XXL Nutrition

Irish Heart Log

120kg en 100kg alsof het niets is :D voorbeeld voor velen!

Lekkere rows db , als ik naar je rackpulls kijk , is dit idd niet zwaar voor jou , voor ons wel

Beest!!
Roeien met 120kg! :o

• Topic Starter Topic Starter
Thnx mannen!

Training:
de warm ups zijn niet vermeld.
Incline bench
100 x 15.
100 x 15.

Bent over row
110 x 15
110 x 15

Dumbbell shoulder press (zittend)
25 x 20.
25 x 20.

Frontals en side laterals in superset
15 x 15.
15 x 15.
15 x 15.

Squats
90 x 25.
90 x 25.
70 x 30.
60 x 30.
50 x 30.

Ik zag net een filmpje van Tom platz die 23 x 500 pond squatte, niet normaal he Black!

Mooie training daar! Ik ga zometeen ook gaan trainen, 's ochtends wanneer het niet zo druk is is zalug! :) Blijven gaan! heb je trouwens nog wat tips voor bij het squatten/deadliften en bench pressen? Bedankt! :)

Mooie training daar! Ik ga zometeen ook gaan trainen, 's ochtends wanneer het niet zo druk is is zalug! :) Blijven gaan! heb je trouwens nog wat tips voor bij het squatten/deadliften en bench pressen? Bedankt! :)

Mijn tips zijn gewoon, train in elke werkzame rep range (3-15), in één training of verdeeld over de week of een paar weken zo en de volgende weken weer in een andere rep range.
Doe voor de squats 1 of 2 setjes van 15-20 (elke training).

Ongelooflijk dat filmpje he, wat een karakter om door te gaan met zo'n gewicht voor 23 reps. Wat een beenontwikkeling heeft die man toch, de beste ooit wat benen betreft!
Zo zie je ook maar dat het een mythe is dat top body builders geen kracht nodig hebben, 'great strength makes big muscles'!
Ik vraag me af wat zijn 1 rm was!

Training:
de warm ups zijn niet vermeld.
Incline bench
100 x 15.
100 x 15.

Bent over row
110 x 15
110 x 15

Dumbbell shoulder press (zittend)
25 x 20.
25 x 20.

Frontals en side laterals in superset
15 x 15.
15 x 15.
15 x 15.

Squats
90 x 25.
90 x 25.
70 x 30.
60 x 30.
50 x 30.

90 reps van 25 kg??

@ The Xtralarge, nee 25x90kg denk ik?

en Dressed zou ik 3x5 deadliften, squatten en benchen want ik snap niet goed wat je bedoelt, ik doe wel warm-up setjes ervoor.

@ The Xtralarge, nee 25x90kg denk ik?

en Dressed zou ik 3x5 deadliften, squatten en benchen want ik snap niet goed wat je bedoelt, ik doe wel warm-up setjes ervoor.

Hoe train jij nu weer? Hoeveel keer per week voor elke spiergroep en hoeveel sets?
Had ik jou geen UB/LB programma voorgesteld?

Hoe train jij nu weer? Hoeveel keer per week voor elke spiergroep en hoeveel sets?
Had ik jou geen UB/LB programma voorgesteld?

Ik volg het rippetoe schema een beetje, dus
Workout A
Squaten
Deadliften
Benchen
dan nog wat isolatie oefeningen
Workout B
Squaten
Military press
Bent over row

Hoeveel sets/reps zou ik doen? tot nu toe doe ik bij de hoofdoefeningen 3x5, maar zou ik dit veranderen want het is best weinig?

Ik volg het rippetoe schema een beetje, dus
Workout A
Squaten
Deadliften
Benchen
Workout B
Squaten
Military press
Bent over row

Hoeveel sets/reps zou ik doen? tot nu toe doe ik bij de hoofdoefeningen 3x5, maar zou ik dit veranderen want het is best weinig?

Tja als je Rippetoe volgt dan moet je ook dit programma volgen zoals het voorgeschreven is, verder kan ik je daar geen informatie over geven die op ervaring gebaseerd is, want ik heb nooit geen Rippetoe gedaan.

Lekker training weer Dressed!
Dat laat het bloed wel stromen éh?!
Behoorlijke pomp zeker wel?
2 dagen rug achter elkaar!
Dat mag toch helemaal niet... ;)

Terug
Naar boven