XXL Nutrition

Irish Heart Log

Ik ben benieuwd! ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb nog gauw even een paar setjes reguliere bench gedaan, om mij in de stemming te brengen voor binnen 8 dagen.
Bench Press: 5 x 5 met 140 kg. Mijn max op 5x5 stond op 150 kg en dit ging toch wel redelijk simpel, weinig kracht verloren dus.

Dinsdag volgt hetzelfde met military press.
Donderdag met reguliere Deads.
Zaterdag met Squats.
Dan vanaf maandag gaat het zo worden (enkele wijzigingen dus en een stuk zwaarder programma dan ik ooit gedaan heb):

1e dag:
Squats: 8 sets van 1-12 en 4 sets van 15-20.

2e dag:
Bench Press: 8 sets van 1-12 en 4 sets van 15-20.

3e dag:
Rust.

4e dag:
Bent over row: 3 sets van 3-8.
Deadlift 4 sets van 1-5 en 4 sets van 8-15.

5e dag: rust.

6e dag:
Rack Pulls: 8 sets van 1-12 en 4 sets van 15-20.

7e dag:
One arm Shoulder Press: 8 sets van 3-12 en 2 sets van 15-20. Als ik vast kom te zitten op one arms dan ga ik over op Military presses (staand).

8e dag:rust.

EDIT: Volgorde veranderd wat training betreft, op aangeven van Impo. En gelijk had hij!

En alles opnieuw. Bij het begin van elke training ga ik 6 warm up sets uitvoeren, die opbouwen naar mijn maximum gewicht, de eerste werkset zal dan telkens mijn maximum gewicht zijn.
Het is wel een beetje gewaagd om zowel rack pulls als Deads uit te voeren op 8 dagen, maar ik denk dat het moet lukken. De rug is sterk en de rack pulls belasten de onderrug en benen veel minder dan de deads.
Ik ben nu volledig gestopt met de gevechtsport (mijn ellebogen houden het niet meer helaas) en ga slechts 2 x badmintonnen op een week, dus daar spaar ik al veel energie uit.

Mijn voeding hou ik zoals in deze bridge periode tussen de 7000 en 7.500 calorieën, ongeveer 1000 meer dus dan de vorige bulkperiode.

Voeding:
6u30: Shake met 4 dl chocomelk/2 bananen/5 soeplepels druivensuiker/10 soeplepels havermout/2 eieren/2 maatjes whey protein (samen 30 gram en dus 25 gram zuivere proteinen).
10u: Uitsmijter met eieren en ham of 2 cheeseburgers of Bruine boterhammen met gekookt spek.
12u30: 2 dagen in de week rijst met varkensvlees/ham of kip - 3 dagen gebakken aardappelen met vlees - 1 dag frieten met vlees en 1 dag pasta met tomatensaus en gehakt.
15u: zelfde shake als om 6u30.
18u: 1 dag in de week pitta met stokbrood en 1/2 liter ananassap - 1 dag hot dogs en ananassap - 4 dagen gebakken aardappelen met vlees - en 1 dag bruine bonen met spek.
20u30: shake met 3 dl chocomelk/2 eieren/10 soeplepels havermout en 25 gram zuivere proteinen.
23u: 10 ei eiwitten en 25 gram zuivere proteinen.

Laatst bewerkt:
Jouw voedingsschemaben ik jaloers op Dressed zoveel lekkere dingen mmmmmmm.

Ziet er goed uit beest komt helemaal goed de volgende periode van 10 weken!

Dat word een hoop werk Dressed! :thumb:
Ga je nog veel plezier van hebben.
Jie Beeste! :D

Heel oevallig wat je zegt over de vechtsport en je pijntjes... ;)
Ik was gisteren een beetje aan het boxen, en dat deed gewoon een beetje zeer in m'n ellebogen...
Ik dacht nog even dat ik een beetje een mietje was, maar gelukkig ben ik niet alleen dan! :D

Dat word een hoop werk Dressed! :thumb:
Ga je nog veel plezier van hebben.
Jie Beeste! :D

Heel oevallig wat je zegt over de vechtsport en je pijntjes... ;)
Ik was gisteren een beetje aan het boxen, en dat deed gewoon een beetje zeer in m'n ellebogen...
Ik dacht nog even dat ik een beetje een mietje was, maar gelukkig ben ik niet alleen dan! :D

Neen je bent zeker niet alleen!
Ja, met dit programma wil ik PR's breken!

Mooi plan die pr's breken. Dat wordt genieten de komende 17 weken, hehehe.

Gaat weer lekker hier zie ik!

Over hoeveel dagen is de bridge voorbij?

mooie training Ouwe :D
echt jaloers op die incline bench en bor :D

Thnx allemaal mannen, nog zeven dagen en ik kan er weer aan beginnen.

Sterke training deze dag.. Lang ook voor uw doen! U Zal wel flink moe zijn geweest! Nog 7 daagies! HEY HOO LETS GOO!!

ik ken het gevoel niet db , maar het lijkt me klote omdit elke keer te moeten ondergaan - maar idd nog even en het is voorbij

Terug
Naar boven