- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie training Dressed. Nog een vraag betreffende het locken: bij het squatten kom je dan helemaal overeind bovenin, of ga je net voor dat punt weer terug. Laatste tijd merk ik dat ik eigenlijk met alles gewoon loop te locken, BP, SQ en DL ook. Moet ik mezelf dat gewoon radicaal afleren?
Komt wel goed schatje *schenkt glaasje spa&fruit in*

Doe mij maar een kasteelbiertje met een shotje bruine rum on the side![]()
Hela, kasteelbier alleen al is 300 ca. per flesje, dan zwijgen we nog van de rum!

Lekker.
Lekkerder!Doe mij maar een kasteelbiertje met een shotje bruine rum on the side![]()
Zeurpiet...Hela, kasteelbier alleen al is 300 ca. per flesje, dan zwijgen we nog van de rum!

Ik zie het man...Nu werkelijk volledig op de reservepiloot.
Na deze dag nog 7 dagen!

Het lijkt wel cardio zoveel reps
Glaasje jenever en het is zo weer vergeten![]()

Ik zie het man...
Maar het is nog niet beschamend hoor!
Veel mensen zouden blij zijn met deze gewichten en herhalingen, vergeet dat niet!![]()
Ik hou m'n hart vast, je klinkt nogal hongerig!Thnx Hum, maar ik zal toch blij zijn als ik wat hoger kan gaan!

7 daagies! kommop he! Volgende week moet ik ook genoodzaakt vrij nemen, baal, ik ook van! Maar denk eraan, het is goed voor je! Jij kan tenminste nog trainen!
Dan moet je eens een paar bladzijdetjes teruglezen Chewy.Dude nette gewichten verzet je! Wat zijn je maxxes op de grote 3 en overhead press?
Ja ik weet bber ets, maar toch is het ff leuk om te weten![]()