Fitness Seller

Irish Heart Log

Zou bij mij ook zo zijn hoor moest ik niets hebben dat de recuperatie versnelt.
Ik begon me al ongerust te maken, tot ik in een blad (Muscle & Fitness of Flex waarschijnlijk...) las dat je lichaam na een zware training een week nodig heeft om bij te komen.
Dus, all's not lost voor een ouwe vent! ;)

Lekker bezig man, nog een weekje en dan kun je weer knallen?

Misschien wat laat maar damn dat is een helse training voor je schouders! :eek:
Lord have mercy! :D

• Topic Starter Topic Starter
Hoe lang doe je die bridge dan?
En met welk doel vooral?

De bridge is ongeveer 4 weken en heeft tot doel om het lichaam terug een beetje klaar te maken voor de hogere dosissen. Altijd met hoge dosissen lukt op de duur niet meer, dus moet je af en toe bridgen, ongeveer 8 weken heavy en 4 weken bridge en zo altijd maar verder.

De bridge is ongeveer 4 weken en heeft tot doel om het lichaam terug een beetje klaar te maken voor de hogere dosissen. Altijd met hoge dosissen lukt op de duur niet meer, dus moet je af en toe bridgen, ongeveer 8 weken heavy en 4 weken bridge en zo altijd maar verder.

yo.

Heavy shit.

Een soort van afkicken om het effect te blijven voelen dus.
The darkside is levensgevaarlijk he Dressed? Ik heb sterk het idee dat jij een beetje gevangen zit daardoor in je eigen lichaam na al die jaren van gebruik.Wellicht dat je het de kleintjes kan afraden op dit forum want velen zien jou toch als een soort voorbeeld(e-vader)figuur. Komt omdat de meeste alleen naar krachtstatus kijken.
Er zitten op deze sectie ook veel jongere kinderen kom ik de laatste tijd steeds meer achter.

Heavy man.
The darkside is levensgevaarlijk he Dressed?Ik heb sterk het idee dat jij een beetje gevangen zit daardoor in je eigen lichaam na al die jaren van gebruik.Wellicht dat je het de kleintjes kan afraden op dit forum want velen zien jou toch als een soort voorbeeld. Komt omdat de meeste alleen naar krachtstatus kijken.

Ja ik denk ook wel dat ik 'gevangen' zit in het gebruik, stoppen is geen optie meer voor mij. Maar...ik voel mij daar persoonlijk goed bij en op mijn leeftijd is het ook minder erg dan als je nog piepjong bent. Ik heb al dikwijls vermeld dat ik geluk heb gehad in het leven wat gebruiken betreft, maar dat ik niemand zou aanraden om eenzelfde risico te pakken, want het zou wel eens helemaal anders kunnen uitdraaien. Als je gebruikt neem je een risico, punt! Het is dan aan iedereen persoonlijk om uit te maken of hij dat risico wil nemen ja of nee.
Ik heb mijn lichaam in mijn leven volgepropt met chemische middelen, ik ben ook zo'n 20 jaar een zware coke gebruiker geweest en ben daar zo'n 15 jaar geleden met relatief weinig moeite mee kunnen stoppen. Ook van dit middel heb ik geen nadelige gevolgen ondervonden, om het kort te zeggen ik ben gewoon een 'lucky bastard' en men moet mij zeker niet als een voorbeeld zien.

Die 4 weken bridge zijn ook belangrijk om mijn lichaam fysieke rust te gunnen want na jaren training en op mijn leeftijd is het onmogelijk om nog continue volle bak te gaan, ik bedoel daarmee ik zou het fysiek nog wel aankunnen om steeds te blijven vlammen maar ik zou blessures oplopen. Dat is nu eenmaal de tol van de natuur.

20 jaar Coke? what the **** and still going strong.

Damn er ziet niet 1 niet 2 maar er zitten wel 20 engelen op die brede schouders van je om je te beschermen. Nogmaals respect dat je er eerlijk voor uitkomt en andere leden op de gevaren wijst!

Heavy shit.

Een soort van afkicken om het effect te blijven voelen dus.
The darkside is levensgevaarlijk he Dressed? Ik heb sterk het idee dat jij een beetje gevangen zit daardoor in je eigen lichaam na al die jaren van gebruik.Wellicht dat je het de kleintjes kan afraden op dit forum want velen zien jou toch als een soort voorbeeld(e-vader)figuur. Komt omdat de meeste alleen naar krachtstatus kijken.
Er zitten op deze sectie ook veel jongere kinderen kom ik de laatste tijd steeds meer achter.
Ik ben blij dat je tot inkeer bent gekomen. :thumb:

Ik ben blij dat je tot inkeer bent gekomen. :thumb:

Ik ben niet tot inkeer gekomen. Voorlopig alleen.
Raad het alleen iedereen af! Dressed black is een voorbeeld voor velen. Alleen ik hoop dat jongere mensen van DBB er door heen kunnen kijken en begrijpen dat hij een lucky bastard is. Dat het met een hele boel mensen met overmatig gebruik heel anders is afgelopen

Ik ben niet tot inkeer gekomen. Voorlopig alleen.
Raad het alleen iedereen af! Dressed black is een voorbeeld voor velen. Alleen ik hoop dat jongere mensen van DBB er door heen kunnen kijken en begrijpen dat hij een lucky bastard is. Dat het met een hele boel mensen met overmatig gebruik heel anders is afgelopen

Juist!

Zie dat jij een aantal dure hobby's in je leven hebt gehad. :D

Laatst bewerkt:
Wss is het aldie tijd goed gegaan omdat DB een sportief man is..
Denk dat weinigen van DB zijn age (With all do respect) Zoveel aan sport kunnen/mogen doen! Als je ziet wat dressed allemaal sport (Minstens 20 uur p/w) dan blijf je wss wel goed in vorm..

Terug
Naar boven