Fitness Seller

Irish Heart Log

Ja idd.. de meeste mensen die ik ken die al 20 jaar coke gebruiken, slapen onder een brug, en staan met het Straatnieuws te leuren!:D

Dure hobby's idd, en je bent one lucky bastard dat je lichaam het trekt!

Sowieso heb ik er echt respect voor dat je naast zulke ziekelijke krachttraining ook nog 's badminton en boksen enzow doet..

Dat zie ik de meeste mannen van jouw leeftijd niet doen!

• Topic Starter Topic Starter
Ja dure hobby's inderdaad, maar het is niet voor niets dat mensen als Herman Brood mijn grote helden waren. Ik heb gewoon geluk gehad dat het voor mij anders uitdraaide dan voor bijv. Herman, die zonder twijfel nog wel een stuk heavyer was natuurlijk. Ook het feit dat ik steeds van de sport gehouden heb heeft mij geholpen maar de grootste factor is toch geluk geweest, maar draait het in het leven niet altijd om geluk?

Dressed black

Heel vaak wel. Toeval bestaat niet geluk wel!

Ik zou je naam veranderen Dressed Black = Blessed Black.:D

Blessed Drag:D

:roflol:

Laat zien man! :D

Laat je niet intimideren jongen. :cool:

Sarge heeft naaktfoto's van mij, en nu moet ik allemaal nare dingen van hem doen.. anders post hij ze hier:D

j/k

Hij doelt op mijn ripped abs foto's in me profiel..

Wasbord for life baby:D

Mooie vooruitgang, blijf ervoor gaan!

Bedankt voor je steun :)

Dressed Black heb je dat 20 jaar overleeft alleen dankzij BB of ook nog door steun van familie en vrienden? Lijkt me toch wel dat vele mannen onder dat soort omstandigheden zichzelf van kant maakt of natuurlijk z'n lichaam het niet meer houdt. :eek:

Gelukkig dat dat niet gebeurd is anders was er niet de meest beestelijke topic hier op DBB! :hedbang:

Dressed Black heb je dat 20 jaar overleeft alleen dankzij BB of ook nog door steun van familie en vrienden? Lijkt me toch wel dat vele mannen onder dat soort omstandigheden zichzelf van kant maakt of natuurlijk z'n lichaam het niet meer houdt. :eek:

Gelukkig dat dat niet gebeurd is anders was er niet de meest beestelijke topic hier op DBB! :hedbang:

Ik begrijp niet zo goed wat je wilt zeggen eigenlijk, ik heb geen steun nodig hoor en me van kant maken neen daar denk ik helemaal niet aan. Integendeel ik geniet van het leven. Ik heb geen probleem met mijn 35 jarig gebruik, anders zou zijn moest ik nu plots off gaan, maar waarom zou ik?
OT: vandaag geen training kunnen doen wegens uit met de kinderen en ik ben te moe van het voetballen en andere spelletjes om nu nog te gaan trainen. Morgen volgt er een training.

in orde! Morgen is mijn rustdag, ben benieuwd naar je training!

Morgen nog even zo'n min klote traininkje doen éh?! :D
Misschien dat ik 'm nog zie voor ik naar Dublin vlieg! :thumb:

Bent over row:
2 warm up sets en:
1e werkset: 120kg x 10.
2e werkset: 120 kg x 10.
3e werkset: 120 x 10.
4e werkset: 100 kg x 13.
5e werkset: 100 x 13.
6e werkset: 80 x 15.

Weer een training dus om een beetje op peil te blijven, geen druppel zweet en no effort. Aftellen is de boodschap, na vandaag nog 14 dagen en ik kan weer beginnen.

korte onderhoudstraining, niet langer als 30 minuten? Toch blijven volhouden,, wat is 2 weken!?

Terug
Naar boven