XXL Nutrition

Invloed op emoties door Tren

idd, heb t ook eens gehad... gevoel dat je moet flauw vallen, zweten als een otter en hoesten....

• Topic Starter Topic Starter
Ik moet wel zeggen dat een serieuze dosis tryptofaan me wel geen kwaad doet.

Maar ik prik heel vaak door een adertje, iemand tips om plekken te vinden waar geen adertjes zitten ? ook als het lijkt of er geen ader zit prik ik er toch in....

Karma voor goede tips.

Als ik in de winter met mijn tren begin moet ik dat gezeik niet telkens hebben :P

Maar ik prik heel vaak door een adertje, iemand tips om plekken te vinden waar geen adertjes zitten ? ook als het lijkt of er geen ader zit prik ik er toch in....

Karma voor goede tips.

Als ik in de winter met mijn tren begin moet ik dat gezeik niet telkens hebben :P

in mijn gat heb ik daar geen last van...

in de benen is de kans ook het grootste dacht ik.

Tren... ligt het nou aan mij of vinden meer mense dit aso klinken:D

dat ligt aan jou :D

klinkt herkenbaar allemaal, ben bezig met tren E op 400 en test op 300, week 7 nu
zweten in de slaap... 3 versch bedden zeiknat, dagelijks 1 a 3 kg vocht...
creatine en zout eten helpt geen knijt... vocht MOET er snachts uit, gyno ook, humeur als een jojo, soms kwaad worden zonder reden, of een domme reden
coïtuslust is gigantisch hoog wel maar dat zal de test zijn
kracht gains zitten wel goed, mooie massa aan het winnen zonder veel kilo's
al bij al vind ik het wel grappig, enkel het slapen is echt k*t, hele dagen moe zijn door geen slaap en ook ik heb honger dus eet ik me stampvol elke keer maar dan word ik zo misselijk dat ik in slaap val steeds

humeur heb ik eht geen last van op tren 600 mg EW
1 week last gehad van MAX puisten op de rug erna niet meer.
de 1e 6 weken max zweten, maar kan ook decombi zijn geweest met ecay..

en ja zet 90 % in mijn benen 50-50 prik ik wel is in een ader, t'is niet anders, niet ecvht problemen mee..

en ja als je in een ader zit met tren is niet FIJN gelukkig kwam ik erachter na ngeveer 0.5 tot een ml, ff bij komen opbed max drui op de borst , duurde 10 min toen de rest geinjecteerd.

moet wel zeggen na die x gaat hett zetten wel iets lastiger....echt wel een mind ****er zo hahaha

nu de laaste inject gezet, nu 6 weken bridge en dan weer knallen, en zeker TREN e weer bij

Wat zijn we toch ook beesten he. Ik wacht eigenlijk alleen nog op Dareal, die moet wat afgejankt hebben op 1000mg hehe!

heheeeh ik moet nog beginnen Pffff ik hoop niet dat het te erg gaat worden want ben echt HEEL licht ontvlambaar.

Maar volgens mij is het ook hoe je erzelf omgaat erop focussen dat je aan de gear zit en rustig ademhalen voordat je gaat reageren. Althans dat deed ik ook bij de test daar was ik ook iets opgefokter van.

heb op tren e gestaan op 400 ew, weinig sides gehad als alleen ****ing sterk geweest en wat meer zweten als normaal, me nachtrust was iets minder maar geen emotioneel niks.

ik was gewoon de man in de kuur tren/test voelde me sterk en beregeil en oh ja had moeite klaar te komen ook wel een leuke bijverschijnsel :D

Zijn benzodiazepinen (valium, seresta) voor de nacht, en een middel overdag (diazepam) tegen angst en spanning dan geen optie tijdens een kuur met tren erin?

Lijkt me dat als je geen goede nachtrust krijgt je trainingen en voeding er zwaar onder gaan lijden. Slaapgebrek is ook killer voor je stemming.

Of benzo's zo'n goed idee zijn weet ik niet.

Bij mij werkt 2 a 3 mg melatonine perfect bij onrustig slapen van Tren.

Wilde ook een kuurtje met Tren gaan doen, maar begin toch ff te twijfelen :P

De Tren enth eerst opstarten met 200mg per week en dan in 4weken opbouwen naar 400mg per week, zou dat helpen om te kijken of ik er tegen kan?

Pak dan acetaat, kickt sneller in en is dus ook sneller uitgewerkt mocht je er snel mee willen stoppen.
Begin op 75 mg EOD.

edit foutieve post

Klinkt als leuk spul...
:D

Je kunt overstappen op enanthaat maar het is niet ideaal ivm instabiele bloedwaarden.

Terug
Naar boven