- Waardering
- 1.504
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Ik heb na m'n laatste squats sessie 5 dagen nodig gehad om te herstellen...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb na m'n laatste squats sessie 5 dagen nodig gehad om te herstellen...

Ik heb na m'n laatste squats sessie 5 dagen nodig gehad om te herstellen...![]()
Ik begon me al ongerust te maken, tot ik in een blad (Muscle & Fitness of Flex waarschijnlijk...) las dat je lichaam na een zware training een week nodig heeft om bij te komen.Zou bij mij ook zo zijn hoor moest ik niets hebben dat de recuperatie versnelt.

Lekker bezig man, nog een weekje en dan kun je weer knallen?
Hoe lang doe je die bridge dan?
En met welk doel vooral?
Misschien wat laat maar damn dat is een helse training voor je schouders!
Lord have mercy!![]()
De bridge is ongeveer 4 weken en heeft tot doel om het lichaam terug een beetje klaar te maken voor de hogere dosissen. Altijd met hoge dosissen lukt op de duur niet meer, dus moet je af en toe bridgen, ongeveer 8 weken heavy en 4 weken bridge en zo altijd maar verder.
Heavy man.
The darkside is levensgevaarlijk he Dressed?Ik heb sterk het idee dat jij een beetje gevangen zit daardoor in je eigen lichaam na al die jaren van gebruik.Wellicht dat je het de kleintjes kan afraden op dit forum want velen zien jou toch als een soort voorbeeld. Komt omdat de meeste alleen naar krachtstatus kijken.
Ik ben blij dat je tot inkeer bent gekomen.Heavy shit.
Een soort van afkicken om het effect te blijven voelen dus.
The darkside is levensgevaarlijk he Dressed? Ik heb sterk het idee dat jij een beetje gevangen zit daardoor in je eigen lichaam na al die jaren van gebruik.Wellicht dat je het de kleintjes kan afraden op dit forum want velen zien jou toch als een soort voorbeeld(e-vader)figuur. Komt omdat de meeste alleen naar krachtstatus kijken.
Er zitten op deze sectie ook veel jongere kinderen kom ik de laatste tijd steeds meer achter.
Ik ben niet tot inkeer gekomen. Voorlopig alleen.
Raad het alleen iedereen af! Dressed black is een voorbeeld voor velen. Alleen ik hoop dat jongere mensen van DBB er door heen kunnen kijken en begrijpen dat hij een lucky bastard is. Dat het met een hele boel mensen met overmatig gebruik heel anders is afgelopen