?f...69139474.78620.100000486896956&type=1&theater
Staat er anders wel nog goed bij.

Zoiets snap ik dan niet he. Ik weet niet hoe lang ik weet niet hoeveel gram AAS in je reet drukken en dat dan zo voor een flink deel wegpleuren. Ik snap best dat 't leven af en toe andere dingen van je vraagt maar als ik ergens een aantal jaar lang tienduizenden euro's in zou stoppen zou ik daar toch niet zomaar van af stappen.

Zoiets snap ik dan niet he. Ik weet niet hoe lang ik weet niet hoeveel gram AAS in je reet drukken en dat dan zo voor een flink deel wegpleuren. Ik snap best dat 't leven af en toe andere dingen van je vraagt maar als ik ergens een aantal jaar lang tienduizenden euro's in zou stoppen zou ik daar toch niet zomaar van af stappen.
Hij heeft een blessure he, ik zou het in zijn plaats ook doen. Effe genieten om niet te prikken/ eten wat je wil. Hij doet het toch niet competitief dus so what. Hij staat terug in wedstrijd shape in no time als hij wil.

Had het deel van z'n blessure gemist, dacht dat 't was zoals Jesse van hier die gewoon besloot om na een jaar fulltime te kuren off te gaan en niet meer te trainen/ te eten![]()
haha die jesse toch. Nee bostin had in een zenuw geprikt met een naald. Blijkbaar nog steeds niet herstelt. Als ik zoiets voor zou hebben denk ik toch dat ik niet meer in mer armen prik