MuscleMeat

Irish Heart Log

Inderdaad Hum, ik ben niet zo sterk op de lat pull (en chinnen bijvoorbeeld kan ik helemaal niet), dit komt door mijn chronische blessures aan de voorarmen en mijn tenniselleboog. We moeten allemaal roeien met de riemen die we hebben!
Je hebt gelijk (en Mino ook trouwens) als je zegt dat ik teveel werksets gedaan heb voor die fail, moest ik het wat rustiger opbouwen zou het misschien wel lukken.
Je moet zo oppassen éh, met blessures... :rolleyes:
Ben benieuwd naar de volgende training waarin je nog eens gaat maxen op de deadlift.
Cheers mate! (of is dat "te" Engels..? :D )

Bridgen dat klinkt saai en in bejaardenhuis zitten.
Maar in jou geval iets anders :)

Dat is de keerzijde van de medaille waar jij mij al voor gewaarschuwd hebt bro.Dan is het de kunst juist om gewoon keihard door te blijven trainen! Maar dat weet jij als geen ander........

****ing 250 KG DL 1x!
Lekker weer hoor Dressed. Mooie workout je zal wel lekker moe zijn na DL. Het is slopend....

dre.jpg

2.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Thnx sarge en inderdaad dat bridgen is een noodzakelijk kwaad, doe ik het niet dan blijf ik op hetzelfde niveau hangen wegens gewenning van het lichaam. Voordeel is dat het maar 4 weken zijn he, verliezen kan niet en niet vergeten ik blijf altijd nog on he, weliswaar met een veel mindere dosis maar toch genoeg to keep the gains.

Ok bro!

Volgende keer gaan we misschien samen bridgen?:D

volgende.jpg

Bridgen dat klinkt saai en in bejaardenhuis zitten.
Maar in jou geval iets anders :)
2.jpg
Dat is de keerzijde van de medaille waar jij mij al voor gewaarschuwd hebt bro.Dan is het de kunst juist om gewoon keihard door te blijven trainen! Maar dat weet jij als geen ander........

****ing 250 KG DL 1x!
Lekker weer hoor Dressed. Mooie workout je zal wel lekker moe zijn na DL. Het is slopend....
dre.jpg

AS verbroederd zie ik. Lotgenoten. :o

Ok bro!

Volgende keer gaan we misschien samen bridgen?:D

volgende.jpg

Ben je ook van plan om steeds on te blijven? Dat wil zeggen 8 weken hoog in dosis en 4 weken met veel mindere dosis?
Kijk bij mij heeft het op al die jaren niets naar de kloten geholpen, ik heb ondertussen 5 kinderen gemaakt en ben in zeer goede gezondheid, maar ik kan niet met zekerheid zeggen of iedereen er zo gemakkelijk van af komt natuurlijk.
Ik zal wel nooit meer off kunnen gaan, want ik denk niet dat mijn eigen testosteron ooit nog gang op komt, maar dat is in principe niet erg omdat ik zelfs bij gedwongen stoppen met de sport aan een wekelijkse dosis van 250 mg test genoeg zou hebben om een kwalitatief goed leven te blijven leiden.
De beslissing om steeds on te blijven moet toch goed doordacht worden hoor!

Ik had er nooit eerder van gehoord iemand die constant on is. Maar jij hebt super genen waarschijnlijk dat het je zo goed bevalt en verder gezond door het leven kan gaan. Prijs je gelukkig kerel.

Weer een vroege training:

Lat pulls to the front:
3 warm up sets en dan:
1e werkset: 135 kg x 11.
2e werkset: 135 kg x 9.
3e werkset: 135 kg x 7.

Toch maar wat deads want die lat pulls hangen mij al de keel uit:
1e warm up: 100 x 10.
2e warm up: 150 x 5.
3e warm up: 180 x 2.
4e warm up: 200 x 1.

1e werkset: 230 x 4.
2e werkset: 240 x 1.
3e werkset: 250 x 1.
4e werkset: 255 x 0 Hopeloze fail, kreeg het gewicht maar eventjes van de grond.
5e werkset: 220 x 4.
6e werkset: 210 x 5.
7e werkset: 200 x 5.
8e werkset: 190 x 6.
9e werkset: 150 x 10.
10e werkset: 100 x 16.
11e werkset: 80 x 15.

Totale trainingsduur was 46 minuten.
Ik moet zeggen dat ik het nu echt wel gevonden heb, deze manier van trainen bevalt mij het beste, helaas moet ik binnen een week of twee weer bridgen en dan is de pret weer over voor een aantal weken.

het ziet zo eenvoudig uit db , alleen maar latpullen en deadliften , maar elke keer zie ik weer een overweldigend aantal sets en kilo's , en dan moet ik weer denken - er is nog een lange weg te gaan al zal de vergelijking nooit op gaan

en ook jij mag wel eens failen;)

het ziet zo eenvoudig uit db , alleen maar latpullen en deadliften , maar elke keer zie ik weer een overweldigend aantal sets en kilo's , en dan moet ik weer denken - er is nog een lange weg te gaan al zal de vergelijking nooit op gaan

en ook jij mag wel eens failen;)

Thnx Grote, troost je ik zal nog veel failen!

Verdomme man, 255kg! Hoe lang was je aan het sjouwen met de gewichten om ze weer terug op hun plaats te leggen/hangen :D

Ben je ook van plan om steeds on te blijven? Dat wil zeggen 8 weken hoog in dosis en 4 weken met veel mindere dosis?
Kijk bij mij heeft het op al die jaren niets naar de kloten geholpen, ik heb ondertussen 5 kinderen gemaakt en ben in zeer goede gezondheid, maar ik kan niet met zekerheid zeggen of iedereen er zo gemakkelijk van af komt natuurlijk.
Ik zal wel nooit meer off kunnen gaan, want ik denk niet dat mijn eigen testosteron ooit nog gang op komt, maar dat is in principe niet erg omdat ik zelfs bij gedwongen stoppen met de sport aan een wekelijkse dosis van 250 mg test genoeg zou hebben om een kwalitatief goed leven te blijven leiden.De beslissing om steeds on te blijven moet toch goed doordacht worden hoor!

No bro voor mijn niet. Gewoon een kuur pakken en daarna in een diep vallen en keihard blijven trainen. Jij hebt echt monstergenen bro!

No bro voor mijn niet. Gewoon een kuur pakken en daarna in een diep vallen en keihard blijven trainen. Jij hebt echt monstergenen bro!
Zo diep zal je wel niet vallen ;) en als het wel zo is vangen wij je wel op :p

Bro monstertraining en wat een ziek volume man :o
Spijtig van die fail op 255kg die pak je volgende keer zeker

Zo diep zal je wel niet vallen ;) en als het wel zo is vangen wij je wel op :p

Bro monstertraining en wat een ziek volume man :o
Spijtig van die fail op 255kg die pak je volgende keer zeker

Thnx bro, zal nog wel even duren want ik ga weer wat rack pulls doen, maar uiteindelijk komt dat wel goed!

Volgende x geen 3 reps op 230 maar 1 en je pakt die 255 makkelijk!!!

Terug
Naar boven