MuscleMeat

Lees dit eerst Introductie en Regels

deadlift 320

worden deze lijsten nog up to date gehouden?

Min of meer denk ik. Maar dingen zoals Jimmy die ondertussen al 400 heeft getrokken niet denk ik.

ach ja niet dat ik hier iets kan komen doen ofzo :') spijtig dat deze dingen niet per gewichtsklasse zijn dan maakte ik mss nog kans op een plaatsje

Alles wat in het topic wordt geplaatst zet ik (nog steeds ;)) in de lijst.

Het is aan de leden zelf of ze in de lijsten willen en dus hun PR's posten/pm'en... Ik ga echt niet alle logjes afstruinen. Een enkele keer doe ik het wel als ik het toevallig tegenkom.

Naar mijn idee wordt er trouwens wel wat minder gepost dan toen ik er net mee begon. Kan ook gewoon komen omdat je nu veel sterker moet zijn om er in te komen dan in het begin natuurlijk.

---------- Post added 7 June 2012 at 21:02 ----------

@Guts, heb je zeker gelijk in, als ik alles mooi met tabelletjes kon doen ofzo zou ik er wel een keer de tijd voor willen nemen maar anders wordt het alleen maar een ellenlange lijst.

Er is ten minste nog de wilks ;)

310 squat

Zomerstop heren?

Verwacht nu af en toe wel weer een record nu de herfst officieel is begonnen ;)

Heb de lijsten iets anders ingedeeld. Als mensen willen kunnen ze twee keer in de lijst

Mijn 295 deadlift was geared, raw is het meeste wat ik heb gedaan 280.
squat 237,5 raw

o en 200 bench geared

Laatst bewerkt:
Fixed..

Alles is een top15 nu, dus lege plekken aan de onderkant is ook nog plek voor mensen (PM of post hier)

Beste RAW squat (zonder bandjes) 230, totaal 755 (nee, niet op wedstrijd maar dat doet er hier niet toe geloof ik).

sq raw 225, deadlift 270

Ah, cool.

Raw bench 190
Raw squat zou ook wel in de lijst komen, maar ik wacht wel op een wedstrijdresultaat in December =)

Terug
Naar boven