XXL Nutrition

Irish Heart Log

• Topic Starter Topic Starter
Good luck DB!

Ik ga je volgen.

Ik zit in mijn week 3 met jou voorgestelde UB/LB schema. Gaat helemaal top. Kracht en massa gaan naar mijn inzien erg rap vooruit. Hard trainen, (proberen) veel te vreten met voldoende (nacht)rust is the key uiteraard. Alleen helaas werkt dat gevreet bij mij niet zoals bij jou. Veel eten betekend ook BF aanvoeren (al valt het nu mee omdat ik hardcore train en de food beter aangesproken word door mijn lichaam om met te maximaliseren).

Ik wens je veel succes bro, en inderdaad moet iedereen zijn eigen voedingsschemasamenstellen wat past bij zijn metabolisme.

Ik wens je veel succes bro, en inderdaad moet iedereen zijn eigen voedingsschemasamenstellen wat past bij zijn metabolisme.

Thanks BD.

Mijn metabolisme sucks big time. Sinds de nieuwe schema heb ik de neiging om het de voordeel van twijfel te geven omdat de BF gelijkwaardig blijft terwijl er ondergrond (harde) massa aankloekt, maar blijft sucky. Ook met de vooruitzicht dat ik de extra package moet lozen (cut eind mei begin juni). O wee als ik (te)veel massa verlies, dan word ik goed pissed off, maar kan me daar nog niet over uitlaten, praktijk is mijn leermeester.

Borsttraining vandaag:[/FONT]
Incline Bench Press:[/FONT]
4 warm up sets en dan:[/FONT]
1e werkset: 160 kg x 4.[/FONT]
2e werkset: 165 kg x 1.[/FONT]
3e werkset: 170 kg x 1.[/FONT]
4e werkset: 150 x 6.[/FONT]
5e werkset: 140 x 6.[/FONT]
6e werkset: 130 x 7.[/FONT]
7e werkset: 130 x 6.[/FONT]
8e werkset: 130 x 4.[/FONT]
9e werkset: 130 x 3.[/FONT]
10e werkset: 100 x 11.[/FONT]

Geen zin meer in mijn geplande flyes.[/FONT]
Pas op vrienden stel je niet teveel voor van die incline, ik doe hem met de kleinst mogelijke verhoging van de bank en het is dus bijna een flat bench.[/FONT]

Zo! dat zijn pas gewichten! Goed bezig! Is dit ook je top? of heb je ooit meer gedrukt?

Ik hou er ook niet van om ze op een 45 graden bankje te doen, dan is het meer een schouder oefening. Bankje gewoon 1 standje verder dan horizontaal!

Ik kan dat helaas niet instellen, bankje staat vast onder een hoek van 30gr d8 ik.

Dressed, voor mijn part doe je ze incline!
Dat zijn geweldige gewichten man! :thumb:
Zeker nu ik helemaal vast zit met bankdrukken, en 120kg al een ton lijkt te wegen, ben ik behoorlijk jaloers op je Brother!
Die "lady" flyes kun je wel missen hoor, na zo'n training... :rolleyes:

Ik kan alleen maar 45 graden schuindrukken, en dat is dus klote éh?! :mad:

Maar goed, ik roei met de riemen.... enz. :D

Goede training, en je blijft een echt "role model" ;)

Thnx seagal!

LoL je bent toch niet incline gaan doen naar aanleiding van de discussie over bovenkant borst met Loo?

Beestachtige training bro jij bent echt monsterlijk sterk brother!

LoL je bent toch niet incline gaan doen naar aanleiding van de discussie over bovenkant borst met Loo?

Beestachtige training bro jij bent echt monsterlijk sterk brother!

Thnx bro! Neen hoor, ik heb al veel meer incline bench gedaan dan de flat bench, check out het zwarte kleren log.

Dressed, voor mijn part doe je ze incline!
Dat zijn geweldige gewichten man! :thumb:
Zeker nu ik helemaal vast zit met bankdrukken, en 120kg al een ton lijkt te wegen, ben ik behoorlijk jaloers op je Brother!
Die "lady" flyes kun je wel missen hoor, na zo'n training... :rolleyes:

Ik kan alleen maar 45 graden schuindrukken, en dat is dus klote éh?! :mad:

Maar goed, ik roei met de riemen.... enz. :D

Goede training, en je blijft een echt "role model" ;)

Thnx Hum, ja dat is echt wel vervelend dat je alleen maar op 45 graden kan incline benchen. Als je vast zit met de bench kan je proberen om af en toe partials te doen. Je kan ook eens overschakelen op dumbbells.

Borsttraining vandaag:
Incline Bench Press:
4 warm up sets en dan:
1e werkset: 160 kg x 4.
2e werkset: 165 kg x 1.
3e werkset: 170 kg x 1.
4e werkset: 150 x 6.
5e werkset: 140 x 6.
6e werkset: 130 x 7.
7e werkset: 130 x 6.
8e werkset: 130 x 4.
9e werkset: 130 x 3.
10e werkset: 100 x 11.

Geen zin meer in mijn geplande flyes.
Pas op vrienden stel je niet teveel voor van die incline, ik doe hem met de kleinst mogelijke verhoging van de bank en het is dus bijna een flat bench.
[/FONT]

zo doe ik hem ook altijd - 1 standje met db's dan , want de onze incline bb-bank staat veel te schuin , dus ik pak hier ook veel mijn schouders mee - jammer van je flyes;)

blijft mooi om de gewichten weer te zien db - tja wat moet je nog meer zeggen

zoow hey, anders zijn dat ff 10 sets allen boven de 100 kilo! Respect!

Thnx Grote en Spank!
Inderdaad Grote, als je bankje bij de incline te hoog staat dan ga je echt teveel op de voorkant schouders werken met het risico dat deze groep overbelast word omdat je ook al een stevige pressbeweging doet voor de schouders, met soms ontstekingen tot resultaat.

Vanmiddag ga ik one arm shoulder presses en side laterals doen. Normaal was het benentraining vandaag, maar ik heb gisteren met te voetballen samen met mijn kids en nog wat kinderen uit de buurt een lichte verrekking in mijn rechter hamstring opgelopen. Ben dan 's avonds ook nog naar de badminton gegaan en dat was teveel van het slechte. Niets erg, volgende week zal ik normaal kunnen trainen.

Thnx Hum, ja dat is echt wel vervelend dat je alleen maar op 45 graden kan incline benchen. Als je vast zit met de bench kan je proberen om af en toe partials te doen. Je kan ook eens overschakelen op dumbbells.
Dumbbells gaan "maar" tot 50kg... :rolleyes:
Als ik er aan denk zal ik eens een blok hout meenemen om dat onder de (kop) kant van het bankje te leggen, heb ik gelijk een "incline" :D

Laatst bewerkt:
Dumbbells gaan "maar" tot 50kg... :rolleyes:
Als ik er aan denk zal ik eens een blok hot meenemen om dat onder de (kop) kant van het bankje te leggen, heb ik gelijk een "incline" :D

LoL s6 met trainen vandaag Dressed.
Bij mij gaan de dumbbells maar tot 45 kg echt verrot althans nog niet.
Maar over een maandje wel ben ik bang:D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven