Dressed Black
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 34
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx Mark, ja elke arm steeds een volledige set, dan een 10 tal seconden rust, gewoon om even op adem te komen en de andere arm.

Soms gaat het al eens mis ja...
Met de smilies probeer ik een beetje de "sfeer/context" aan te geven van die bewuste regel.
Dat omdat die "allochtonisch sprekende jonge gasten van DBB" geen leestekens snappen, en daardoor soms m'n berichten verkeerd lezen...
Dressed,
Ik mag er toch niet aan denken om naast m'n werk nog zo veel activiteiten te ontplooien...
Respect hoor!
En ja, die presses zij natuurlijk gewoon monsterlijk...![]()
wow jij doet echt wel veel, dik respect dat je dat nog kan op je 53ste(hopelijk doe ik je dat nog na). Dat verklaart ook wel waarom je echt zeeeer veel eet
![]()
Hehehe ja ben kwa karakter redelijk hevig en ik geef niet snel op. dus ik zie mezelf op 30 jaar nog niet uitgeteld in de zetel liggen met mijn sloffen en de krant.Inderdaad ik moet veel eten of ik red het niet.
Ach, als jij tot je vijftigste goed in training blijft en je lichaam verzorgt dan doe jij dat ook hoor. Maar de grootste reden dat ouder wordende mannen afzwakken zit hem vooral in de geest denk ik, ik zie hier soms posts van mannen van in de 30 die zeggen dat ze wat moeten minderen omdat ze wat ouder worden. Jongen, jongen toch denk ik dan...

Vandaag in de sportschool gesproken met iemand die ik ken van vroeger, en net zo oud is als ik.
Voor hem hoefde het allemaal niet meer zo, dat zware trainen.
Hij deed vroeger wel eens een kuurtje, en had op een gegeven moment dus ook armen van 50cm enzo.
Nu freewheelt hij een beetje 3x/week op een laag niveau.
Ik heb er wel begrip voor, maar dan zou ik denk ik maar niets meer doen...
Waar haal je dan de motivatie vandaan vraag ikme af...
Als je er geen uitdaging meer in ziet!
Misschien is het ook niet helemaal wat sommige oudere jongeren echt denken, en meer een front uit zelfbescherming.
Ik he zelf toch iedere keer wel voor mezelf een uitdaging nodig.
Al is het maar een rep meer dan ik al eens heb gedaan, of de training eens wat sneller doen ofzo...
Maar helemaal zonder duidelijke motivatie...?
Nee, dat lijkt me niks!
Hij verdacht me r trouwens van dat ik "in de kuur" was, omdat ik Hammer Curls met 40kg deed!
Eigenlijk zijn dat Hummer curls hoor, maar dat is in de loop van de tijd verbasterd naar Hammer...
Wat een compliment!![]()

t*ring, INSANE!
Wat een db shoulder press! Dikke respect
Wat is je MP press 1 rm?
Vandaag in de sportschool gesproken met iemand die ik ken van vroeger, en net zo oud is als ik.
Voor hem hoefde het allemaal niet meer zo, dat zware trainen.
Hij deed vroeger wel eens een kuurtje, en had op een gegeven moment dus ook armen van 50cm enzo.
Nu freewheelt hij een beetje 3x/week op een laag niveau.
Ik heb er wel begrip voor, maar dan zou ik denk ik maar niets meer doen...
Waar haal je dan de motivatie vandaan vraag ikme af...
Als je er geen uitdaging meer in ziet!
Misschien is het ook niet helemaal wat sommige oudere jongeren echt denken, en meer een front uit zelfbescherming.
Ik he zelf toch iedere keer wel voor mezelf een uitdaging nodig.
Al is het maar een rep meer dan ik al eens heb gedaan, of de training eens wat sneller doen ofzo...
Maar helemaal zonder duidelijke motivatie...?
Nee, dat lijkt me niks!
Hij verdacht me r trouwens van dat ik "in de kuur" was, omdat ik Hammer Curls met 40kg deed!
Eigenlijk zijn dat Hummer curls hoor, maar dat is in de loop van de tijd verbasterd naar Hammer...
Wat een compliment!![]()

40kg Hammer Curls is vrij insane hoor Hummer!
Lekkere training Dressed Black!![]()
Thnx bro, Military Press is nu 115 kg x 4 (zittend), verder weet ik het niet.
Lachen met jou die 1 arm db press. Zullen we die vanaf nu maar gewoon Dressed Black press noemen
Wat een gewicht man. Doen heel wat TV-STM je niet na.
SUPERRR.
Thnx Dumba, maar niet overdrijven he als ik die strongmen op tv bezig zie dan valt mijn mond open.