dumba
Huge Freak
- Waardering
- 385
Ik zou je wel eens op een paar onderdelen willen zien om eens te kijken of dat je ligt. Odd haugen doet ook nog mee en die is 58.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik zou je wel eens op een paar onderdelen willen zien om eens te kijken of dat je ligt. Odd haugen doet ook nog mee en die is 58.![]()
(serieus werkelijk ongelofelijk wat sommige tillen!)

Ik zou je wel eens op een paar onderdelen willen zien om eens te kijken of dat je ligt. Odd haugen doet ook nog mee en die is 58.![]()
Tsja Dressed, ik moet er nog steeds aan wennen als mensen het bijvoorbeeld over een klauwhamer hebben...
Ik wist echt niet beter dan dat dat een klauwhummer is, maar het zal zoals zo vaak wel aan mij liggen...
Wat je One arm dumbbell presses betreft...
Lang geleden deden de strongmen die oefening ook voor reps.
Eén keer gebruikten ze een gewicht van 40kg hiervoor.
De volgense dag hebben we dat op mijn werk eens nagedaan met een gewicht om verblaasslangen op hun plek te houden.
Die wogen 42-43kg, en ik was toen in staat zo'n ding 19x boven mijn hoofd te stoten.
Ik was toen dacht ik behoorlijk goed bezig, maar wat jij hier allmaal neerschrijft is gewoon bijna onmenselijk sterk!
De reacties op je log moeten toch wel een heerlijke egotrip zijn om te lezen.
Van mijn kant niets dan respect, joe BEESTE!![]()
Ja ja wat doet die man ook allemaal nog, om maar 1 voorbeeld te noemen:
wijnvat deadliften 410 kg.
Laat ons zeggen dat deze man nog wel een paar keer sterker is als ik.

Ik bedoelde ook niet op wereldniveau meedraaien, maar gewoon een keer een klein wedstrijdje meepakken in Belgie.![]()
Tsja Dressed, ik moet er nog steeds aan wennen als mensen het bijvoorbeeld over een klauwhamer hebben...
Ik wist echt niet beter dan dat dat een klauwhummer is, maar het zal zoals zo vaak wel aan mij liggen...
Wat je One arm dumbbell presses betreft...
Lang geleden deden de strongmen die oefening ook voor reps.
Eén keer gebruikten ze een gewicht van 40kg hiervoor.
De volgense dag hebben we dat op mijn werk eens nagedaan met een gewicht om verblaasslangen op hun plek te houden.
Die wogen 42-43kg, en ik was toen in staat zo'n ding 19x boven mijn hoofd te stoten.
Ik was toen dacht ik behoorlijk goed bezig, maar wat jij hier allmaal neerschrijft is gewoon bijna onmenselijk sterk!
De reacties op je log moeten toch wel een heerlijke egotrip zijn om te lezen.
Van mijn kant niets dan respect, joe BEESTE!![]()
Ik zit er zelfs al over te denken te gaan liegen in m'n log!Ik was eigenlijk met mijn vorige log gestopt om dat egotrippen te vermijden, maar uiteindelijk dacht ik dan what the ****.
Maar inderdaad het doet een mens goed he!

Ik zit er zelfs al over te denken te gaan liegen in m'n log!![]()

Ik zou jou wel eens op een wedstrijd willen zien dumba!Ik zou je wel eens op een paar onderdelen willen zien om eens te kijken of dat je ligt. Odd haugen doet ook nog mee en die is 58.![]()

Ik zou jou wel eens op een wedstrijd zien dumba!
Inschrijven en ook komen.........
Dressed op een Storngman wedstrijd? Volgens mij kan hij best heel hoog scoren op een aantal onderdelen. Zoals die ballen optillen en zo.
Ik zou jou wel eens op een wedstrijd willen zien dumba!
Inschrijven en komen....
Dressed op een Strongman wedstrijd? Volgens mij kan hij heel hoog scoren op een aantal onderdelen. Zoals die ballen optillen en zo. Moet hij alleen wel gaan oefenen en zo. Ach weet je wat laat dressed maar gewoon brute compound trainingen posten dat motiveert mij ook weer.
En s`weekends zijn pilsje pakken met zijn jongere kippetje
![]()

Ik heb al zo'n 20 STM-wedstrijden gedraaid en heel wat gasten verslagen die 20-80kg zwaarder als mij waren op verschillende onderdelen. Wheelflip, timberwalk,steenstoten,etc.
Ik hoef wat dat betreft niets meer te bewijzen...en ik til heel wat mensen er met 1 hand er nog wel uit.![]()

Verandering van spijs doet eten
How about some Primo of tren ipv Diana erbij? Als je er dan toch iets wil bijdoen. Blijf je ook hard van en je
wordt ook wat sterker weer. Niet dat je het nog nodig zou hebben maar toch![]()
Dat laat ik aan de jeugd over dumba, mijn oudste zoon traint (zoals je al weet) voor strongman, hij gaat records breken dat garandeer ik je!
Train je samen met je zoon? Lijkt me een deadly combination dan.