XXL Nutrition

Interview Bostin Loyd 21 Year Old Bodybuilder

Heb altijd geweten dat die man extreem groot was, dit maakt het héél duidelijk.

Snap niet waarom Markus Ruhlhet het nooit goed deed, terwijl hij toch errug groot is.

Snap niet waarom Markus Ruhlhet het nooit goed deed, terwijl hij toch errug groot is.

Coleman had meer proportie en definitie, en Markus kwam veel massa tekort op zijn triceps
En hij stond er merendeel van de wedstrijden heel slecht bij.
Dat filmpje van de Night of Champions 2002 was toch wel zijn beste shape ooit, jammer dat hij niet zo op de O stond

Competitive record

index.php?action=dlattach;topic=374063.jpg
.

Laatst bewerkt:
Phil zegmah wel met zn ****ing grote armen en kleine borst e

• Topic Starter Topic Starter
Voor degenen die het zich wellicht afvragen, hier is nog een update op Bostin's arm.
Foto die hij zelf gepost heeft op zijn facebook, ik verklaar hem echt voor gek dat hij weigert een dokter te bezoeken en maar beweert dat het mooi aan het helen is haha. Maja anders zou Bostin zichzelf niet zijn als hij niet eigenwijs was.

374478_613158252075006_580756264_n.jpg

Voor degenen die het zich wellicht afvragen, hier is nog een update op Bostin's arm.
Foto die hij zelf gepost heeft op zijn facebook, ik verklaar hem echt voor gek dat hij weigert een dokter te bezoeken en maar beweert dat het mooi aan het helen is haha. Maja anders zou Bostin zichzelf niet zijn als hij niet eigenwijs was.

+1 haha las t ook al

Wat een mafkees!

Wat is zijn facebook? :p

ziet er niet best uit, zou die niet aan de krokodillen drugs zitten.:P

om even terug te komen op ruhl, 1999 Mr. Olympia - Disqualified.
wat was hier de reden toe?

zn chick zit ook gwn aan de gear.. zou ik nooit willen

Coleman had meer proportie en definitie, en Markus kwam veel massa tekort op zijn triceps
En hij stond er merendeel van de wedstrijden heel slecht bij.
Dat filmpje van de Night of Champions 2002 was toch wel zijn beste shape ooit, jammer dat hij niet zo op de O stond

Competitive record

index.php?action=dlattach;topic=374063.jpg
.

Rühl was disqualified from the 1999 Mr. Olympia contest after testing positive for diuretics

Mag dit niet gebruikt worden?

Wat een arm haha

Wat een debiel is het ook. Die ligt over een paar jaar echt onder de zoden.

• Topic Starter Topic Starter
Rühl was disqualified from the 1999 Mr. Olympia contest after testing positive for diuretics

Mag dit niet gebruikt worden?

Sinds wanneer testen ze bij een Olympia? :P
Wel lekker ironisch, zo'n bijna 300 lbs beest, en dan positief testen voor diuretics ipv alle gear.

---------- Toegevoegd om 17:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:56 ----------

zn chick zit ook gwn aan de gear.. zou ik nooit willen

Inderdaad, en ook nog eens niet te zuinig, die heeft een stel poten daar zeg je U tegen.
Lijkt me persoonlijk ook niks, bovendien heeft ze door de gear een behoorlijk diepe stem gekregen.

Terug
Naar boven