XXL Nutrition

Irish Heart Log

Persoonlijk hou ik ook meer van niet te locken. Voel beter mijn de spanning op de spieren
en minder last van gewrichten. Maar bij vermoeidheid in een set kan het wel gebeuren als
er eens een lock voorvalt.

• Topic Starter Topic Starter
Mooie training Dressed. Nog een vraag betreffende het locken: bij het squatten kom je dan helemaal overeind bovenin, of ga je net voor dat punt weer terug. Laatste tijd merk ik dat ik eigenlijk met alles gewoon loop te locken, BP, SQ en DL ook. Moet ik mezelf dat gewoon radicaal afleren?

Ik lock nooit! Beter is het van niet te locken om gewrichten te sparen. Voortdurende spanning houden op de spieren (continuous tension principe) is bevorderlijk voor de spiergroei.

• Topic Starter Topic Starter
Training van gisteren al:
Zittend dumbbell shoulder press:
2 warm ups en...
1e set 35 x 15.
2e set: 35x 15.
3e set: 35x 15.
4e set: 25 x 20.
5e set: 25 x 20.

Nu werkelijk volledig op de reservepiloot.
Na deze dag nog 7 dagen!

Het lijkt wel cardio zoveel reps :D

Glaasje jenever en het is zo weer vergeten ;)

wo0o000t DIKKE REPS OOK HEY!! zweetuuh!

rustige workout voor jou doen.

Nog ff volhouden.

zweten.jpg

7 daagies! kommop he! Volgende week moet ik ook genoodzaakt vrij nemen, baal, ik ook van! Maar denk eraan, het is goed voor je! Jij kan tenminste nog trainen!

Dude nette gewichten verzet je! Wat zijn je maxxes op de grote 3 en overhead press?
Ja ik weet bber ets, maar toch is het ff leuk om te weten :P

Dude nette gewichten verzet je! Wat zijn je maxxes op de grote 3 en overhead press?
Ja ik weet bber ets, maar toch is het ff leuk om te weten :P
Dan moet je eens een paar bladzijdetjes teruglezen Chewy.
Dan krijg je een redelijk idee van hoe Dressed z'n trainingen e.d. er uitzien.
Vroeger stonden er nog wel wat stats in z'n sig, maar die zijn er niet meer... :D

Terug
Naar boven