- Waardering
- 159
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oh ik begon je net een lekker wijf te vinden seagal, succes dan maar met het man zijn
U volgt het log niet goed..?

Sorry hoor, ik schaam me diep.

Sorry hoor, ik schaam me diep.
Maar begin van dit log was ook niet bij te houden, meteen 3 pagina's.
Maar ik zie het...u was me voor.![]()

Ik snap het eigenlijk nog altijd niet goed hoe je je kilo's schat wat je op je barbell hangt.![]()
Vol jaloezie kijk ik naar die gewichten, en het is niet dat ik het je niet gun dressed. Maar ik wil ook.
Ik dacht dat jij juist de incline de beste press vond i.p.v. de flat. Dan moet je die hoek wel omhoog brengen toch?
Ik begrijp niet zo goed wat je wil zeggen eigenlijk Rob, maar ik schrijf alles tot in het kleinste detail op van elke training en wat er aan voorafging (gebruikte gewichten, eventuele stand van de bank, of ik een kleine fout maakte in de beweging, of ik gestopt ben terwijl er nog een halve rep of zo had ingezeten, of ik door een of andere reden iets minder kon eten voor die training, welke inspanningen ik leverde voor die bepaalde training, mijn gemoedsinstelling voor die training en ga zo maar door) en terwijl ik aan het trainen ben voel ik wat mijn lichaam nog kan hebben, zal ook wel een kwestie van ervaring zijn denk ik?
Want ik geloof niet dat je ooit je 1RM test ofzo hé? Denk het ookWant ik geloof niet dat je ooit je 1RM test ofzo hé?
Of ga je gestaag omhoog aan de hand van een % van je vorige training ofzo?
Je gaat gewoon altijd voor het maximum?
Brute incline/flatbench Dressed. Zou graag een keer samen trainen.
Lekker van elkaar leren.![]()
Ik ga altijd voor het maximum dat ik op eigen krachten kan tillen, dus net niet tot failure, ik voel normaal gezien steeds welk gewicht ik ga kunnen pakken en meestal ook het aantal reps die mogelijk gaan zijn, hoewel het natuurlijk wel eens kan tegenvallen en ik een fail heb (er zijn zoveel factoren die invloed kunnen hebben), maar dat probeer ik dus te vermijden.
Ik ga ook eens met zulk schema wat proberen denk ik. Dat GVT verhaal en een
gewone split zit me wat tot boven. Gewoon maxen eigenlijk en dan volume draaien.
Maar zoals je eerder al aangaf; daar is ervaring voor nodig.