AndroidHealthClinic

Irish Heart Log

250 was kansloos, misschien als ik hem wat vroeger zou doen dat het wat beter zou gaan, maar ik vermoed dat ik hem voorlopig nog niet kan volbrengen.
? De 250 was toch 1x gelukt? Maar de 255 bij lange na niet, dus ik was benieuwd hoeveel moeite je had met die 250!

potverdomme wat een brutale deadlifts!

Daar is seagal jaloers op:D

Weer een vroege training:

Lat pulls to the front:

3 warm up sets en dan:

1e werkset: 135 kg x 11.

2e werkset: 135 kg x 9.

3e werkset: 135 kg x 7.

Toch maar wat deads want die lat pulls hangen mij al de keel uit:

1e warm up: 100 x 10.

2e warm up: 150 x 5.

3e warm up: 180 x 2.

4e warm up: 200 x 1.

1e werkset: 230 x 4.

2e werkset: 240 x 1.

3e werkset: 250 x 1.

4e werkset: 255 x 0 Hopeloze fail, kreeg het gewicht maar eventjes van de grond.

5e werkset: 220 x 4.

6e werkset: 210 x 5.

7e werkset: 200 x 5.

8e werkset: 190 x 6.

9e werkset: 150 x 10.

10e werkset: 100 x 16.

11e werkset: 80 x 15.

Totale trainingsduur was 46 minuten.

Ik moet zeggen dat ik het nu echt wel gevonden heb, deze manier van trainen bevalt mij het beste, helaas moet ik binnen een week of twee weer bridgen en dan is de pret weer over voor een aantal weken.

Zieke Deadlift kerel!:D

Jammer van die fail, maarja.. 250kg is toch ook wel iets om behoorlijk trots op te kunnen zijn lijkt mij zo;)

Ik ga over een tijdje toch echt wel op jouw manier trainen:D Schijnt toch wel te werken éh?:P

Heb je altijd zo getraind?

Trouwens.. als je jaar in jaar uit kuurt.. dan zul je wel echt heeeele kleine balletjes hebben of niet?:D

• Topic Starter Topic Starter
Thnx Mark, neen hoor ik train nog maar wat meer dan 4 maanden echt zuiver specifiek voor krachttraining. Heb wat verschillende zaken getest en ben tot de conclusie gekomen dat dit het beste werkt voor mij.
Tja mijn ballen Mark, het vreemde is dat ik hier nooit geen last van heb gehad (denk ik). Je begrijpt dat ik na 35 jaar gebruik misschien helemaal het verschil niet meer weet, misschien zijn ze wel gekrompen maar weet ik het gewoon niet:D De coïtusuele partners die ik gehad hebben er nog nooit wat van gezegd, ik zal het eens aan mijn vriendin vragen.
Nu ik er over nadenk moeten ze haast wel wat gekrompen zijn want mijn eigen test productie ligt stil dus...Ik ga meteen eens kijken, je doet me wel schrikken zeg, dadelijk durf ik mijn broek niet meer uit doen bij de vrouwen:o;):D

Hahahahaha.. Ach jewel joh! Je doet met je ballen verder toch niet veel.. Ja of je moet een fan zijn van tea-baggen maar goed:D

Meen je dat nou echt? 35 jaar Non-stop kuren?:eek: Daaaamnn.. en nooit veel last van sides?

Hahahahaha.. Ach jewel joh! Je doet met je ballen verder toch niet veel.. Ja of je moet een fan zijn van tea-baggen maar goed:D

Meen je dat nou echt? 35 jaar Non-stop kuren?:eek: Daaaamnn.. en nooit veel last van sides?

Nooit veel last gehad van sides, behalve jaren geleden bij deca gebruik eens een paar maanden impotent geweest, dat was even schrikken:eek: maar voor de rest zijn de sides te verwaarlozen geweest.
Ik denk dat ik nu het enige log heb waarin de TS een verhandeling over zijn ballen gegeven heeft:p

Ben benieuwd naar je fysiek man. Ga je een keer foto s posten?

Want na al die jaren trainen, eiwitten, deca d**ks, test E, brutale weights:D
Moet je toch wel iets moois hebben kunnen bouwen!

Ben benieuwd naar je fysiek man. Ga je een keer foto s posten?

Want na al die jaren trainen, eiwitten, deca d**ks, test E, brutale weights:D
Moet je toch wel iets moois hebben kunnen bouwen!

Ik denk wel dat ik iets opgebouwd heb ja maar zie echt het nut van foto's niet in, heb trouwens niet eens een digitale camera.
Ik ben niet de man die met weinig kleren aan op de foto gaat staan en dat laat zien aan de wereld (of tenminste het DBB forum). Misschien dat ik ooit van gedacht verander, who knows!

Ik denk wel dat ik iets opgebouwd heb ja maar zie echt het nut van foto's niet in, heb trouwens niet eens een digitale camera.
Ik ben niet de man die met weinig kleren aan op de foto gaat staan en dat laat zien aan de wereld (of tenminste het DBB forum). Misschien dat ik ooit van gedacht verander, who knows!

Jammer, maar volkomen begrijpbaar!

Thnx Mark, neen hoor ik train nog maar wat meer dan 4 maanden echt zuiver specifiek voor krachttraining. Heb wat verschillende zaken getest en ben tot de conclusie gekomen dat dit het beste werkt voor mij.
Tja mijn ballen Mark, het vreemde is dat ik hier nooit geen last van heb gehad (denk ik). Je begrijpt dat ik na 35 jaar gebruik misschien helemaal het verschil niet meer weet, misschien zijn ze wel gekrompen maar weet ik het gewoon niet:D De coïtusuele partners die ik gehad hebben er nog nooit wat van gezegd, ik zal het eens aan mijn vriendin vragen.
Nu ik er over nadenk moeten ze haast wel wat gekrompen zijn want mijn eigen test productie ligt stil dus...Ik ga meteen eens kijken, je doet me wel schrikken zeg, dadelijk durf ik mijn broek niet meer uit doen bij de vrouwen:o;):D

Iedereen weet toch dat je ballen groeien door hard te trainen ;)
Dus wees maar niet bang

Wil je iets een keertje doen als experiment..;)
Draai je opbouw om!

Dus in plaats van:
3 warm up sets en dan:
1e werkset: 1?? kg x 3-5
2e werkset: 1?? kg x 5-8
3e werkset: 1?? kg x 8-12

1e werkset: 2?? x 1.
2e werkset: 2?? x 1-3.
3e werkset: 2?? x 3-5.

Enz. Wel die warming up houden!

Inderdaad Impo, ik snap waar je naar toe wilt, lijkt mij een heel goede tip die ik ga toepassen. Bedankt voor je inbreng!

Incline Benchen:

Warm up 1: 80 x 10.
Warm up 2: 100 x 5.
Warm up 3: 120 x 2.
Warm up 4: 130 x 1.
Warm up 5: 140 x 1.
Warm up 6: 155 x 1.

1e werkset: 175 x 1. PR.
2e werkset: 177,5 x 1. PR.
3e werkset: 160 x 5.
4e werkset: 150 x 7.
5e werkset: 140 x 8.
6e werkset: 130 x 9.
7e werkset: 130 x 7.
8e werkset: 130 x 5.
9e werkset: 100 x 12.
10e werkset: 80 x 14.
11e werkset: 60 x 19.

Ja ja de tip die Impo mij gaf heeft mij een verbetering van 7,5 kg in mijn 1 rm opgeleverd. Een zeer geslaagde training dus. met 2 sets zuiver voor de power (1 rep), 8 sets voor hypertrofie (5-14) en nog een laatste killer setje van 19 reps.
Bank stond op stand 1, dus bijna plat.
Volgende week is mijn laatste week voor ik moet bridgen, dus ik verwacht deze periode af te sluiten met een 1 rm van 180, wat zeker moet lukken. Dan moet ik rekening houden met een verlies van 5-7,5 kg op deze 1 rm, waarna ik weer kan vlammen.

[/FONT]

Damn lekker hoor 7,5kg erbai!

Dat ging prima dan!
Gefeliciteerd, grote sprong kerel.

Begijn je al zenuwachtig te worden voor het 'bridgen', kan me herinneren dat je het een noodzakelijke maar vervelende periode vindt van ongeveer 4 weken?

Thnx Impo, ja dat bridgen daar ga ik van door het lint he, zelfs op die korte 4 weken voel je de krachten en vooral de geestelijke kracht verminderen en dat is heel ambetant. In die 4 weken ben ik ook heel zenuwachtig en lichtgeraakt, ik voel mij daar heel rot bij. Daaraan zie je natuurlijk goed dat de AS geestelijk verslavend werkt he, want de producten werken door voor 3 weken (zelfs in de bridge) en dus kan je daar fysiek eigenlijk maar 1 week echt last van hebben, maar het zit hem allemaal in de geest he, ik heb minder eetlust, geen enkele zin om te trainen en ga zo maar door.

Een brutale bankdruktraining Dressed! :thumb:
Ik kan me haast niet voorstellen dat ik dat ook ooit heb gedaan, in m'n jeugd...
Nee onzin, ik was ergens in m'n 20's toen m'n top op 180 was... (het gaat me nu zo slecht af...)
Jij doet dit gewoon op 53 jarige leeftijd!
Klasse hoor!
Heavy fuel of niet, je moet het toch maar doen.

En dan zo veel sets met die grote gewichten! :eek: :thumb:

Hoe breed pak jij de halter?
Ik heb altijd net mijn pinken binnen de ringen.

Maar Impo heeft je toch niets nieuws verteld, of wel..?
Er zijn zo veel verschillende manieren van trainen.

Terug
Naar boven