Fitness Seller

Irish Heart Log

Ik zou je wel eens op een paar onderdelen willen zien om eens te kijken of dat je ligt. Odd haugen doet ook nog mee en die is 58.:D;)

Als ik stronglifters zie dan sta ik ook te kijken me ogen ver uit me oogkassen hoor. ;) (serieus werkelijk ongelofelijk wat sommige tillen!)

Tsja Dressed, ik moet er nog steeds aan wennen als mensen het bijvoorbeeld over een klauwhamer hebben...
Ik wist echt niet beter dan dat dat een klauwhummer is, maar het zal zoals zo vaak wel aan mij liggen... :rolleyes:

Wat je One arm dumbbell presses betreft...
Lang geleden deden de strongmen die oefening ook voor reps.
Eén keer gebruikten ze een gewicht van 40kg hiervoor.
De volgense dag hebben we dat op mijn werk eens nagedaan met een gewicht om verblaasslangen op hun plek te houden.
Die wogen 42-43kg, en ik was toen in staat zo'n ding 19x boven mijn hoofd te stoten.
Ik was toen dacht ik behoorlijk goed bezig, maar wat jij hier allmaal neerschrijft is gewoon bijna onmenselijk sterk! :eek:
De reacties op je log moeten toch wel een heerlijke egotrip zijn om te lezen.
Van mijn kant niets dan respect, joe BEESTE! :bow:

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou je wel eens op een paar onderdelen willen zien om eens te kijken of dat je ligt. Odd haugen doet ook nog mee en die is 58.:D;)

Ja ja wat doet die man ook allemaal nog, om maar 1 voorbeeld te noemen:
wijnvat deadliften 410 kg.
Laat ons zeggen dat deze man nog wel een paar keer sterker is als ik.

Tsja Dressed, ik moet er nog steeds aan wennen als mensen het bijvoorbeeld over een klauwhamer hebben...
Ik wist echt niet beter dan dat dat een klauwhummer is, maar het zal zoals zo vaak wel aan mij liggen... :rolleyes:

De volgense dag hebben we dat op mijn werk eens nagedaan met een gewicht om verblaasslangen op hun plek te houden.
Die wogen 42-43kg, en ik was toen in staat zo'n ding 19x boven mijn hoofd te stoten.
Ik was toen dacht ik behoorlijk goed bezig, maar wat jij hier allmaal neerschrijft is gewoon bijna onmenselijk sterk! :eek:

Als jij 43 kg 19 keer heft dan zal jij ongeveer evenveel kunnen hoor.

Ja ja wat doet die man ook allemaal nog, om maar 1 voorbeeld te noemen:
wijnvat deadliften 410 kg.
Laat ons zeggen dat deze man nog wel een paar keer sterker is als ik.

Ik bedoelde ook niet op wereldniveau meedraaien, maar gewoon een keer een klein wedstrijdje meepakken in Belgie.;)

Ik bedoelde ook niet op wereldniveau meedraaien, maar gewoon een keer een klein wedstrijdje meepakken in Belgie.;)

Dat laat ik aan de jeugd over dumba, mijn oudste zoon traint (zoals je al weet) voor strongman, hij gaat records breken dat garandeer ik je!

Ik was eigenlijk met mijn vorige log gestopt om dat egotrippen te vermijden, maar uiteindelijk dacht ik dan what the ****.
Maar inderdaad het doet een mens goed he!

Ik zou jou wel eens op een wedstrijd willen zien dumba!:roflol:
Inschrijven en komen....

Dressed op een Strongman wedstrijd? Volgens mij kan hij heel hoog scoren op een aantal onderdelen. Zoals die ballen optillen en zo. Moet hij alleen wel gaan oefenen en zo. Ach weet je wat laat dressed maar gewoon brute compound trainingen posten dat motiveert mij ook weer.
En s`weekends zijn pilsje pakken met zijn jongere kippetje

:zuip::bierbang:

Ik zou jou wel eens op een wedstrijd zien dumba!:roflol:
Inschrijven en ook komen.........

Dressed op een Storngman wedstrijd? Volgens mij kan hij best heel hoog scoren op een aantal onderdelen. Zoals die ballen optillen en zo.

Ik heb eens een paar zaken geprobeerd die mijn zoon doet, zoals met zware zakken snel lopen. Dat valt dus echt tegen, neen neen geef mij mijn training maar hoor!
Die strongman wedstrijden mogen niet onderschat worden weet ik wel zeker.

Ik zou jou wel eens op een wedstrijd willen zien dumba!:roflol:
Inschrijven en komen....

Dressed op een Strongman wedstrijd? Volgens mij kan hij heel hoog scoren op een aantal onderdelen. Zoals die ballen optillen en zo. Moet hij alleen wel gaan oefenen en zo. Ach weet je wat laat dressed maar gewoon brute compound trainingen posten dat motiveert mij ook weer.
En s`weekends zijn pilsje pakken met zijn jongere kippetje

:zuip::bierbang:

Ik heb al zo'n 20 STM-wedstrijden gedraaid en heel wat gasten verslagen die 20-80kg zwaarder als mij waren op verschillende onderdelen. Wheelflip, timberwalk,steenstoten,etc.
Ik hoef wat dat betreft niets meer te bewijzen...en ik til heel wat mensen er met 1 hand er nog wel uit.;)
Maar je zou imho een goede kans maken en met jouw genen in zijn bloed zal je zoon het zeker goed gaan doen.:D

Ik heb al zo'n 20 STM-wedstrijden gedraaid en heel wat gasten verslagen die 20-80kg zwaarder als mij waren op verschillende onderdelen. Wheelflip, timberwalk,steenstoten,etc.
Ik hoef wat dat betreft niets meer te bewijzen...en ik til heel wat mensen er met 1 hand er nog wel uit.;)

Jij bent ook een beest!ratpower:D

images.jpg

4x 115kg seated MP... hmmm, Paljas' got a long way to go! Wat dat oud worden betreft, een lam excuus idd om gewoon te zeggen ik word al oud dus ik moet maar gas terugnemen. Zolang je lichaam het toestaat, wat let je? Maar er kan wel een punt komen dat je lichaam het niet meer toelaat, of je er niet genoeg tijd voor hebt om nog progressie te maken. Dan vind ik het een groot man die met de tijd die hij heeft er nog het meeste uit weet te halen, en dat kan betekenen: minder tillen dan voorheen. Dat vind ik een van de moeilijkste dingen om me overheen te zetten, je wilt toch terug waar je gebleven was.

Even een update over mijn fysiek, momenteel weeg ik 114 kg en mijn vetpercentage moet laag zijn want ik sta zo hard als steen. De hoge dosissen test in combinatie met proviron bezorgen mij harde massa. Ik weet wel dat als ik dianabol moest toevoegen dat ik binnen een maand 130 kg weeg, maar het zou ten koste zijn van mijn harde fysiek want dia houdt teveel water vast. Het is een beetje kiezen in het leven, dia pakken en nog stukken sterker worden maar ten koste van mijn harde fysiek of het zo laten. Ik kies toch liever voor een hard lichaam waar alle aders zichtbaar zijn, dan maar iets minder sterk en zwaar.
Vandaag is rustdag en morgen vlieg ik er in met rugtraining, het zal een speciale training worden om dat ik te kort geleden rack pulls en bent overs gedaan heb, ik ga een volledige training besteden aan lat pulls to the front, is eens iets anders!

Verandering van spijs doet eten ;)

How about some Primo of tren ipv Diana erbij? Als je er dan toch iets wil bijdoen. Blijf je ook hard van en je
wordt ook wat sterker weer. Niet dat je het nog nodig zou hebben maar toch :p

Laatst bewerkt:
Verandering van spijs doet eten ;)

How about some Primo of tren ipv Diana erbij? Als je er dan toch iets wil bijdoen. Blijf je ook hard van en je
wordt ook wat sterker weer. Niet dat je het nog nodig zou hebben maar toch :p

Ja inderdaad geen slechte raad, primo vindt ik een beetje te zwak werkend (ik heb het vroeger gebruikt) en tren heb ik geen ervaring mee, ik ga mij daar eens over inlezen. In juni of zo zou ik dan voor een tiental weken iets erbij nemen, mijn eerste keuze zou uiteraard deca zijn maar heb daar eens een vervelende ervaring mee gehad in verband met deca d*ck wat maanden aansleepte. Ook een optie zou stanozolol kunnen zijn maar die zijn op waterbasis en dus pijnlijke injecties, misschien is tren een optie ja, ik ga daar over nadenken, bedankt voor de goede inbreng Rob.

Terug
Naar boven