XXL Nutrition

Interview Bostin Loyd 21 Year Old Bodybuilder

Geil wijf, t*ring.

K*t aflevering. Waarom doet ze niet gewoon aparte filmpjes. Enige goede aflevering van bostin waren de eerste 2 of 3 als ik het goed heb. De rest is veel blabla en niet straight to the point of gebash op anderen.
Ik wil meer horen over igf-1 synthol en dat soort zaken.

Check zijn hgh/insuline/dianabol/deca kop, damn.

Iemand ook een samenvatting van deze fuarking 42 min waar ik me tijd niet aan ga besteden?

Iemand ook een samenvatting van deze fuarking 42 min waar ik me tijd niet aan ga besteden?
Hij traint al weken niet en zit op fastfood :)

---------- Post added at 10:29 ---------- Previous post was at 10:29 ----------

Geen samenvatting waardig, veel blabla

Hij traint al weken niet en zit op fastfood :)

Zoiets snap ik dan niet he. Ik weet niet hoe lang ik weet niet hoeveel gram AAS in je reet drukken en dat dan zo voor een flink deel wegpleuren. Ik snap best dat 't leven af en toe andere dingen van je vraagt maar als ik ergens een aantal jaar lang tienduizenden euro's in zou stoppen zou ik daar toch niet zomaar van af stappen.

Lol

Zoiets snap ik dan niet he. Ik weet niet hoe lang ik weet niet hoeveel gram AAS in je reet drukken en dat dan zo voor een flink deel wegpleuren. Ik snap best dat 't leven af en toe andere dingen van je vraagt maar als ik ergens een aantal jaar lang tienduizenden euro's in zou stoppen zou ik daar toch niet zomaar van af stappen.

Hij heeft een blessure, dan kun je moeilijk trainen he:p

Hij heeft een blessure he, ik zou het in zijn plaats ook doen. Effe genieten om niet te prikken/ eten wat je wil. Hij doet het toch niet competitief dus so what. Hij staat terug in wedstrijd shape in no time als hij wil.

Hij heeft een blessure he, ik zou het in zijn plaats ook doen. Effe genieten om niet te prikken/ eten wat je wil. Hij doet het toch niet competitief dus so what. Hij staat terug in wedstrijd shape in no time als hij wil.

Had het deel van z'n blessure gemist, dacht dat 't was zoals Jesse van hier die gewoon besloot om na een jaar fulltime te kuren off te gaan en niet meer te trainen/ te eten :P

Had het deel van z'n blessure gemist, dacht dat 't was zoals Jesse van hier die gewoon besloot om na een jaar fulltime te kuren off te gaan en niet meer te trainen/ te eten :P

:roflol: haha die jesse toch. Nee bostin had in een zenuw geprikt met een naald. Blijkbaar nog steeds niet herstelt. Als ik zoiets voor zou hebben denk ik toch dat ik niet meer in mer armen prik :p

• Topic Starter Topic Starter
Zijn hand blijkt gewoon nog steeds gevoelloos te zijn, maja Bostin's woorden: '**** doctors'. Ooit gaat het een keer goed fout haha.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven