XXL Nutrition

Interview Bostin Loyd 21 Year Old Bodybuilder

Echt gestoord, 4 dagen nadat hij aan al z'n gear zat nam die een bloedtest en waren z'n stats gewoon normaal. Snap niet hoe die weg kan komen met zoveel gear en gewoon normaal presteert op een bloedtest. Dat die al zoveel gear kan nemen zonder echte bijwerkingen vind ik knap, maar dan ook nog normaal presteren op een bloedtest vind ik wel sick..

33:05 op de YouTube video.

mooie ezel als je zoveel gebruikt en niet eens zeker bent van de echtheid..

Heb het filmpje niet gekeken maar hij gebruikte dus ( dacht ie ) 13 gram AAS waarvan een deel fake was? Mooi lullig, 1000'en euro's down the drain :') Zou toch verwachten dat je bij zulke hoeveelheden wel zeker wilt weten of je goed spul hebt?

Heb het filmpje niet gekeken maar hij gebruikte dus ( dacht ie ) 13 gram AAS waarvan een deel fake was? Mooi lullig, 1000'en euro's down the drain :') Zou toch verwachten dat je bij zulke hoeveelheden wel zeker wilt weten of je goed spul hebt?
Hij zei de orals maar weet niet of de gear ook fake was, sws wel aangezien zn bloedwaaren allemaal ok waren

Hij zei de orals maar weet niet of de gear ook fake was, sws wel aangezien zn bloedwaaren allemaal ok waren

Wil net zeggen, zelfs op korte esters zul je na zulke doseringen na 4 dagen echt geen perfecte bloedwaarden hebben. Vind hem een vreemde vogel, flink fysiek en zeker prima als ie het er allemaal voor over heeft maar toch.

vind hem sws een rare gozer, doet alles voor de fun maar betaald ****ing bedragen voor zn hobby.
13 gram aas is sws duizenden euro's alleen al voor contest prep, liever sparen en een eigen gym oprichten.
Verdien je ook nog eens geld

vind hem sws een rare gozer, doet alles voor de fun maar betaald ****ing bedragen voor zn hobby.
13 gram aas is sws duizenden euro's alleen al voor contest prep, liever sparen en een eigen gym oprichten.
Verdien je ook nog eens geld

Ga ervoor zou ik zeggen.

Hij wilt huge zijn dus hij doet het obviously , dat hij dat merk orals haalt zal waarschijnlijk met de prijs te maken hebben wat hij aangeboden kreeg.
Hij heeft goede reclame gemaakt en goede resultaten dat zie je terug hoe hij aan het geld kan komen via de persoonlijke begeleiding als dit waar zou zijn.

Niks dan respect hoe hij het nu doet imo.

Ga ervoor zou ik zeggen.

Hij wilt huge zijn dus hij doet het obviously , dat hij dat merk orals haalt zal waarschijnlijk met de prijs te maken hebben wat hij aangeboden kreeg.
Hij heeft goede reclame gemaakt en goede resultaten dat zie je terug hoe hij aan het geld kan komen via de persoonlijke begeleiding als dit waar zou zijn.

Niks dan respect hoe hij het nu doet imo.

Z'n manier van werken is idd wel goed bekeken. Vind wel dat ie iets voorzichtiger met zichzelf mag zijn, die arm zag er echt heel eng uit. Maar on the other hand is dat z'n eigen keuze.

Winstrol primo masteron en nog wt andere dingen als 1e kuur?
Hoge dosis?

Haha wtf

Iemand hele clip gezien?

woodberry

Winstrol primo masteron en nog wt andere dingen als 1e kuur?
Hoge dosis?

Haha wtf

Iemand hele clip gezien?

ze ging niet dieper over de dose en andere compounds voor die prep met die coach, waarschijnlijk hoog clen en andere t3 zooi.

1e foto ziet ze er lekker uit man de 3de is echt full bulkmode gegaan

Would hit ook al outbufft ze me.

Terug
Naar boven