MuscleMeat

Irish Heart Log

Dude ben ik achterlijk? nope....
Ik heb zijn squat sessie gezien en een incline sessie en een rack pull etc...vandaar ik het vroeg...en nee ik ga geen 28pagina door bladeren als ik het ook simpel kan vragen ! :P

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb zijn squat sessie gezien en een incline sessie en een rack pull etc...vandaar ik het vroeg...en nee ik ga geen 28pagina door bladeren als ik het ook simpel kan vragen ! :P

Ik ga niet opnoemen wat ik voorheen gedaan heb, 1 mei begin ik weer met een nieuwe aanval op de pr's, dat telt voor mij!

Wat jij wilt jongen.

Nog even Dressed...kun je weer vol er voor gaan, hoewel menig persoon nu al bij de door jouw gebruikte gewichten al in elkaar klapt.
Keep it up!:)

countdown.jpg

Gebeurd er hier nog wat?

Still Counting Down!!

Bent over row:
2 warm ups en:
1e werkset: 120kg x 10.
2e werkset: 120 kg x 10.
3e werkset: 120 x 10.
4e werkset: 120 kg x 10.

Seated Row:
3 sets van 100 x 15.

Ziezo dat was het. Ik ga nog even de zure appel doorbijten en mijn bridge iets verlengen zodat ik op een maandag mijn nieuwe training kan beginnen. Terug aftellen vanaf 8 dagen dus.

DAT IS KARAKTER BELGISCH MONSTER!! wel een goede training neergezet! Lekker op onderhoud! Neem je een rustweek of ga je wel door?

Lekkere volumes en voor MIJ ZWARE kg`s.

Nog eventjes. goed weekend beest!

Edit: Ja maandag starten dressed ben benieuwd volgens mij ben ik in goede handen

Bent over row:
2 warm ups en:
1e werkset: 120kg x 10.
2e werkset: 120 kg x 10.
3e werkset: 120 x 10.
4e werkset: 120 kg x 10.

Seated Row:
3 sets van 100 x 15.

Ziezo dat was het. Ik ga nog even de zure appel doorbijten en mijn bridge iets verlengen zodat ik op een maandag mijn nieuwe training kan beginnen. Terug aftellen vanaf 8 dagen dus.

Lekkere gewichten! blijven knallen! Succes!

We zaten vandaag een beetje op dezelfde golflengte Dressed.
Alleen heb ik ook nog wat deadlifts gedaan, en i.p.v. de rows die jij gedaan hebt, heb ik wide grips gedaan.
Een "beetje" op de automatische piloot éh?! ;)
Doe jij die sets met 120kg nou echt heel makkelijk, of kost he je toch ook wel wat moeite nu je aan het bridgen bent..?
Ik heb daar echt geen idee van, hoe dat nu voelt...
Een beetje zoals ik op sommige dagen: "een ouwe vent op z'n retour" of hoe is dat nu voor jou?
Verder natuurlijk voor de meeste gewone mensen een goede training geweest éh?! :thumb:

We zaten vandaag een beetje op dezelfde golflengte Dressed.
Alleen heb ik ook nog wat deadlifts gedaan, en i.p.v. de rows die jij gedaan hebt, heb ik wide grips gedaan.
Een "beetje" op de automatische piloot éh?! ;)
Doe jij die sets met 120kg nou echt heel makkelijk, of kost he je toch ook wel wat moeite nu je aan het bridgen bent..?
Ik heb daar echt geen idee van, hoe dat nu voelt...
Een beetje zoals ik op sommige dagen: "een ouwe vent op z'n retour" of hoe is dat nu voor jou?
Verder natuurlijk voor de meeste gewone mensen een goede training geweest éh?! :thumb:

Die 120 gaat redelijk makkelijk, ik heb niet veel last van krachtverlies deze keer en daarom ook de beslissing om nog een paar dagen langer te bridgen zodat ik op een maandag kan beginnen.
De reden dat ik weinig last heb van krachtverlies is waarschijnlijk omdat ik mijn calorieën opgevoerd heb naar zo'n 7000 per dag en alle dagen 2 keer gebakken aardappelen, dat houdt mij toch sterk.
Ik ben wel een beetje vetter geworden maar niks om te balen, ik hoef geen beach (old) boy te zijn.

Heavy Dude! :thumb:

Terug
Naar boven