- Waardering
- 196
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dude ben ik achterlijk? nope....
Ik heb zijn squat sessie gezien en een incline sessie en een rack pull etc...vandaar ik het vroeg...en nee ik ga geen 28pagina door bladeren als ik het ook simpel kan vragen !![]()
Wat jij wilt jongen.Dude ben ik achterlijk? nope....
Ik heb zijn squat sessie gezien en een incline sessie en een rack pull etc...vandaar ik het vroeg...en nee ik ga geen 28pagina door bladeren als ik het ook simpel kan vragen !![]()
Nog even Dressed...kun je weer vol er voor gaan, hoewel menig persoon nu al bij de door jouw gebruikte gewichten al in elkaar klapt.
Keep it up!![]()
DAT IS KARAKTER BELGISCH MONSTER!! wel een goede training neergezet! Lekker op onderhoud! Neem je een rustweek of ga je wel door?
Lekkere volumes en voor MIJ ZWARE kg`s.
Nog eventjes. goed weekend beest!
Edit: Ja maandag starten dressed ben benieuwd volgens mij ben ik in goede handen
Bent over row:
2 warm ups en:
1e werkset: 120kg x 10.
2e werkset: 120 kg x 10.
3e werkset: 120 x 10.
4e werkset: 120 kg x 10.
Seated Row:
3 sets van 100 x 15.
Ziezo dat was het. Ik ga nog even de zure appel doorbijten en mijn bridge iets verlengen zodat ik op een maandag mijn nieuwe training kan beginnen. Terug aftellen vanaf 8 dagen dus.

We zaten vandaag een beetje op dezelfde golflengte Dressed.
Alleen heb ik ook nog wat deadlifts gedaan, en i.p.v. de rows die jij gedaan hebt, heb ik wide grips gedaan.
Een "beetje" op de automatische piloot éh?!
Doe jij die sets met 120kg nou echt heel makkelijk, of kost he je toch ook wel wat moeite nu je aan het bridgen bent..?
Ik heb daar echt geen idee van, hoe dat nu voelt...
Een beetje zoals ik op sommige dagen: "een ouwe vent op z'n retour" of hoe is dat nu voor jou?
Verder natuurlijk voor de meeste gewone mensen een goede training geweest éh?!![]()